Skocz do zawartości

socpaw

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O socpaw

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Biecz

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia socpaw

0

Reputacja

  1. czyli jak nie ma pojęcia to najszybciej i najłatwiej będzie kupić młodsze pływaki
  2. hmm, no to jeśli byś dał licznik z b6 to na pewno byś musiał dorobić wtyczkę do czujnika prędkości który jest w skrzyni. Do tego dochodzi immo i problemy z RB4 a RB6... może łatwiej kup młodszy bak... tdi czy benzyna potrzebujesz?
  3. Może się ktoś orientuje. A4 B7 2005 2,0 tdi BPW EDC16U31. W sterowniku z ośki brak możliwości przekodowania- włączenia RWD. Jest tylko mapa dla ośki (w b6 EDC15 były 3 mapy do wyboru...) Pytanie- czym się różni mapa z ośki a quattro? jakie zmiany są wprowadzone w sterowniku do quattro? Wiem, że wystarczy kupić inny ster bo występowało quattro z tym silnikiem, wyciągnąć pin i dograć lub immo off, ale interesuje mnie jaką zmianę daje przekodowanie silnika z FWD na RWD. Może ktoś analizował mapy i różnice i się podzieli informacją??
  4. A czemu zakładasz, że nie spasuje i nie będzie chodzić? Pływaki z b6 03 roku, auto b7 z 05 roku i wszystko chodzi bez zmiany eepromu. Jedynie przy zmianie kodowania nie ma być 1 a 7 w odpowiednim miejscu.
  5. Po przesunięciu silnika jaki wybierak pasuje? Czy też był jakoś skracany?
  6. Do GYH podpora ma być o 8E0399263BE, sprawdź dostępność nie mam pojęcia czy od innego modelu podejdzie. Aktualnie nie widze na all czy olx. były dwie sztuki jedna po 550 druga po 650 jakiś miesiąc temu. Poduszka ma numer 8E0399105FG. Wał jest krótszy ale jego akurat idzie dokupić w miarę normalnych pieniądzach bo pasuje od b6 chyba z automatu... Ja temat odpuściłem, kupiłem tę z 2,5.. jest ich duzo w razie potrzeby...
  7. Przełożenie główne jest to samo. Po zmianie wału i podpory skrzyni i może wybieraka będzie zamienna :]
  8. GYH to z B7 to jest. Z tego co się orientuję to długość wału będzie inna. Oraz gorsza sprawa- mocowanie i podpora pod skrzynią jest inna- podpora skrzyni kosztuje prawie tyle co zapłaciłeś za tę skrzynię....
  9. 1.Skrzynia z 2,5 Q z chłodzeniem zewnętrznym oleju do 1,9 AWX. Czy ktoś pomijał układ chłodzenia oleju i łączył wejście i wyjście ze sobą- i tak jeździ już dłuższy czas bezproblemowo? Moim zdaniem wynalazek zbędny z tym chłodzeniem i niepotrzebne koszty. Ew czy mogę je po prostu zaślepić oczywiście usuwając napęd pompy- ktoś to analizował?? 2. Wrzucając te skrzynie do 1,9 AWX, sprzęgło mam kupione 240mm z BRD- przekładka między silnikiem ma być 5,5mm czy 11,5mm? Orginalnie 2,5 nie miało takiej przekładki. 3. Czy wyrzucając podporę turbiny- taki pręt wzmacniający- wejdzie mi długi rozrusznik z AVF? czy będzie jeszcze sprężarka klimy zawadzać i musi być rozrusznik z numerem Valeo 068911024l ?
  10. Witam. Przeczytałem cały temat i nie ma w nim odpowiedzi. Czym różni się bak z benzyny do diesla. Wiadomo benzyna ma filtr paliwa... mogę go porostu ominąć i wpiąć zasilanie i powrót bezpośrednio do dekli pompek. edit: Różnica jest w wejściu do baku do zalewania paliwem- przecież pistolet benzyny a diesel jest inny. Oraz inne są pompki wspomagające w baku.
  11. Witam wszystkich Serdecznie i Pozdrawiam całą grupe VAG :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...