Skocz do zawartości

kgg

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kgg

Osiągnięcia kgg

0

Reputacja

  1. Jadąc trasą przez nasz kraj, zatrzymałem się na chwilę na stacji ORLEN ( nie tankowałem). Po powrocie do auta nie dało się uruchomić. Następnego dnia na lawecie A4 dojechał do Z.Góry. Tu stwierdzono zacięcie zaworu regulującego dopływ oleju napędowego do pompy CR. Auto zostało uruchomione i normalnie funkcjonuje. Auto ma przebieg 150 000 km. Czy było przyczyną awarii ??? Czy to "jakość" polskiego paliwa ??? Jaką profilaktykę zastosować ??? Proszę o uwagi. Pozdrawiam. [mod]Jak wstawiasz prefix to rób to dobrze[/mod]
  2. Wyczyściłem wg zaleceń i jest bez zmian. Pojadę teraz jeszcze na badanie VAG-iem ....[br]Dopisany: 13 Sierpień 2009, 16:12_________________________________________________Mam te wydruki z VAG, ale nie wiem jak je się wkleja. Dołącze je do wcześniej zrobionych zdjęć. Pzdr. KGG[br]Dopisany: 18 Sierpień 2009, 09:30_________________________________________________link do zdjęć http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/96ec8ee528de730c.html[br]Dopisany: 18 Sierpień 2009, 09:38_________________________________________________Mogę liczyć na pomoc ??? Pzdr.[br]Dopisany: 22 Sierpień 2009, 08:10_________________________________________________Usterka zostaa usunięta. Przyczyna to zła praca siłownika zaworu motylkowego. Pozdrawiam[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2009, 22:34_________________________________________________Witam !!! Moje problemy opisane wczesniej nie mineły. Sytuacja wyglada następująco: 1. na VAG wyświetla błąd sterowania zaworu motylkowego (nie osiąga pozycji krańcowej) 2. po zamianie na krzyż zaworu z (samochodu gdzie kontrolka nie świeci) sytuacja jest identyczna A4 sprawne z moim zaworem nie sygnalizuje błędu, moje A4 z zaworem ze sprawnego A4 sygnalizuje błąd. 3. sprawdzilismy instalacje na odcinku zawór motylkowy - sterownik silnika ( na nowych odcinkach kabli) i nic się nie zmieniło. Jak się uporac z tym problemem ???? Z góry dzięki za każdą podpowiedź...[br]Dopisany: 27 Wrzesień 2009, 12:31_________________________________________________prosze o zainteresowanie "moim" problemem ??? Pzdr. Kgg[br]Dopisany: 07 Październik 2009, 08:13_________________________________________________Raz jeszcze pomocy ????[br]Dopisany: 08 Listopad 2009, 15:13_________________________________________________W końcu udało mi się usunąć usterkę. Przyczyna świecenie tej nieszczęsnej kontrolki to zużyty odbojnik krańcowego położenia zaworu motylkowego (lewa strona). Ograniczyliśmy skok zaworu poprzez podłożenie podkładek pod mocowanie siłownika zaworu motylkowego i jest ok. Pozdrawiam.
  3. ok. zrobię odczyty na VAG-u, fotki i się odezwę... Pzdr.[br]Dopisany: 10 Sierpień 2009, 09:11_________________________________________________Byłem dzisiaj u mechanika i po podłączeniu do "VAG-a" mam następujący błąd: P2008 sterowanie nastawnikiem kolektora. Fotki zaraz wkleję, ale jako początkujący muszę się nauczyć jak to zrobić[br]Dopisany: 10 Sierpień 2009, 20:44_________________________________________________link do fotek http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c449d6290ef2dd00.html[br]Dopisany: 10 Sierpień 2009, 21:11_________________________________________________POMOCY ???
  4. Mam jeszcze jeden problem. Pali mi się kontrolka "SYSTEM KONTROLI SPALIN" jak usunąć ten problem ??? proszę o pomoc...[br]Dopisany: 06 Sierpień 2009, 21:19_________________________________________________??????
  5. Przeglądnij post http://www.a4-klub.pl/smf/b7_bbj_problem_z_kontrolka_regulacja_ustawienia_reflektorow_ksenonowych-t90099.0.html;new;topicseen#new Ja na Twoim miejscu sprawdziłbym czujniki ??? Pzdr. KGG
  6. Udało mi się dzisiaj usunąć usterkę. To był przerwany kabelek przy czujniku przedniego lewego koła. Po zlutowaniu i zaizolowaniu jest ok. Serdeczne dzięki za podpowiedź. PS. U mnie są dwa czujniki przy kole przednim lewym i tylnym lewym.
  7. Od pewnego czasu pali mi się kontrolka-regulacja ustawienia reflektorów ksenonowych. Szukaliśmy przyczyny łącznie z zamianą reflektora z innego sprawnego auta i jest bez zmian. Na VAG-u wskazuje awarię czujnika. Niestety nie wiem gdzie sie on znajduje. Czy ktoś może mi pomóc ??? Pozdrawiam. K.
  8. Witam serdecznie! Od blisko 20 lat jestem użytkownikiem Audi. Pierwszy było Audi 80 z silnikiem 1,8 benzyna. Później po kolei miałem cztery Audi 100 (silnik 2,3 później 2,5 TDI i 2,6) Było też Audi A3 z silnikiem 1,9 TDI. Ostatnio to A4 [b7] z 3,0 TDI Quattro. Interesują mnie techniczne aspekty eksploatacji Audi. Liczę na wyrozumiałość. Pozdrawiam. K.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...