-
Postów
121 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Seba_E007

Informacje
-
Imię
Sebastian
-
Miasto
Giżycko
Auto
-
Model
A4 B8 Allroad
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2014
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CGLC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
kółka 18-19 i blizej ziemi i bedzie miód
-
albo masz za duzo zalane albo splywa Ci paliwo po przerywanych cyklach wypalania DPFa, upusc i kontroluj, jesli przybywa wymien olej i wypal DPF.
-
Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 km/h w Audi A4 B8
Seba_E007 odpowiedział(a) na qubanat temat w Audi A4 B8
Kiedys w pewnym tygodniku motoryzacyjnym czytalem ze typowym problemem w B8 sa drgania kierownicy spowodowane wlasnie nie wywazeniem ani stanem tarcz a ... padniętą kolumną kierowniczą. Tylko szczerze mówiąc nie widzę szczególnego związku i watpie zeby tak masowo padały, a taka zabawa jest kosztowna :/ Brednią jest natomiast to ze brak pierscienia centrujacego nie może wpływać na drgania! Osobiscie odpukac nie mam tego problemu. -
Błąd zmieniarki 02446 - disk drive mechanical malfunction
Seba_E007 odpowiedział(a) na Seba_E007 temat w Nawigacja i car audio
Raz pukając w zmieniarke udalo mi sie wyjac plytki, pozniej po wlozeniu plyt cd zagrało ale chwila zabawy ładowanie/wyjmowanie problem znow sie pojawil, po zdjeciu gornej pokrywy wg mnie najnizsza plytka chyba nie trafia na swoje miejsce, żeby sie tam dostac trzeba rozebrac całą "górę" :/ Jest coś, na co szczególnie trzeba zwrócić uwagę/uważać? -
Błąd zmieniarki 02446 - disk drive mechanical malfunction
Seba_E007 odpowiedział(a) na Seba_E007 temat w Nawigacja i car audio
ok, tak wlasnie zamierzam zrobic, mam nadzieje ze mechanizm nie bedzie przesadnie skomplikowany... -
Błąd zmieniarki 02446 - disk drive mechanical malfunction
Seba_E007 opublikował(a) temat w Nawigacja i car audio
Rano po odpaleniu auta zamiast załączenia się cd wyrzuciło mi napis: "Inicjalizacja urządzenia, proszę czekać" tylko że nie przynosi to efektu. Po resecie MMI pojawia sie tez inny komunikat: Nota, Device Error Missing answer for notification 0x412. W sterowniku pojawia się błąd: 02446 - disk drive mechanical malfunction. Kilka płyt jest w srodku, żadnej nie można wyjąć ani włożyć nowej, przy próbie wyjęcia słychać jakby coś się blokowało i wszystkie 6 przycisków płyt zaczynają w określony sposób naprzemiennie migać. Trochę dziwi mnie, że cały dzień wcześniej było ok a problem pojawił się rano przy pierwszym uruchomieniu. Miał ktoś podobny problem ze zmieniarką? Rozumiem, że to mechaniczna usterka, np zblokowanie? Zeby ją wymontować potrzebne są jakieś specjalne wyjmaki czy starczy odpowiednio wycięta blaszka? Zastanawiam się czy po demontażu pchać w to łapy czy może łatwo coś nabroić? -
Asymetryczne zwiekszaja spalanie? Bzdura! Nie mozna generalizowac, poza tym asymetryczne czesto maja mniejsze opory toczenia niz kierunkowe. Do quattro szukaj asymetrycznych, ten typ opon z moich doswiadczen duzo lepiej sprawdza sie podczas ostrej jazdy, poza tym spójrzcie na jakich oponach opuszczaja fabryki auta o superosiagach? na asymetrycznych Pomijam zimówki bo nie o nich tutaj mówimy. Conti sa bardzo dobre ale szybko znikają, jak chcesz długowiecznych opon to szukaj cos z michelin'a, nokianów generalnie w różnych autach mam 3 różne komplety, na razie sprawują się swietnie i na przyszlosc nie zamierzam przechodzic na nic innego chyba ze zechce znow poeksperymentowac lub mi podpadną
-
Ja w A3 miałem na zime 195/65R15 i takie powinny byc, lepiej zmien komplet, z tych co podales bralbym Conti, jesli uprzesz sie tylko na parę to najlepiej bierz takie same, a i nowe powinienes dac na tyl bo tak jest bezpieczniej...
-
Z tych brałbym Conti SportContact 5, sam sie nad nimi zastanawialem, ale że ostatnio kupiłem do aut 3 komplety zimowych nokianow to i teraz skusiłem się na nowe Nokian zLine 245/40R18 do audi, nowość więc opinii brak ale poprzednie ZG2 są bardzo chwalone. Wykonanie super, bardzo ładna mieszanka, pierwsze wrażenie po dotarciu: kleją niesamowicie na suchym i mokrym, w końcu przestało ciągać autem na koleinach co na poprzednich podjezdzonych juz pirelli bylo nie do wytrzymania- chcialem nawet przejsc na wezsze gumy ale na zLine problem zupełnie zniknął, jedyne do czego mogę się przyczepić to że są dość wyraźnie slyszalne, ale moze to po prostu przyzwyczajenie do cichych wezszych zimówek WR A3. Generalnie mogę polecic, mam nadzieje ze nie staną się glosniejsze, chociaz poprzednie pirelli ząbkowaly niemilosiernie :/
-
Mam takie w caddy, sprawują sie bez zarzutu na suchym i mokrym ale wg mnie dość szybko znikają, chociaż to subiektywne odczucie bo nie spisywałem przebiegu na nich, ogólnie jak najbardziej mogę polecić...
-
Ostatnio użytkowałem 4 komplety opon Nokian w różnych autach i jestem megazadowolony. Jedynie model WR A3 okazał się być "mało zimowy" w sensie takim, że mialem opony lepiej sprawujące sie na sniegu, ale nie zdziwilo mnie to bo wyższe modele zimowek do aut o wysokich osiagach konstruowane sa zwykle do szybkiej jazdy czyli nie po typowym sniegu i przyznam ze sa najlepsze jakie mialem do szybkiej jazdy na suchym i mokrym (w porównaniu chociażby do Goodyear UG7). WR D3 na sniegu sprawuja sie za to rewelacyjnie. Dzisiaj spodziewam się kuriera z Nokianami zLine (245/40R18) z 2013 roku, dam znac jakie jest pierwsze wrazenie oraz pozniej jak sie sprawuja Generalnie z moich obserwacji i odczuc wynika ze zimą najlepiej sprawuje sie bieznik kierunkowy, natomiast latem bezsprzecznie asymetryczny- naprawde żadne "bajeranckie" jodełki nie podchodzą...
-
juz mają w ASO pl menu? Nie Jakby czasem mu cos sie zawiesił sterownik CONTROL HEAD to może go wtedy softem z ASO ratować 8K0998961 . Co do nagrywania PL MENU to musi być odpowiednia płytka nagrana na odpowiedniej nagrywarce . Na Forum juz o tym było . Temat o Spolszczeniu jest tu ---> http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/audi-a4-b8-a5-mmi-2g-wgrywanie-spolszczenia-pl-menu-233040/index3.html Kolejna płytka wypróbowana i to samo :/ Miałem też pewną, sprawdzoną płytkę więc chyba nie tutaj piesek pogrzebany :/ ---------- Post dopisany 05-01-2013 at 11:06 ---------- Poprzedni post napisany 19-12-2012 at 17:18 ---------- No i wiem już w czym był problem, może komuś się przyda: Na wyświetlaczu j.w. jest z lewej strony strzałka w dół, trzeba kręcąc w lewo pokrętłem MMI zejść w dół i kliknąć "OK" w celu potwierdzenia
-
O wlasnie zasadniczo o nia mi chodzilo Wysłane z mojego Samsung GALAXY SIII za pomocą Tapatalk ---------- Post dopisany at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany at 10:45 ---------- Wie ktoś może, jakim napięciem sterowana jest ta przepustnica, tak, żebym mógł sprawdzić na sucho jej działanie?
-
Ostatnio zapaliła mi się kontrolka "Check engine", po podpięciu interfejsu znalazłem 1 błąd: 5293 - Throttle Valve Actuator Module (J338): Motor Circuit: Signal High P2103 00 [174] - Check DTC Memory Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 23 Na tyle, na ile zrozumiałem: powodem tego błędu może być np. brudny EGR? Zamierzam zabrać się za czyszczenie ale wolę jeszcze zapytać bardziej doświadczonych...
-
Spolszczenie mam z chomika z a5 klubu, posłałem maila na PW, dzięki z góry ---------- Post dopisany at 08:49 ---------- Poprzedni post napisany at 08:47 ---------- Wiesz, kupić ją nie problem, tylko, że pożyczyłem jeszcze płytkę ze spolszczeniem od kolegi, który w kilku A6 wgrywał nią spolszczenie i wszystko hulało, więc nie mam pewności czy problem jest w płytce :/