Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BBJ] System kontroli spalin


kgg

Rekomendowane odpowiedzi

Mam jeszcze jeden problem. Pali mi się kontrolka "SYSTEM KONTROLI SPALIN" jak usunąć ten problem ??? proszę o pomoc...[br]Dopisany: 06 Sierpień 2009, 21:19_________________________________________________??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podaj kod błędu odczytany z VAG-a i dobrze gdybyś zdjął górną osłonę silnika i zrób foto silnika z góry tak aby było widać w nim dolot powietrza doładowanego do kolektorów ssących i fotkę wklej na forum w tym temacie - łatwiej będzie zaznaczyć za co masz się wtedy zabrać w celu usunięcia usterki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok. zrobię odczyty na VAG-u, fotki i się odezwę... Pzdr.[br]Dopisany: 10 Sierpień 2009, 09:11_________________________________________________Byłem dzisiaj u mechanika i po podłączeniu do "VAG-a" mam następujący błąd: P2008 sterowanie nastawnikiem kolektora. Fotki zaraz wkleję, ale jako początkujący muszę się nauczyć jak to zrobić[br]Dopisany: 10 Sierpień 2009, 20:44_________________________________________________link do fotek http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c449d6290ef2dd00.html[br]Dopisany: 10 Sierpień 2009, 21:11_________________________________________________POMOCY ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po podłączeniu do "VAG-a" mam następujący błąd: P2008 sterowanie nastawnikiem kolektora

ten kod akurat nie pochodzi z Vaga tylko innego testera i niewiele mi mówi - dość skąpy opis dałeś, proponuję auto podpiąć jeszcze raz ale tym razem do Vaga i podać pełny odczyt kodu błędu z opisem,

a tu wklejam Twoją fotkę z zaznaczonym nastawnikiem :

c4cf4228f699fb72m.jpg

przypuszczalnie będzie jego silniczek z układem sterującym zawalony olejem z odmy i trzeba go wymontować, rozebrać i wymyć z oleju, coś identycznego jak w tym temacie :

http://www.a4-klub.pl/smf/b7_bkd_usuwanie_usterki_19558_i_17075_serwomotor_v157-t84752.0.html;msg957367#msg957367

i byłbym zapomniał, popraw u siebie pod avatarem kod silnika z BBJ na BMK bo Twój to TDI a nie 3.0 benzyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyściłem wg zaleceń i jest bez zmian. Pojadę teraz jeszcze na badanie VAG-iem ....[br]Dopisany: 13 Sierpień 2009, 16:12_________________________________________________Mam te wydruki z VAG, ale nie wiem jak je się wkleja. Dołącze je do wcześniej zrobionych zdjęć. Pzdr. KGG[br]Dopisany: 18 Sierpień 2009, 09:30_________________________________________________link do zdjęć

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/96ec8ee528de730c.html[br]Dopisany: 18 Sierpień 2009, 09:38_________________________________________________Mogę liczyć na pomoc ??? Pzdr.[br]Dopisany: 22 Sierpień 2009, 08:10_________________________________________________Usterka zostaa usunięta. Przyczyna to zła praca siłownika zaworu motylkowego. Pozdrawiam[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2009, 22:34_________________________________________________Witam !!!

Moje problemy opisane wczesniej nie mineły. Sytuacja wyglada następująco:

1. na VAG wyświetla błąd sterowania zaworu motylkowego (nie osiąga pozycji krańcowej)

2. po zamianie na krzyż zaworu z (samochodu gdzie kontrolka nie świeci) sytuacja jest identyczna A4 sprawne z moim zaworem nie sygnalizuje błędu, moje A4 z zaworem ze sprawnego A4 sygnalizuje błąd.

3. sprawdzilismy instalacje na odcinku zawór motylkowy - sterownik silnika ( na nowych odcinkach kabli) i nic się nie zmieniło.

Jak się uporac z tym problemem ????

Z góry dzięki za każdą podpowiedź...[br]Dopisany: 27 Wrzesień 2009, 12:31_________________________________________________prosze o zainteresowanie "moim" problemem ???

Pzdr. Kgg[br]Dopisany: 07 Październik 2009, 08:13_________________________________________________Raz jeszcze pomocy ????[br]Dopisany: 08 Listopad 2009, 15:13_________________________________________________W końcu udało mi się usunąć usterkę. Przyczyna świecenie tej nieszczęsnej kontrolki to zużyty odbojnik krańcowego położenia zaworu motylkowego (lewa strona). Ograniczyliśmy skok zaworu poprzez podłożenie podkładek pod mocowanie siłownika zaworu motylkowego i jest ok. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pzdr. Kgg[br]Dopisany: 07 Październik 2009, 08:13_________________________________________________Raz jeszcze pomocy ????[br]Dopisany: 08 Listopad 2009, 15:13_________________________________________________W końcu udało mi się usunąć usterkę. Przyczyna świecenie tej nieszczęsnej kontrolki to zużyty odbojnik krańcowego położenia zaworu motylkowego (lewa strona). Ograniczyliśmy skok zaworu poprzez podłożenie podkładek pod mocowanie siłownika zaworu motylkowego i jest ok. Pozdrawiam.

A jaka cena nowego zaworu? Duzo wrzuciliscie tych podkladek? Czy może powodować nieprawidłowe działanie silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o wyjaśnienie czy mam tak być .wkładam kluczyk i zaświeca sie kontrolka emisji spalin po odpaleniu silnika gaśnie .tak ma być czy nie .Prosze o pomoc bo mam metlik w glowie.

Tak ma być, ma gasnąć po uruchomieniu silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...