Skocz do zawartości

sebastian1979

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sebastian1979

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sebastian1979

0

Reputacja

  1. Chodzi tak samo, tylko ostrzej kopci przy ostrym depnieciu niz przy 505.01 ( duzo mocniej ).
  2. Kolego freestyle01, ja w swoim poscie napisalem ze wlasnie nic niema w opisie Motula 504/507 na temat pompowtryskiwaczy jest tylko o DPF-ie, dlatego niewiem czy dobrze zrobilelm wlewajac go. Pozdr
  3. Mam pytanko dlaczego Motul 504/507 specific niema w opisie nic o tym ze moze byc stosowany do pompowtryskiwaczy, z koleji przy Motulu 505.01 jest wyraznie napisane, ostatnio zmienilem z 505.01 na 504/507 i do konca niewiem czy dobrze zrobilem, można zwariować i wiecej sie czyta tym czlowiek glupszy, to znalazlem na forum http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4705.0 ( tutaj nic niema na temat pompowtryskiwaczy przy normie 507 a przy 505.01 i 506.01 jest) http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=15435.0 ( tutaj jest napisane ze mozna lac)
  4. Znalazlem patent na odpalanie trzeba przytrzymac kluczyk ( okolo 1 sek ) przy odpalaniu, czasami sie zawacha ale odpala. Mimo wszystko wydaje mi sie ze tak nie powinno byc , bo na zimnym pali na dotyk. Moze ktorys z Kolegow bedzie wiedzial o co chodzi. Dzieki
  5. Klapa dogaszająca jest wporzadku, kąt wtrysku też, mechanik powiedział żebym śmigał aż coś nie pierd.... i nie pokaże błedu.
  6. Od kilku miesiecy mam problem z odpalaniem przy nagrzanym silniku ( zimny pali na dotyk ) obroty wskakują do około 500 i gasnie z hurgotem , czasami krece po kilka razy. Ale zdaży sie ze odpali i na nagrzanym ale bardzo rzadko, jak pojezdze sobie w korkach i go zgasze to wtedy jest masakra krece go okolo 10-15 razy. Komputer nie pokazuje błedów.
  7. Jak dam rade to wpadne z checia, bo jeszcze nie bylem na takim spocie. A dokladniej gdzie i o ktorej?
  8. Rozgrzany do 90 stopni to on nie był, 3 miechy temu zmieniałem olej liqui moly 504.00/507.00 5W30 TOP TEC 4200 na bazie syntetycznej na motula 505.01 5W40 full syntetyk. Wydaje mi się że na liqui miał lepszą kulture pracy i chyba ciszej chodził. Niewiem czy nie zmienie z powrotem tylko niewiem czy zalecane jest takie skakanie.
  9. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/611c15ac243bd775.html
  10. Witam, Może ktoś się orientuje czy tak powinien pracować silnik diesla, bo wydaje mi się że słychać dziwne pukanie przy pracy. Z góry dzięki za YouTube - Broadcast Yourself.
  11. Witam, może ktoś się orientuje jak mam wymontować ten metalowy podajnik z telefonem w podłokietniku. Próbuje odkręcić te 4 srubki ale bez skutku, cały czas się obkręcaja i nic. Może mają jakieś zabezpieczenia?
  12. Ja mam multitronica. Jestem zielony w temacie dlatego szukalem pomocy na forum.
  13. Mam taki sam problem, dokladnie to sam co w 18 sek filmu, też przy nagrzanym silniku, zauwazyłem że jak za szybko go zgasze tak po okolo 0.5 minuty i próbuje go odpalić to po zakręceniu odrazu gaśnie z takim hurgotem czasami jest tak ze dopiero za 3-4 razem odpali. W warsztacie nic mi nie powiedzieli, na kompie też nie pokazuje żadnych błędów.
  14. Jakie kontrolki powinny się zapalić po przekręceniu kluczyka ale nie odpalając silnika. Pytam się dlatego że od niedawna zaczeła mi się zapalać lampka ABS (oczywiscie gasnie po odpaleniu). a z kolei teraz sie nie wlącza jakaś czerwona chyba od poduszek. Mechanik mi ostatnio podłączał dodatkowe urządzenia pod aku, i mieszał cos w bezpiecznikach. Może ktoś ma jakiś pomysł [mod]Proszę używać prefixów - kolejne watki niezgodnie z regulaminem będą lądowały w koszu[/mod]
  15. Chodziło mi o to czy tak jak przy pozycji N nie zaleca sie zostawiania dzwigni przy pracujacym silniku, ze wzgledu na niekorzystne cisnienia i smarowanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...