Skocz do zawartości

tymk27

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tymk27

Osiągnięcia tymk27

0

Reputacja

  1. Na moich oponkach jeżdżę 2 sezon i wszytko z nimi ok... sporo jeździłem po śniegu i zawsze było dobrze
  2. nie przy hamowaniu jest wszystko ok.... a z wulkanizatorem nie piliśmy bo do domu miałem daleko:)
  3. Witam W środę wjechałem w straszne błoto - grzęzawisko po tym zaczęło mi strasznie trząść samochodem powyżej 100 km/h pojechałem do wulkanizatora żeby wczyscic felgi z błota i je wyważyć. Po tym wracając do domu zauważyłem ze samochod na asfalcie zachowuje sie ok ale jak tylko wjadę np na śnieg leżący na drodze (cieniutka warstwę) to samochod wykonuje nagle cos w stylu takiego szybkiego odbicia w lewo.... nie wiem jak to dokladnie opisac... jade i nagle wykonuje taką ponizej zamieszczam cos w stylu szkicu toru jazdy samochodem.... Co to może być bo na prawdę nie mam żadnego pomysłu Uploaded with ImageShack.us
  4. i ja pisał bym się na 1 od strony kierowcy
  5. co do mocy to o ile pamiętam to są 2 żarówki 0.9 W i 2 1.1 W
  6. no chyba bedzie git chyba tylko będziesz musiał ciąć błotnik:)
  7. dzięki za odpowiedzi..... Tylko jak sprawdzić czy jest podciśnienie w wężyku który wchodzi w gruszkę turbo? Mam w ogóle plan wymiany wszystkich wężyków podciśnienia na nowe SAMCO sylikonowe, koszt nie duży a i tak są już sparciałe...... A tam przy okazji ma ktoś może schemat, długości i średnice poszczególnych przewodów??
  8. Witam mam problem moja a4 nie raz łapie mi notlauf.... i podczas przyspieszania sa takie jakby dziury 2 Faults Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-00 - Short to B+
  9. a jak mam to sprawdzić? [br]Dopisany: 03 Luty 2010, 00:39_________________________________________________a dzisiaj coś się przestawiło i dział na szybę a nie działa na kratki....
  10. Witam Od wczoraj nie działą mi nawiew na szybe.... na forum wyczytałem zeby zrobić adaptacje tych kalpek.... zrobiłem i nic nie pomogło...... To wyskoczyło w VAGu 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 41-00 - Blocked or No Voltage 00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
  11. też mam to pipczenie.... z tego co wyczytałem na forum to albo padający akumulator albo możesz miec mało płynu hamulcowego
  12. u mnnie problem rozwiazany - wąż od nagrzewnicy sie wygniótł się od opaski i sie rozszczelnił - dolali mi g12 za free i nic nie wzieli za naprawe chociaż nie była to ich wina
  13. słyuchajcie pojawił sie kolejny problem..... jutro musze zorbić trase ok 400 km wiec poszedłem zajrzec pod maske czy niczego nie brakuje silnikowi I tu moje zdziwienie patrze na zbiorniczek płynu chłodniczego a tam SACHARA, w rurach brak cisnienia nacikam rure a tam nawet nic nie plusknie..... Co się mogło stac?? czegoś nie dokrecili u mechanika? Macie jakieś pomysły?
  14. skasował ze mnie 60zł + 35zł za 3.5 litra g12++ na dolewke - nie jest to najtanszy mechanik ale jeden z lepszych
  15. no ja tego na ziemi nie mógł bym zrobić bo mam osłony pod silnik i pod skrzynie.... A na tym nieorginalnym termostacie bardzo szybko mi sie nagrzewa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...