Skocz do zawartości

monsiejowa

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O monsiejowa

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Żagań

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ADP
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia monsiejowa

0

Reputacja

  1. Witam Wysiadła mi pompa paliwa więc ją wymieniłem. Przejechałem niecale 50km i padła druga. Zauważylem że przy wtyczce przy pompie tam gdzie wystają piny do podpięcia kostki zasilania stoi paliwo. Kiedy wyciągałem starą pompę też w tym miejscu bylo mokre od paliwa. Skąd tam się wzięło? Dookoła suchutko, żadnych wycieków tylko tam gdzie wtyczka wchodzi jest mokre. Podejrzewam, że przez to robi się zwarcie i pali pompę. Jak rozwiązać ten problem? Macie jakieś pomysły? Vag nic nie pokazuje.
  2. Ja wymieniałwem pompę wody w tamtym roku. Kosztawała mnie coś ok 100zł firmy Ruville czy jakoś tak. Smiga do dzisiaj bez szumów i wycieków. Ori pompa, którą wykręciłem nie ciekła i była sprawna, bez szumów, ale jak wziąłem ją do ręki to łożysko wydawało się miało lekkie luzy i pewnie w niedługim czasie i tak bym musiał ją wymienic. Moja rada: jak mamy przód rozkręcony to wymieniać wszystko żeby się później nie wkurzać i nie rozkręcać wszystkiego 2gi raz.
  3. Parownik wymieniłem sam a serwis tylko sprawdził szczelność i nabił. Na weekend jeszcze sprawdzę wentylator bo być może nie załącza się 2 bieg i rośnie ciśnienie w układzie dlatego czujnik wyłącza sprężarkę.
  4. Przekaźnik wymieniłem i dalej to samo. Nawet spuścił trochę czynnika i nic.
  5. Usterka wygląda następująco: Na wolnych obrotach jak włączę klimę sprężarka załacza się na kilka sekund po czym wyłącza się i tak w kółko. Słychać jakieś cykanie tuż przy kierownicy. Zaznaczam, że wymieniłem parownik, w serwisie klimy sprzwdzili i szczelność i nabili. W serwisie wszystko działało bez zarzutu dopiero po kilku godz. zaczeły się takie cyrki. Czuć, że klima działa i ładnie chłodzi ale to rozłączanie sprężarki mnie niepokoi. Po podpięciu do vag-a wyskoczył błąd: 1029 Przekaźnik klimatyzacji-J32 80 Nie znany kod błędu nieznane ustawienie przełączników Gdzie znajduje się ten przekaźnik? Czy to jest przekaźnik 267? Nikt nie pomoże?
  6. Podłączę sie pod temat. Usterka wygląda następująco: Na wolnych obrotach jak włączę klimę sprężarka załacza się na kilka sekund po czym wyłącza się i tak w kółko. Słychać jakieś cykanie tuż przy kierownicy. Zaznaczam, że wymieniłem parownik, w serwisie klimy sprzwdzili i szczelność i nabili. W serwisie wszystko działało bez zarzutu dopiero po kilku godz. zaczeły się takie cyrki. Czuć, że klima działa i ładnie chłodzi ale to rozłączanie sprężarki mnie niepokoi. Po podpięciu do vag-a wyskoczył błąd: 1029 Przekaźnik klimatyzacji-J32 80 Nie znany kod błędu nieznane ustawienie przełączników Gdzie znajduje się ten przekaźnik? Czy to jest przekaźnik 267?
  7. Przy najbliższej okazji podjadę do gazowników bo teraz jestem w trakcie wymiany parownika klimatyzacji i całe wnętrze mam w proszku. Jeszcze raz dzięki za pomoc.
  8. Zrobię jak piszesz i podłączę kompa zobaczmy co pokaże. Dzięki za pomysł z tymi mapami. O tym nie pomyślałem. Później dam znać co i jak. Jestem po zabiegu odłączenia akumulatora i adaptacji przepustnicy. Rezultat - pozytywny, tzn. wydaje mi się że wszystko wróciło do normy. Silnik pracuje teraz bardziej miękko i równo, nic nie szarpie trzyma ładnie obroty. Przejechałem się tylko ok 3km, odpaliłem normalnie i wyjechałem z garażu nabrał temp. i jest ok. Ale żeby mieć pewnośc, że usterka została wyeliminowana muszę więcej pojeździć. Przed odłączeniem aku miałem takie błędy: 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki nie osiągnięta wartość adaptacji - dodawanie - BŁĄD SPORADYCZNY 1247 Zawór węgla aktywneg-N80 przerwa na wyjściu - BŁĄD SPORADYCZNY 16486 Przepływomierz - niskie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki nie osiągnięta wartość adaptacji - mnożenie - BŁĄD SPORADYCZNY Zawór węgla i przeplywkę odłączałem jak wymieniałem przewód klimatyzacji i pewnie dlatego wywaliło błąd. Skład mieszanki zawsze mi się pojawia przy przełączaniu na lpg. Wielkie dzięki za poradę. Pozdrawiam
  9. Jak odłączę akumulator na 10 min to mapy powinny się zresetować? Dobrze myślę?
  10. Witam Forumowiczów Od kilku dni borykam się z problemem braku mocy na PB na zimnym silniku. Po nocy rano odpalam normalnie, nic nie szarpie nic nie skacze jest niby ok. Jak tylko chcę ruszyć obroty zaczynają skakać traci moc, potrafi strzelić z wydechu a nawet zgasnąć. Jak tylko przełączy się na gaz jest wszystko ok, można jeździć bez problemu. Miałem drugą pompę paliwa to ją podmieniałem bez rezultatu. Podmieniałem przepływkę-bez rezultatu. Przewody, kopółka i palec, świece wymieniane w tamtym roku jakieś 10.000km temu sprawdzone bez przebić, świece suche nie okopcone. Podejrzewam aparat zapłonowy lub cewkę, choć jeżeli to cewka to na gazie też powinien się tak zachowywać. Jutro dopiero podłączę pod kompa to zobaczę co pokaże. Póki co może macie jeszcze jakieś pomysły? Silnik 1.6 ADP 96r.Wybaczcie za formę wpisu ale piszę z tel.Pozdro.
  11. Potwierdzam Miałem taki sam objaw i po wymianie łożyska sprzęgła cisza jak makiem zasiał. Najłatwiej sprawdzić zrzucając pasek ze sprzęgła i ręką pokręcić nim wtedy słychać. Wymianę można zrobić bez kanału, robiłem to w zeszły piątek 1h i po robocie.
  12. Dzisiaj i mnie dopadło skrzypienie z prawej strony. Na szybkiego stwierdziłem- podniosłem na lewarku prawą stronę, ściągnołem koło i przy kręceniu kierownicą skrzypienie dobiega z magla. Guma na maglu cała, pompy nie słychać, tzn. nie wyje. Myślicie, że magiel do wymiany. W środę mam trasę 1200km- dam radę obrócić?
  13. Nie wiem jak jest u Ciebie ale ja wjeżdżam na kanał i odkręcam od spodu. Nic nie muszę rozbierać rzeby dostać się do sprężarki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...