Skocz do zawartości

Reeno

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Reeno

Osiągnięcia Reeno

0

Reputacja

  1. uszczelkę pod głowica najprawdopodobniej wywiało..
  2. I jeszcze statyczne, chyba brakujące 000 BS [br]Dopisany: 25 Luty 2010, 11:01:06_________________________________________________A co to za zawór N108 i gdzie on ewentualnie się znajduje??[br]Dopisany: 25 Luty 2010, 11:03:18_________________________________________________Czy dynamiczny kąt wtrysku jest jakoś regulowany?? czy ustawiany automatycznie??[br]Dopisany: 25 Luty 2010, 11:04:30_________________________________________________Powtarzają mi się takie błędy jak auto traci moc i nie kręci się więcej niż 3tys (do których defakto od 2200 dochodzi z wielkim bólem) 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-00 - Faulty 00550 - Start of Injection Regulation 17-00 - Control Difference Może jakiś pomysł ktoś ma?? ECU świruje?? [br]Dopisany: 25 Luty 2010, 11:09:33_________________________________________________Dodam jeszcze że jak zaczyna przerywać i się dusić od razu strasznie kopci na siwo-niebiesko czego nie ma w momencie normalnej jazdy [br]Dopisany: 25 Luty 2010, 11:12:55_________________________________________________Dziś auto całkowicie rzuciło palenie i podejrzenie pada na ECU. Mam w związku z tym prośbę wielką do kolegów z okolic pomiędzy Bełchatowem a Częstochową. Jakby ktoś miał czas i chęć kilkuminutowej pomocy w biedzie w celu przełożenia ECU żeby potwierdzić moje podejrzenia. Niestety jestem na urlopie i mam prawie zerowy dostęp do netu:( Jeśli ktoś byłby na tyle dobry i miał chęć pomóc bardzo proszę o kontakt telefoniczny 0501 345 291 lub 0 517 467 620
  3. Oto po kolejnej próbie udało się stworzyć 004 i 011 dynamiczne
  4. Ze względu na warunki dzis udało mi sie zrobic tylko 2 dynamiczne
  5. Witam. Mam prosbę o analizę logów. Pojawiły mi się następujące błedy: 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Objawia się to przerywaną pracą silnika po przekroczeniu ok 2500 obr/min i silnik nie kręci się wyżej jak 3200 obr/min. Objaw jest taki jakby odcinał się dopływa paliwa Filtr paliwa MANN wymieniony jakis miesiąc temu..Przeanalizowałem problemu opisane na forum i podejrzewam zapieczone kierownice, które już wczesniej czasem dawały o sobie znać jednak nie było takich drastycznych objawów jak od wczoraj, stąd moje logi żeby trafnie zlokalizować przyczynę. Statyczne: Za każdą pomoc oczywiscie z góry dziękuję.
  6. Kilka aktualnych fotek dla odswieżenia wątku [niestety sportowe sprężyny poszły na półkę a do łask wróciły ORI ze względu na wysoki stopień ryzyka uszkodzenia autka ]
  7. Ja swoją regenerowałem w Łodzi, ale tam też masz kawałek. Osobiscie zakład polecam, regeneracja trwała 3 godziny i dostałem rok gwarancji. Jest też możliwosć wyjęcia magla na miejscu tylko trzeba się wczesniej umówić..
  8. No takie jak widziałem w sprzedaży nie są nawet namiastką tych ORI więc narazie nawet nie myslę o ich zakupie.Ale jeżeli kiedys pojawią się lepsze, zbliżone do oryginału to kto wie...Chociaż podejrzewam, że szybciej zmienie auto niż kupie takie lampy Takie jak w linku widziałem na żywo zamontowane w C5 i byłem wręcz zdegustowany.. http://moto.allegro.pl/item595391219_lampy_soczewkowe_led_optik_audi_a4_01_04_dayline.html[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2009, 11:12:23_________________________________________________Z wiosną przyszedł czas na kolejne zmiany. Niestety nie ominęły mnie też awarie a dokładnie jedna. Na szczęscie już po naprawie:) Zacznę może od mniej przyjemnych rzeczy a mianowicie zaczęła przeciekać maglownica. Jej regeneracja pociągnęła za sobą trochę waluty - a można to było przeznaczyć na mody... Tym razem zrezane zostało audio. Doszło okablowanie VoiceKraft, wzmacniacz Vieta oraz skrzynia basowa MacAudio. Dodatkowo auto zostało wytłumione matami bitumicznymi. Wg mnie całosć gra bardzo przyzwoicie... Gdy przestanie trochę padać dojdą kolejne fotki, przedstawiające opisane modyfikacje. A i jeszcze zostały trochę poprawione listwy LED...
  9. A co ma wspólnego dolny wahacz z ciężko pracującą kierownicą?? Ja nie widze związku...
  10. Ja właśnie jestem po takiej operacji. Koszt regeneracji to 550 zeta + robota, płyn i końcówki drążków przy okazji wyszło jakieś 900 zeta. Gwarancję dostałem na 12 miesięcy. Regeneracja trwała 3 godziny i wymiana też jakieś 4 w sumie.
  11. No niestety ORI w tym modelu listew LED nie było Co do miejsca też doszedłem do wniosku że powinny być niżej. A jeżeli chodzi o to, czy się komus podoba czy nie, to każdy może się wypowiedzieć na ten temat - mi się podoba choć wolałbym całe lampy z taką listwą [może kiedys]. Oczywiscie za wszelkie opinie dziękuję.
  12. Już zaczynam mieć wątpliwosci :no:Parę razy zawadziłem już o nasze równe drogi i teraz stresuję się nawet jak widzę wysokie koleiny..[br]Dopisany: 28 Marzec 2009, 23:49:56_________________________________________________Nadszedł czas na pierwszą wiosenną sesję po zimowych zmianach.Niestety złodzieje też poczuli wiosnę i już odczułem efekt ich działalnosci, a mianowicie straciłem kratkę z zderzaka razem z listwą LED [niestety zdjęcia nie najlepszej jakosci bo pod ręką był jedynie telefon] Oto braki po złodziejskiej działalnosci Tu widać trochę niższe zawieszenie - jednak i tu brak listwy ale już jest w drodze do mnie Małe zmiany we wnętrzu Niski zawias - rzut na przednie koło Listwa LED - niestety chwilowo jedna
  13. No widać że atmosfera i zabawa była zajefajna.Szkoda, że nie mogłem tam być Mam nadzieję, że na następny się będę mógł wybrać..
  14. Dawno nic tutaj nie napisałem, więc dzis parę słów w temacie. Przez zimę udało się troszkę zmian dokonać w furce, a mianowicie poszedł nowy zawias a konkretnie sprężyny -40/-40. Wnętrze też zostało troszeczkę ożywione: zainstalowana nowa gałka biegów(z logo audi oczywiscie) oraz chromowana ramka na lewarek zmiany biegów. Zainstalowałem też podsiwetlenie na nogi pasażera i kierowcy. Zmiany w oswietleniu nastąpiły też na zewnątrz - doszły listwy LED do jazdy dziennej. Ostatnia zmiana nastąpiła w audio: jest nowe radyjko ALPINE IDA-X200. Na zainstalowanie czeka jeszcze wzmacniacz oraz głosniki 16cm, których poszukuję.. Zdjęcia będą jak w końcu przestanie padać, ponieważ nie nadążam z myciem przed wszelkimi opadami..
  15. Jak najbardziej niech zajmują się tym porządni znawcy tematu a nie pseudo-fachowcy!!Olej to ciecz, która z czasem traci swoje własciwosci, więc regularna wymiana wydłuża żywotnosć takiej zabawki jak ASB
×
×
  • Dodaj nową pozycję...