Skocz do zawartości

ridek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O ridek

  1. Nie będzie cie informowała. To jest tylko dodatek wgrany prawdopodobnie aplikacja z tej strony navPOInt - custom POIs for your Audi SatNav pzdr.
  2. 188 tysiaków potwierdzone serwisem.... Mam go od od 155 tysi... O-ring'i jak plastik były.... teraz ma 198 tysi i ani nie drgnie na jałowym i cichy jak diabli. Chip na 145KM u ALIGATOR'a. Silnik jak nowy i turbo jak NOWE. pozdrawiam i owocnych poszukiwań usterki.
  3. Nie wiem czy zrozumiałeś mój post.... Ale miałem na poczatku te same objawy drgania na jałowym, odczuwalne jak gdyby dwumas, w roznych odstepach czasu, takie delikatne...
  4. Witam!! Ostatnimi czasy miałem taki sam problem w 1.9 TDi AVB. Jeździłem nie przejmowałem się, do momentu kiedy samochód zaczął po dłuższym postoju nie odpalać (np. po nocy). Odpalał po długim kręceniu rozrusznika. Jak odpalił to już palił aż do postoju. Diagnoz miliony (tyle ilu znachorów) min. pompki do wymiany, dwumas ( bo telepie). Po ustaleniach z moim mechanikiem na początku wymieniłem to co najtańsze czyli USZCZELNIENIA POMPOWTRYSKIWACZY, koszt niewielki bo 30zł za oryginały od pompki i strzał w dziesiątkę. Guma uszczelnień od temperatury i ciecz sie zgranuliła i popękała co powodowało zapowietrzaniem układu wtryskowego oraz cofaniem paliwa na długim postoju. Także polecam ci na początku wymianę uszczelnień bo koszt niewielki, a na pewno pomoże a nie zaszkodzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...