Skocz do zawartości

Zioba

Pasjonat
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Zioba

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Pszczyna

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Zioba

0

Reputacja

  1. Będę musiał to przekazać mechanikowi i to zrobić.. Bo pewnie przez to mi tez wiecej pali. Jak zatankuje pełny bak to mi pokazuje 840 km do przejechania (nie mam pełnego komp)..
  2. Chciałbym sie podpiąć troche pod temat - mechanik mi powiedział ze musze wymienić uszczelnienia na PD ponieważ auto źle zapala po dłuższym postoju. Wszystko inne było spr i mechanik powiedział, ze to bedzie przyczyna.. Auto aż tak całkiem tragicznie zle nie odpala, a słyszałem, ze po wyciąganiu PD dopiero zaczynaja sie jeszcze większe problemy z gniazdami itp Auto myslalem sprzedawać za pare miesięcy i nie chciał bym sie narażać na kolejne koszty, a tez nie chce by mi ktos mówił ze auto zajechane bo zle odpala i lekko zakopci.. Co sądzicie robić czy to olać?
  3. Zioba

    Po umyciu auto nie zapala..

    A jak sprawdzić napięcie wychodzące z alternatora? Tam z tylu na króćcach? ---------- Post dopisany 22-07-2013 at 16:35 ---------- Poprzedni post napisany 21-07-2013 at 22:04 ---------- Byłem sprawdzić testerem aku to powiedział ze 40% pojemności zostało a jak opornikiem mierzył tak jakby rozruch to 8,5V tzn ze akumulator do wymiany i dlatego wilgoć nie pozwala mu zapalić?
  4. Zioba

    Po umyciu auto nie zapala..

    Ten mechanik twierdził ze to nie miało nic związku z myciem auta tylko ze powoli sie rozladowywal przez słabe ladowanie i tak akurat trafiło.. A ostatnio drugi raz potwierdziło mi sie ze po umyciu nie zapala.. Nie wiem kompletnie czego szukać.. Gdzie to zwarcie.?
  5. Zioba

    Po umyciu auto nie zapala..

    Myłem tylko po wierzchu. Drzwi były wszystko było powyłączane drzwi przymknięte itd ale ogólnie był otwarty jeżeli chodzi o centralny zamek. Te 12,3 pokazywało jak nie zapalał. Mechanik też powiedział że niskie i że trzeba alternator zrobić, a drugi mierzył i powiedział, że w normie i że to akumulator.. A ja się zastanawiam co mogło go rozładować w trakcie mycia. Raz jak mierzyłem ładowanie to włączyłem klime na maksa radio światła itd to mi pokazywało ładowanie 13,7V. Akumulator był kupiony 11.2009r Moll..
  6. Zioba

    Po umyciu auto nie zapala..

    Drugi raz po umyciu auta mam całkiem rozładowany akumulator.. A sprawdziłem voltomierzem to było 12,3V a na zapalonym 13,8-13,9.. Gdy odlaczylem kleme od minusa i wpielem szeregowo amperomierz to pokazywalo 0.8 ampera i spadało do 0,2.. Byłem u jednego elektryka to mówił ze akumulator a drugi ze alternator? Co zrobić?
  7. A da się go jakoś zabezpieczyć przed ponownym zalaniem? Bo mi się tak zdarzyło po umyciu auta.
  8. Wiem, że powinien być. Ale kolega na chwile mi laptop pożyczył bo w moim bateria nie działa. A co sądzisz z tym podciśnieniem lub z pompa vacum lub z tymi n75 itp. Pokazałem ten log turbiny mechanikowi i powiedział, że wszystko jest ok. Ze te diesle tak mają. Jakoś mu nie wierze, że tak ma być.
  9. No ale z jakiego powodu? Bo wyczyszczę a znowu się zrobi to samo.. Dowiedziałem się też, że ta turbina była wymieniana. Tylko nie wiem kiedy i na jaką. Może coś wtedy popsuli..
  10. Wymieniałem dziś wężyki podciśnienia gdyż auto się muli na niskich. Po wymianie tych wężyków na razie nie odczułem różnicy poza tym, że pedał hamulca jest dużo miększy. I na postoju jak nacisnę to najpierw jest lekki opór a potem dalej wchodzi. Tak jakbym miał zapowietrzone. A wcześniej miałem twardy. ---------- Post dopisany 25-04-2013 at 16:57 ---------- Poprzedni post napisany 24-04-2013 at 19:06 ---------- Dokładam logi z turbiny dynamiczne. Widać jak na początku jest niedoładowany czy tylko mi się tak wydaje ? Co może być przyczyną? Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dwa razy robiłem tą grupę. Miałem pożyczony laptop i nie było czasu by zrobić resztę.
  11. A takie szybkie pytanie podlaczajac sie pod temat czy kat na statycznych wahajacy sie pomiędzy 0-0,5-1,1 może być?
  12. Zioba

    Dławi się i szarpie..

    Zawsze tankuje na shell v-pover a czasami verve na Orlenie.. Myśle ze nie powinno tam być aż tak złej jakości paliwa... Denerwuje mnie już troszeczke to auto.. Nie wiem co zrobić z tym przeladowaniem turbiny. Zastanawiam sie nad wymiana wezykow od podcisnienia i popatrzenia na te n18 - n75.. Tylko ostatnio nie mam czasu i dopiero w przyszłym tyg. Byłem u dwóch mechaników przed kupnem kabla i twierdzili ze jest ok.. A z logow wydaje mi sie ze nie.. Może to ktoś ogarnąć?
  13. Zioba

    Dławi się i szarpie..

    Odnawiam ten wątek. Dalej mi to auto się dławi i szarpie. W końcu porobiłem pierwszy raz w życiu logi i chciałbym abyście coś powiedzieli na ten temat. Trochę tam w tym wątku jest namieszane bo to z szwagrem robiliśmy i najpierw mieliśmy tylko dynamiczne a teraz zrobiłem statyczne i basic settings. Będę chciał jeszcze raz zrobić grupę 011 dynamicznie gdyż wyszło mi duże przeładowanie a potem spada i znów rośnie. Link do tego tematu co wstawiłem logi: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosze-sprawdzenie-logow-260263/ Ogólny opis z co się dzieję z moim autem jest w pierwszym poście.
  14. Zrobiliśmy teraz logi statyczne i basic settings Statyczne: Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Basic Settings Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne zrobię później od nowa. Na razie są te co wyżej. Będę chciał każdą grupę osobno zrobić bo widziałem, że turbo coś przeładowywuje trochę. Z góry dzięki za pomoc. Tu jest link do tematu w którym jest więcej opisane na temat mojego auta: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/dlawi-sie-szarpie-255195/
  15. Zioba

    Dławi się i szarpie..

    Zamówiłem ten kabel i postaram się nauczyć robić te logi dynamiczne i statyczne bo żaden mechanik nie chce mi tego zrobić. Mam nadzieję, że mi wtedy pomożecie. Bo mi już wkręcają, że szukam czegoś czego nie ma. Że auto jest idealne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...