Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Gdzie zregenerować maglownicę ?


Grzegorz76

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wiem, wiem, zaraz ktoś powie, że ten temat już był milion razy, że nie szukałem... bla bla bla. Owszem, było kilka tematów dotyczących regeneracji maglownic, natomiast żadnych konkretów. Wszyscy piszą, że regenerowali, ile zapłacili, natomiast mnie obchodzą konkretne firmy, które mogliby polecić bądź odradzić użytkownicy, którzy mają zregenerowane maglownice. Bardzo proszę o pomoc..., i podanie zakładów, które polecacie. Pozdrawiam. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiście miałem problemy z maglownicą w pasku,regenerowali mi w firmie Auto-Nowak (Gdańsk ul.Trakt Św.Wojciecha) i jest to ostatni warsztat jaki mógłbym polecać,PARTACZE JAKICH MAŁO,za to bardzo fajnie zrobili mi to w Rumi,podaje tel.602764645

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze dodam, że nie chodzi mi o wymianę samych uszczelniaczy i pierścieni itp.. chodzi o zakład, który przetacza i dorabia nową tuleję w obudowie małego wałka, który napędza listwę główną. Piszę to ponieważ wg mnie są 2 przyczyny regenerowania maglownic. 1wsza to przeciek i to można naprawić wymieniając tylko bebeszki. 2 sprawa i to właśnie jest to co dolega mojej maglownicy - czyli wyrobione rowki, przez teflonowe pierścienie, w obudowie małego wałka. Żeby taką maglownicę zregenerować trzeba jw. przetoczyć wnętrze obudowy wałeczka i dorobić nową tuleję a to nie każdy warsztat potrafi zrobić. Efektem zużycia obudowy wałeczka jest głośna praca maglownicy(wycie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Żeby taką maglownicę zregenerować trzeba jw. przetoczyć wnętrze obudowy wałeczka i dorobić nową tuleję"

Nie wiem czy taniej nie bedzie kupic maglownicy po regeneracji za 800zł bez oddawania swojej starej. Taka naprawa o której piszesz moze byc nie opłacalna. Zresztą możesz zadzwonic do zakładu regenerującego i spytac jak wyglada to w Twoim przypadku, czy jest to opłacalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do argo-regen i oni takie coś robią. No i oczywiście dają zregenerowaną a odsyłam im starą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj bylem u dobrego mechaniora zajmoje sie regeneracja itp i powiedzial ze regeneruje sie przekladnie ktore ciekna a nie takie ktore pykaja maja duzy loz itp ) i nie wiem co rozbic czy szukac dobrej uzywki czy co

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu się nasuwa pytanie. Czy będzie pasować maglownica z B6? Bo jeżeli by pasowała to lepiej kupić używkę z jakiegoś tam 2004 roku niż regenerować. Kupienie oryginalnej używki nie wchodzi raczej w grę, bo to z aut, które mają najechane pewnie grubo ponad 200k czyli zamienił stryjek siekierkę....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu się nasuwa pytanie. Czy będzie pasować maglownica z B6? Bo jeżeli by pasowała to lepiej kupić używkę z jakiegoś tam 2004 roku niż regenerować. Kupienie oryginalnej używki nie wchodzi raczej w grę, bo to z aut, które mają najechane pewnie grubo ponad 200k czyli zamienił stryjek siekierkę....

Nie będzie pasowała maglownica z B6, ja osobiście nie kupił bym używki bo nie wiesz co kupujesz :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu się nasuwa pytanie. Czy będzie pasować maglownica z B6? Bo jeżeli by pasowała to lepiej kupić używkę z jakiegoś tam 2004 roku niż regenerować. Kupienie oryginalnej używki nie wchodzi raczej w grę, bo to z aut, które mają najechane pewnie grubo ponad 200k czyli zamienił stryjek siekierkę....

Nie będzie pasowała maglownica z B6, ja osobiście nie kupił bym używki bo nie wiesz co kupujesz :thumbdown:

Chodziło mi o używkę z rozbiórki z B6 ale skoro nie pasuje to skucha. Więc zostaje regeneracja.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajdziesz dobry zakład regenerujący to dostaniesz gwarancję na rok czasu, tak jak przy zakupie nowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Help!!!

Pilnie potrzebuje warsztatu, który wyciągnie maglownice z mojego b5 2.8 avant. na dwóch zaprzyjaźnionych warsztatach nie chcą się tego podjąć. AAAA i dobrze by było w Katowicach albo okolicy. przy okazji kogo w okolicy polecacie jak chodzi o regeneracje???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Help!!!

Pilnie potrzebuje warsztatu, który wyciągnie maglownice z mojego b5 2.8 avant. na dwóch zaprzyjaźnionych warsztatach nie chcą się tego podjąć. AAAA i dobrze by było w Katowicach albo okolicy. przy okazji kogo w okolicy polecacie jak chodzi o regeneracje???

A sam nie dasz rady?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sam nie dasz rady?

dzieki za szybką odpowiedź, ale jakby nie o taką mi chodziło. Ale skoro na 2 warsztatach i to nie jakiś tam grajdołkach nie chcą tego robić to pewnie dam rade sam z lewarkiem.. ech.....

może napisze ktoś kto wyciągał w 2.8, może jest jakiś sposób....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie chciałem Ci powiedzieć jak to zrobić ;)[br]Dopisany: 05 Lipiec 2009, 21:20_________________________________________________Ty też masz V6 więc podejrzewam, że cała operacja jest podobna.

Odkręć część listwy przy szybie od strony kierowcy, trzy zapinki na śrubokręt krzyżowy. Wyjmij akumulator. Pod nim masz śrubę nr 1. Śruba nr 2 jest z prawej strony serwa hamulców. Śrubę nr 3 odkręcasz od spodu za pomocą długiej przedłużki na grzechotce (oczywiście wcześniej musisz zdjąć od spodu obie osłony silnika i skrzyni biegów). Wszystkie te śruby na klucz 10 (12stokątny). Po odkręceniu tych śrub maglownica już jest luźna. Zdejmujesz koło od kierowcy. Tam jest taki plastik osłaniający maglownicę. Siedzi na nakrętce i dwóch kołeczkach. Po zdjęciu tego plastika zobaczysz przewody które idą do magla. Odkręcasz je kluczami 22 i 19. Odkręcasz kolumnę kierownicy, wcześniej odkręcając pułkę pod kierownicą. Odpinasz boczek tam gdzie masz bezpiczniki, tam masz 2 śrubki , 3cia jest we wnęce z lewej strony w schowku i 4ta jest po prawej stronie kierownicy na dole, zaraz przy panelu z klimą. Kolumnę kierownicy odkręcasz 16stką. No i na koniec końcówki drążków kierowniczych z obu stron. Maglownicę wyciągasz od strony zdjętego koła, manewrując nią, trochę się powkurzasz ale wyjdzie, dobrze mieć dobrą lampkę... Może Ci przeszkadzać też (o ile u Ciebie jest tak samo) aluminiowa osłona kolektora wydechowego, którą odkręcasz od góry silnika. Aha i konieczna jest pomoc drugiej osoby, która będzie podtrzymywać maglownicę z jednej strony podczas wyciągania.

Jeżeli ja dałem radę 2 razy to i Ty dasz radę ;)

Pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daleko masz do Częstochowy? Tam jest zakład który się nazywa ARGO-REGEN i oni dobrze regenerują maglownice. Zadzwoń, zapytaj, może pomogą Ci także przy wymianie lub polecą jakiś zakład który Ci to zrobi :)

http://allegro.pl/item674879041_przekladnia_maglownica_vw_passat_b5_audi_a4.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...