Skocz do zawartości

sobol_20

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sobol_20

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    Kielce

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sobol_20

1

Reputacja

  1. Do Dev: Przepraszam że się tutaj wp...em ale nie da się wysłać do Ciebie PW Witam szanownego kolegę. Jesteś bardzo aktywny na forum więc pozwoliłem sobie napisać. Mam nadzieję że nie będziesz miał tego za złe ani kolega którego temat dotyczy . A więc do rzeczy jak w temacie. Szukam gościa który ogarnia ten silnik 2.5tdi v6 BCZ. Chodzi między innymi wymiana rozrządu wraz z uszczelniem wałków i wału. Prawdopodobnie jest coś z pompa. Przy logowaniu jest ewidentnie za duża dawka paliwa. pokazuje w granicach 2.8mg. masz Może kogoś kto by to ogarnął jak Bóg przykazał? Bo wiem że nawet wymiana rozrządu sprawia "mechanikom" kłopot. Dlatego większość rzeczy robię sobie sam. ale za rozrząd w tym silnik boję się zabrać. z góry dzięki. Pozdrawiam
  2. Kolego pierwsze co to zrób logi! Wstaw na forum coś podpowiemy. Tak to wróżenie z fusów. Może być dziesiątki przyczyn. A po drugie to pompa paliwa była ruszana?
  3. Witam serdecznie kolegów. Zbliża się wymiana rozrządu w moim A4 B6 2.5tdi BCZ 163KM 2004r. Mam zadbany egzemplarz z przebiegiem aktualnie 293kkm. 5 lat w moim posiadaniu. Szkoda oddać do byle kogo. Znacie kogoś kto ogarnia ten silnik? Szukam kogoś kto naprawdę zna się na rzeczy. Nie sztuką jest wymienić rozrząd tylko zrobić to jak Bóg przekazał. Najlepiej okolice Kielc ale to sprawa drugorzędna. Jeśli jest konkretny 500km dalej żaden problem pojadę. Proszę o pomoc.
  4. Witam szanownych kolegów. Auto nie jedzie wogóle tak do 2000-2500obr zero reakcji na gaz. Zero błędów w pamięci ECU. Przebieg 262kkm oryginalny. Auto nie kopci i normalnie odpala na ciepłym jak i zimnym. Czasem mu sie zdarzy że trzeba poczekac ze 4-5obr silnika ale to rzadko. Poza tym chyba wszystko w porządku prócz tej dynamiki. Na prawdę uciążliwe jak trzeba ruszyć szybko na skrzyżowaniu itp. Z objawów jakie jeszcze zauważyłem to jak złapie te 2000 - 2500obr dostaje odrazu kopa jakby się coś odblokowało. Jadąc np na 3biegu przy 1000obr i wciskając pełny gaz auto bedzie przyspieszac słabo nawet do 4000obr, ale gdy np rozpędze je delikatnie do 2500obr i wtedy wcisne pełny to czuć że ma te 163KM. Nawet na wolnych obr wciskając pełny to silnik słabo wchodzi na obr do 2000 przekraczając dostaje strzała. I przy pełnym bucie ujmując minimalnie gazu lepiej przyspiesza. Jeszcze jedna rzecz a mianowicie np cofając do garażu na pół sprzęgle chcąc dodać gazu auto baaardzo słabo reaguje na gaz wręcz je dusi tak samo jest przy jeździe do tyłu i próbie szybkiego ruszenia do przodu nie majac tych min 2200obr auto zgaśnie. Wniosek mój taki że nie ma mocy wogóle do ok. 2200obr. Mam jeszcze B5 AHH duuużo lepiej się jeździ tam przy dotknięciu gazu wskazówka obrotomierza wręcz skacze a w BCZ-cie trzeba się prosić. Może coś przytkane jest kat, coś z wałkami? Z góry dziękuję za pomoc. Logi STATYCZNE: 000 http://vaglog.pl/log-000_0A4TF.html 001 http://vaglog.pl/log-001_NHgi7m.html 003 http://vaglog.pl/log-003_MqAY0.html 004 http://vaglog.pl/log-004_3tis9zb.html 007 http://vaglog.pl/log-007_7Hc33.html 008 http://vaglog.pl/log-008_gIcL90.html 011 http://vaglog.pl/log-011_AQt9Op.html 013 http://vaglog.pl/log-013_yIqS76.html 014 http://vaglog.pl/log-014_Osr8x.html 018 http://vaglog.pl/log-018_wusEUZ.html Logi BS: 000 http://vaglog.pl/log-000_9Z0Jkk.html 003 http://vaglog.pl/log-003_r2Q9I3.html 004 http://vaglog.pl/log-004_UDhyx8.html 011 http://vaglog.pl/log-011_in6o6.html Logi dynamiczne: 001 http://vaglog.pl/log-001_gd636x.html 003 http://vaglog.pl/log-003_3T2OZJR.html 004 http://vaglog.pl/log-004_nr406Q.html 011 http://vaglog.pl/log-011_d8YNE.html 003,008,011 http://vaglog.pl/log-003_008_011_m2DbYR7.html 008,011 http://vaglog.pl/log-008_011_yWzEd7.html 003,010 http://vaglog.pl/log-003_010_Y5z83.html 003,011 http://vaglog.pl/log-003_011_Ai48I.html
  5. Witam Panów. Poszukuję konkretnego mechanika do 2.5 TDI kod silnika BCZ. Chodzi przedewszystkim o silnik. Moim zdaniem nie pracuje tak jak powinien. Nie oddam auta pierwszemu lepszemu. Jest to skomplikowana jednostka napędowa i droga w serwisowaniu. A więc potrzebuje kogoś kto naprawde ogarnia ten silnik. Proszę o wskazanie naprawdę konkretnych gości niekoniecznie ze świętokrzyskiego. Pzdr
  6. Problem rozwiązany. Po roku czasu sam doszedłem co jest grane. Spójrzcie na początek mojego posta (foto). Ewidentnie przekłamuje czujnik G89 (zaniża) a to właśnie on wskazuje temperaturę na wyświetlaczu. Gdy go wypiąłem całkiem komputer zczytywał sobie temperaturę z czujnika z przed chłodnicy (G17) i było OK natomiast po wpięciu G89 już zaniżał. Czujnik o którym mowa znajduje się pod filtrem kabinowym. Widać taki bolec plastikowy. Natomiast wymiana odbywa się po demontażu schowka w środku auta. Czujnik przekręcamy o 90' i wyjmujemy. Po wyjęciu czujnika spisujemy nr fabryczny i znajdujemy na allegro po wpisaniu tego numeru. Ja tak znalazłem jest tego mnóstwo. Używkę kupiłem za śmieszne pieniądze (4zł) i wszystko wróciło do normy. Oryginał nowy 117zł. Pozdrawiam.
  7. A o czym konkretnie mówisz kolego? Nie wiem czy podglądałeś może to zdjęcie na początku mojego posta? Tam masz wskazania z VAGa.
  8. Tak kolego pokazuje w st. C. Juz nie mam pomysłów co może byc przyczyną...
  9. Ale uważasz kolego że to kwestia kalibracji? Bo tez tak myślałem szczerze powiem bo wydawało mi się to trochę dziwne bo gdyby było jakieś zwarcie lub przetarty przewód to VAG też by wskazywał nieprawidłowo a tu niby ok. Kwestia tylko złego wskazania licznika. A wiesz może kolego jak się do tej kalibracji zabrać?
  10. Witam szanownych kolegów. Nie mogę dojść ładu co jest grane z temperaturą zewnętrzną wyświetlana na fisie. Otóż Zaniża o ok 10-15C. Czujnik G17 sprawny, mierzy prawidłowo (poniżej wskazania z VAG-a). Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Napomnę jeszcze że po podmianie czujnika na nowy sprawny dalej to samo, błędne wskazania na liczniku. Wrzucam foto z VAG-a. Proszę o pomoc. Z góry dzięki.
  11. Witam kolegów. Proszę o pomoc w dość nie komfortowej dla mnie sytuacji. Zauważyłem że po bloku silnika kapie ropa z pompy wtryskowej. Więc pojechałem do mechanika stwierdził że pompa do uszczelnienia. Więc kupiłem komplet uszczelek ori BOSCH (przynajmniej była naklejka BOSCH'a). Zaprowadziłem auto. Wyjął pompę, założył nowe uszczelki. Wszystko ładnie pięknie odpalam na drugi dzień auto a tu efekt identyczny jak przed wymianą uszczelek. Pojechałem znów do niego tym razem biedniejszy o 300zł bo tyle wziął. Mówi że nie możliwe bo jak się leje to tylko z oringu a on wymienił prócz tego jeszcze pod sterownikiem, pod pokrywa nastawnika itp, itd(komplet). Mnie już ręce opadają. Panowie skąd może być jeszcze wyciek? I czy po takim zabiegu powinno się ustawiać kąt wtrysku? Z góry dziękuję za wszelkie cenne informacje. Pozdrawiam
  12. Panowie przesyłam zrzut ekranu gdzie widać właśnie pokazywany kod wykrytego sterownika. Dlaczego pokazuje AHU a nie AFN? Zaznaczam że pokazuje tak nie tylko w BS.
  13. No to fajnie. Uspokoiłeś mnie kolego. Wielkie dzięki. Pozdrawiam
  14. Koledzy no niestety nie obsługuje grupy 011BS. To co może być przyczyną że w VAGu pisze AHU?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...