Skocz do zawartości

gosc

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gosc

Osiągnięcia gosc

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich , mam powazny problem ktory unieruchomil mi autko . Wiec tak , silnik wkreca sie tylko do ok 2500 obr/m czasami wyzej a czasami nizej i zaczyna stukac i kopcic na czarno , lekkie odpuszczenie gazu i ponowne dodanie i silnik chodzi OK az do momentu dopuki niespadnie do biegu jalowego , wtedy zaczyna sie ten sam problem . Ma ktos jakies sugestje pomysly ? Dodam jeszcze ze DPF usuniety i turbo po regeneracji oraz nowy N75 W zalaczeniu logi Log (0 - 013) Log (1 - 001) Log (2 - 007) Log (3 - 011,011) Log (4 - 004) Log (5 - 003,003) Log (6 - 002) Ponadto zauwazylem ze po odpaleniu silnika sztanga na turbo jest zassysana do gory na max i zostaje w takiej pozycji az do zgaszenia silnika , nawet dodanie gazu na maxa i odpuszczenie niepowoduje opadniecia sztangi . Natomiast po zdjeciu podcisnienia z N75 i dodaniu gazu powyzej 2500obr i ponownym szybkim zalozeniu go spowrotem silnik wchodzi na obroty poprawnie Prosze o pomoc bo juz niemam pomyslow [br]Dopisany: 05 Wrzesień 2010, 20:56_________________________________________________dzieki wszystkim za dobre checi , usterka usunieta
  2. czy system dobrze odpowietrzony ? jezeli tak to masz wyciek na czesci gorace silnika i odrazu odparowuje , moze byc ze masz wyciek z pod krucca termostatu lub pompy wodnej
  3. odkrecasz te 4 sruby przy misce i poduszka z mocowaniem wyciagasz , nic niemusisz podpierac ani podnosic , robota na 5 minut
  4. nikt niejest jasnowidzem , wykrec jedna i sprawdz numery
  5. ale co ma pienik .... ? , stalo sie to po strzale wiec cisnienie niepowinno sie zmienic
  6. w kolektorze ssacym sa 4 antybumy i zaden sie nieotworzyl , i jeszcze jedno gdyby bylo uszkodzone cos za kol. ss dlaczego tylko lewa strona strzela ??
  7. pewnie to bylo przyczyna
  8. zdemontowalem wtryski razem z szyna i sprawdzilem , wszystkie dzialaja w sekwencjii
  9. niby tak ale bardziej wydale mi sie ze cos popierdzielilo sie z kompem , poniewaz na bezynie zdejmuje wtyki z trzech wtryskow na lewej stronie i silnik pracuje bez zmian tyle ze niestrzela , sprawdzilem kolektor (skrocenie dolotu ) i jest ok
  10. po przelaczeniu na gaz pier..lo i zaczelo strzelac , puzniej zakrecilismy butle z gazem i zdjelismy waz z miksera i dalej strzela w wydech
  11. witam , mam taki problem ze po wymianie uszczelek pod glowicami zostal jeden kabelek luzny od LPG ktory niedalo sie nigdzie podlaczyc , po odpaleniu silnika wszystko bylo OK do mometu przelaczenia na gaz . Po przelaczeniu cos zajeb...e szczelilo i z okolic lewej glowicy poszedl dym i sie zaczelo szczelanie w wydech . Przy kazdym strzale na poczatku z wydechu wylatywalo cos jakby opilki aluminium , ale co dziwne po zdjeciu kostki w wtryskiwacza obojetnie jakiego na lewej glowicy szczelanie ustaje a silnik niezmienia swojej pracy , co wiecej mozna zdjac kostki z 3 wtryskow a silnik dalej pracuje rowno , ale odlaczajac kabel ze swiecy sinik kuleje
  12. gosc

    stuki w 2.8

    witam , mam taki problem ze po wymianie uszczelek pod glowicami zostal jeden kabelek luzny od LPG ktory niedalo sie nigdzie podlaczyc , po odpaleniu silnika wszystko bylo OK do mometu przelaczenia na gaz . Po przelaczeniu cos zajeb...e szczelilo i z okolic lewej glowicy poszedl dym i sie zaczelo szczelanie w wydech . Przy kazdym szczale na poczatku z wydechu wylatywalo cos jakby opilki aluminium , ale co dziwne po zdjeciu kostki w wtryskiwacza obojetnie jakiego na lewej glowicy szczelanie ustaje a silnik niezmienia swojej pracy , co wiecej mozna zdjac kostki z 3 wtryskow a silnik dalej pracuje rowno , ale odlaczajac kabel ze swiecy sinik kuleje . RATUJCIE ??? ??? ???[br]Dopisany: 13 Maj 2007, 17:17 _________________________________________________no i co nikt nic niewie ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...