Skocz do zawartości

inhoss

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O inhoss

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia inhoss

0

Reputacja

  1. Bart-S dzięki wiązka robiła zwarcie już wszystko działa jak należy
  2. Witam, jestem użytkownikiem a3 8l, na swoim forum nie mogę doprosić się pomocy więc pisze tutaj mało pomocni ludzie, leniwi lub mało ogarnięci w elektronice audi tam są, mam nadzieję że mi pomożecie i nie zbezcześcicie mnie za to że pisze na tym forum o innym modelu dzisiaj montowałem ori parkowanie ze zderzakiem s3, moduł parkowania mam 4B0919283 i czujniki s3 4B0919275A. Wszystko podłączone na ori wiązce, czujniki parkowania kupiłem razem z blendą i wiązką. Po podłączeniu wywala 4 błędy czujników: 01545 - Sensor for Parking Aid; Rear Left (G203) 30-00 - Open or Short to Plus 01546 - Sensor for Parking Aid; Rear Mid-Left (G204) 31-00 - Open or Short to Ground 01547 - Sensor for Parking Aid; Rear Mid-Right (G205) 31-00 - Open or Short to Ground 01548 - Sensor for Parking Aid; Rear Right (G206) 31-00 - Open or Short to Ground Możliwe jest że 4 czujniki padnięte? Może zły numer sterownika dobrałem? jak sprawdzić czujnik czy jest ok po rezystencji amperomierzem? jakie powinny być wartości? nie wiem jak to ugryźć, czy kupić 4 nowe czujniki czy może wiązka albo moduł padnięty, żeby to błąd jednego czujnika był to ok wiadomo wymiana i git a tu 4 szt w błędach po montażu więc nie wiem czy czasem nie wiązka lub moduł, macie jakieś sugestie jak krok po kroku na piechotę posprawdzać gdzie jest usterka?
  3. dwumas jest ok i poduszki, jak telepie silnikiem to czuć z wydechu niedopaloną ropę, podejrzewam egr bo na vagu w wartościach ciągle skaczą wartości i jest cały czas otwarty, przeczyszczę go i zobaczymy co dalej
  4. a może to być wina wiązki idącej do wtrysków lub słabo łączących wtyczek na pompkach? wszystkie bipy są na minusie, co to oznacza? za mało paliwa?
  5. filtr paliwa wymieniony wraz z olejem filtrem oleju filtrem kabinowym, auto moc ma bardzo dobrą nie dymi, tylko na jałowych obrotach telepie silnikiem, logi dynamiczne wrzucę jak wrócę z urlopu, pytanie, czy za pomocą VCDS sprawdzę ciśnienie paliwa? ewentualnie w jakim kanale oraz jaka wartość minimalna powinna być?
  6. Witam, problem jest z silnikiem BRB 115 kucy 1.9 tdi, auto świeżo sprowadzone z niemcowni, stało rok w garażu nie używane, ori przebieg 165 tys km, przyjechałem na kołach, auto śmiga ok al są problemy na obrotach jałowych, trzęsie lekko silnikiem na obrotach około 1200/min, ja trzymam równo gaz, przy odpalaniu też czuć lekkie drgania, podejrzewam pompki, mają wysokie bipy, ale dziwne że przy takim przebiegu już są takie wartości i to na wszystkich 4 pompkach, korekty dawek są ok, proszę o analizę i podpowiedzi co zrobić z tym problemem, pozdrawiam logi: Log (0 - 023,013,018)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...