
Zioba
Pasjonat-
Postów
62 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Zioba

Informacje
-
Imię
Rafał
-
Miasto
Pszczyna
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Będę musiał to przekazać mechanikowi i to zrobić.. Bo pewnie przez to mi tez wiecej pali. Jak zatankuje pełny bak to mi pokazuje 840 km do przejechania (nie mam pełnego komp)..
-
Chciałbym sie podpiąć troche pod temat - mechanik mi powiedział ze musze wymienić uszczelnienia na PD ponieważ auto źle zapala po dłuższym postoju. Wszystko inne było spr i mechanik powiedział, ze to bedzie przyczyna.. Auto aż tak całkiem tragicznie zle nie odpala, a słyszałem, ze po wyciąganiu PD dopiero zaczynaja sie jeszcze większe problemy z gniazdami itp Auto myslalem sprzedawać za pare miesięcy i nie chciał bym sie narażać na kolejne koszty, a tez nie chce by mi ktos mówił ze auto zajechane bo zle odpala i lekko zakopci.. Co sądzicie robić czy to olać?
-
A jak sprawdzić napięcie wychodzące z alternatora? Tam z tylu na króćcach? ---------- Post dopisany 22-07-2013 at 16:35 ---------- Poprzedni post napisany 21-07-2013 at 22:04 ---------- Byłem sprawdzić testerem aku to powiedział ze 40% pojemności zostało a jak opornikiem mierzył tak jakby rozruch to 8,5V tzn ze akumulator do wymiany i dlatego wilgoć nie pozwala mu zapalić?
-
Ten mechanik twierdził ze to nie miało nic związku z myciem auta tylko ze powoli sie rozladowywal przez słabe ladowanie i tak akurat trafiło.. A ostatnio drugi raz potwierdziło mi sie ze po umyciu nie zapala.. Nie wiem kompletnie czego szukać.. Gdzie to zwarcie.?
-
Myłem tylko po wierzchu. Drzwi były wszystko było powyłączane drzwi przymknięte itd ale ogólnie był otwarty jeżeli chodzi o centralny zamek. Te 12,3 pokazywało jak nie zapalał. Mechanik też powiedział że niskie i że trzeba alternator zrobić, a drugi mierzył i powiedział, że w normie i że to akumulator.. A ja się zastanawiam co mogło go rozładować w trakcie mycia. Raz jak mierzyłem ładowanie to włączyłem klime na maksa radio światła itd to mi pokazywało ładowanie 13,7V. Akumulator był kupiony 11.2009r Moll..
-
Drugi raz po umyciu auta mam całkiem rozładowany akumulator.. A sprawdziłem voltomierzem to było 12,3V a na zapalonym 13,8-13,9.. Gdy odlaczylem kleme od minusa i wpielem szeregowo amperomierz to pokazywalo 0.8 ampera i spadało do 0,2.. Byłem u jednego elektryka to mówił ze akumulator a drugi ze alternator? Co zrobić?
-
A da się go jakoś zabezpieczyć przed ponownym zalaniem? Bo mi się tak zdarzyło po umyciu auta.
-
Wiem, że powinien być. Ale kolega na chwile mi laptop pożyczył bo w moim bateria nie działa. A co sądzisz z tym podciśnieniem lub z pompa vacum lub z tymi n75 itp. Pokazałem ten log turbiny mechanikowi i powiedział, że wszystko jest ok. Ze te diesle tak mają. Jakoś mu nie wierze, że tak ma być.
-
No ale z jakiego powodu? Bo wyczyszczę a znowu się zrobi to samo.. Dowiedziałem się też, że ta turbina była wymieniana. Tylko nie wiem kiedy i na jaką. Może coś wtedy popsuli..
-
Wymieniałem dziś wężyki podciśnienia gdyż auto się muli na niskich. Po wymianie tych wężyków na razie nie odczułem różnicy poza tym, że pedał hamulca jest dużo miększy. I na postoju jak nacisnę to najpierw jest lekki opór a potem dalej wchodzi. Tak jakbym miał zapowietrzone. A wcześniej miałem twardy. ---------- Post dopisany 25-04-2013 at 16:57 ---------- Poprzedni post napisany 24-04-2013 at 19:06 ---------- Dokładam logi z turbiny dynamiczne. Widać jak na początku jest niedoładowany czy tylko mi się tak wydaje ? Co może być przyczyną? Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dwa razy robiłem tą grupę. Miałem pożyczony laptop i nie było czasu by zrobić resztę.
-
A takie szybkie pytanie podlaczajac sie pod temat czy kat na statycznych wahajacy sie pomiędzy 0-0,5-1,1 może być?
-
Zawsze tankuje na shell v-pover a czasami verve na Orlenie.. Myśle ze nie powinno tam być aż tak złej jakości paliwa... Denerwuje mnie już troszeczke to auto.. Nie wiem co zrobić z tym przeladowaniem turbiny. Zastanawiam sie nad wymiana wezykow od podcisnienia i popatrzenia na te n18 - n75.. Tylko ostatnio nie mam czasu i dopiero w przyszłym tyg. Byłem u dwóch mechaników przed kupnem kabla i twierdzili ze jest ok.. A z logow wydaje mi sie ze nie.. Może to ktoś ogarnąć?
-
Odnawiam ten wątek. Dalej mi to auto się dławi i szarpie. W końcu porobiłem pierwszy raz w życiu logi i chciałbym abyście coś powiedzieli na ten temat. Trochę tam w tym wątku jest namieszane bo to z szwagrem robiliśmy i najpierw mieliśmy tylko dynamiczne a teraz zrobiłem statyczne i basic settings. Będę chciał jeszcze raz zrobić grupę 011 dynamicznie gdyż wyszło mi duże przeładowanie a potem spada i znów rośnie. Link do tego tematu co wstawiłem logi: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosze-sprawdzenie-logow-260263/ Ogólny opis z co się dzieję z moim autem jest w pierwszym poście.
-
Zrobiliśmy teraz logi statyczne i basic settings Statyczne: Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Basic Settings Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne zrobię później od nowa. Na razie są te co wyżej. Będę chciał każdą grupę osobno zrobić bo widziałem, że turbo coś przeładowywuje trochę. Z góry dzięki za pomoc. Tu jest link do tematu w którym jest więcej opisane na temat mojego auta: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/dlawi-sie-szarpie-255195/
-
Zamówiłem ten kabel i postaram się nauczyć robić te logi dynamiczne i statyczne bo żaden mechanik nie chce mi tego zrobić. Mam nadzieję, że mi wtedy pomożecie. Bo mi już wkręcają, że szukam czegoś czego nie ma. Że auto jest idealne.