Skocz do zawartości

Wiscoo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wiscoo

Osiągnięcia Wiscoo

0

Reputacja

  1. Witam Szanownych Forumowiczów, Musiałem się przenieść aż do Anglii, żeby spełnić jedno z moich pierwszych motoryzacyjnych marzeń: Poliftowe A4 B5 1.8T Quattro w silniku AJL (180KM). Jak to z marzeniami, które stają się rzeczywistością bywa - rzeczywistość w moim przypadku okazała się dość "szara", zarówno jeśli chodzi o kolor jak i o konsekwencje zakupu. Ale po kolei: Po zakupie byłem całkiem happy przez parę dni... Aż się okazało, że kupiłem auto z pękniętą głowicą - silnik zalany był jakimś cudem uszczelniającym i akurat na tydzień starczyło. No więc auto kupiłem za 800 funtów, ale po tygodniu naprawa wraz z wymianą wszystkich filtrów, płynów, olejów, no i oczywiście z nową (używaną, na gwarancji) głowicą kosztowała mnie kolejne dziewięć stów. Oprócz tego, do zrobienia w najbliższym czasie - usunięcie pierwszych objawów rdzy z tylnego, lewego nadkola. Wymiana sprzęgła i konwersja na jednomasę - jest już wybrany zestaw z odchudzoną jednomasą (-30%) i kevlarową okładziną. Wymiana co najmniej klocków hamulcowych z przodu, zobaczymy czy nie za kończy się konwersją na zestaw S4 albo S6. Do tego trzeba sprawdzić zawieszenie i zbieżność. Wymiana przedniego nadkola z lewej strony i oddanie auta na porządny detailing lakieru, bo jest w kiepskim stanie Plany - dorwać przód od S4, głównym problemem będą lampy UK. Zakup wydechu nierezowanego Milltek. Lusterka chrom S4 UK. Wsteczne lusterko samościemniające. Program Stage 1 z uwolnionym wydechem, czyli około 230KM. Ogromna prośba - poci mi się most (dyfer) tylny od strony kół. Potrzebuję poradnika dla "ciemniaka" czy i jak można temu zaradzić, poza zakupem używanego. No chyba, że ktoś ma taki tani i może mi wysłać do UK. Bo z tego co się orientuję, z powodu różnicy przełożeń, nie można przypasować z niczego innego. Pozdrawiam serdecznie, Łukasz
  2. Witam Wszystkich Wyspowiczów. Słuchajcie, co powiecie na jakiś zlot/spot w centralnej części Anglii - Liverpool, Manchester, Birmingam we wrześniu? Byliby chętni? Pozdrawiam i mam nadzieję - do zobaczenia. Luke:)
  3. Witam, Jest tutaj ktoś z Anglii mieszkający w okolicach Liverpoolu? Jeśli tak, to odezwijcie się, może się zorganizujemy na jakiś zlot/spot? Pozdrawiam, Łukasz
  4. Po bokach raczej, od strony kół.
  5. Witam, Czy i w jaki sposób poradzić sobie z cieknącym mostem tylnym? Trzeba go całego zdejmować z wałem, czy jak się do tego zabrać? Ktoś już to robił i może podpowiedzieć? Pozdrawiam, Łukasz
  6. Już jedzie głowica kompletna od AEB, dzięki za odpowiedź. Marcin, przy okazji - robiłeś może cieknący most tylny?
  7. Witam, Szanowni Państwo, tydzień po zakupie auta okazało się, że kupiłem pojazd z pękniętą głowicą. Pytanie do Was, a raczej szukanie potwierdzenia - czy głowica z AEB pasuje do AJL? Z tego co wiem są to identyczne konstrukcje, ale wolę się upewnić - czy ktoś posiada taką wiedzę? Z góry dziękuję i pozdrawiam, Łukasz
  8. Witam, Mały update zdjęć, a z ciekawostek - walnęła uszczelka pod głowicą. Autem pojeździłem tydzień. A więc, co będzie zrobione: Sprzęgło, uszczelka z planowaniem, filtry, oleje, rozrząd... Chyba na razie tyle. Ponawiam pytanie - kto może mnie nakierować na jakąś instrukcję, bądź osobę znającą się na naprawie/regeneracji napędu Quattro w układzie TorSen?
  9. Witam, Chciałem się z Wami podzielić radością, jaką sprawiło mi zakupienie drugiego już w moim krótkim życiu A4 B5 1.8T Quattro, z tym, że ten jest rok 2000, czyli polift, poprzedni było 1998. Nie jest to oczywiście nic wielkiego, ale jak to mówią Mały, ciasny, ale własny... W słoneczny dzień (a o taki ciężko ostatnio w UK) porobię więcej zdjęć, póki co mam tylko takie. Wyposażenie: - Półskórzane fotele kubełkowe Audi Sport z elektrycznie sterowanym odcinkiem lędźwiowym - Klimatyzacja automatyczna - Nagłośnienie Audi Concert - Centralny zamek z autoalarmem i domykaniem (i otwieraniem) szyb z pilota - Napęd Quattro:) O reszcie typu abs esc i inne nie piszę, po to norma Z dodatkowych rzeczy - kupiłem za grosze (dosłownie:)) cztery felgi 18" z nowymi oponami Pirelli/Continental, zostały one lekko zregenerowane i odmalowane. Nie mogę dojść, czy są to oryginalne Audi, czy nie, ale na chwilę obecną nie marudzę. Auto ma swoje wady (kupiłem je za 800 funtów ze wszystkimi opłatami), typu pocąca się pokrywa zaworów (standard) i pocący się tylny dyfer. I tutaj pytanie do Was, drodzy koledzy i koleżanki - jak to jest z tym moim ukochanym quattro w b5? Jak to się naprawia, czy w ogóle się naprawia? Kolejna sprawa - to jest nowszy wypust tego 1.8T, 180KM - konstrukcja jest bardzo podobna jak w starym AEB z tego co widzę - co oprócz komputera i turbosprężarki uległo zmianie? Wszelkie uwagi i sugestie mile widziane. Pozdrawiam, Łukasz Tak silnik wygląda w tej chwili (08.06.2014): Pierwszy cylinder nie jest szczelny - w poniedziałek dowiem się z czego dokładnie to wynika.
  10. Nie ma sensu uturbiać tych motorów, chyba, że sam masz garaż i robotę zrobisz (ale skoro taki temat, to zgaduję, że tak nie jest). Pomijając elementy, które wymieniłeś, to oczywiście trzeba wymienić wydech i (co najważniejsze) odprężyć motor. Chyba, że chcesz się bawić w jakieś soft turbo. Jak pisano wyżej - taniej, efektywniej i bezpieczniej zamienić obecny model na fabrycznie uturbiony.
  11. Dzień dobry, sprzedam bezwypadkowego Forda Mustanga. Dla własnej satysfakcji przód założony od nowszego rocznika - stać mnie było. Ale teraz sprzedaję, bo chcę kupić Vipera.
  12. Witam Wrocławiaków. Mam pytanie - czy jest we Wrocławiu jakiś posiadacz B5 1.8T Quattro? Chcę kupić takie auto, ale najpierw chciałbym parę słów zamienić z posiadaczem takowego bolidu. Z góry dzięki i pozdrawiam, W.
  13. Ale były jeszcze 180 w 1.8T po lifcie, tak?
  14. Witam, Mam takie pytanie - na allegro i innych portalach aukcyjnych pojawiają się modele Audi A4 1.8T quattro odznaczające się mocą 150KM - czy takie modele faktycznie występowały? Byłem przekonany, że ten silnik z tym napędem, to tylko 180KM.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...