Skocz do zawartości

Lui$

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lui$

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Lui$

0

Reputacja

  1. hej! Uzytkownikiem audi jestem od dawien dawna przez 7 lat B7 w 1.9TDi (BRB) a w czerwcu zakupilem do kompletu 1.8T bo sie sporo dobrego nasluchalem:) no i w czerwcu po zakupie odrazu zapakowalem rodzine i objazdowka po polsce (ponad 2000 km w tych upalach w lipcu) i maszyna pieknie sie spisala !! od zakupu zrobilem 5000km i ostatnio postanowilem zmienic swiece na jedyne sluszne NGK... wymiana bezproblemowa, swiece dociagniete kluczem dyn. i czas na testy:> wyjezdzam z garazu ja mau w gaz a on od 2000/2200 zaczyna poszarpywac i mulowaty:( wracam na garaz pod kompa a tam bledy: 16705 - Engine Speed Sensor (G28) P0321 - 002 - Implausible Signal - Intermittent 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake) P0011 - 002 - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) - Intermittent Readiness: 0110 1101 No to dawaj stare swiece (bosh power 4) i to samo:( zalamka... poszperalem po forum i fejsie i ze niby G28 to zamowilem, ale w miedzy czasie z ciekawosci odlaczylem w ogole g28 zeby sprawdzic co sie zadzieje !! odpalanie oczywiscie zajelo 2-3 sek ale zaskoczyl i na jalowym trzyma 1100 obr. ale chodzi. Wyjezdzam w gaz i pieknie ladnie bez przerywania ciagnie do 5-6tys ale jest ewidentnie slabszy... ale jezdzi! przyszedl czujnik, wymieniam zadowolony, odpalam, jade i znowu w gaz i d*pa, od 2200 to samo poszarpywanie i powyzsze bledy...:( znalazem na forum ze w dwu przypadkach okazal sie to czujnik walka rozrzadu (halla) ale nie chce sie ladowac w niepotrzebne koszty znowu:( logi statyczne na kanalach 90 i 93 z czujniekiem G28 wpietym i wypietym: logi: z czujnikiem bez czujnika pozniej zdjalem wtyczke od czujnika walka rozrzadu ale wpietym G28 i zrobilem jazde probna z tymi samymi objawami... zastanawiam sie czy w ciemno kupowac ten czujnik walka rozrzadu czy jest moze jakis sposob zeby sie utwierdzic w 100% ze to on?
  2. peter22, tak jeszcze na swiezo:) pamietasz jakie bylo spalanie przed i po modach? mam ten sam silnik 1,9 BRB 2005 i poprzednik zrobil gdzies wirusa ale chyba cos do kitu... nie potrafie zejsc ponizej 7 l./100 - usrednione to okolo 8l./100 - fakt glownie miasto ale delikatnie jak taksiarz... i za cholere nie udaje mi sie zejsc ponizej 7l. wieczorami jak stoje na swiatlach patrze w lusterko i ostro ruszam (taki sposob zeby samodzielnie sprawdzic czy kopci przy bootowaniu) no i kopci... tak samo przy jezdzie np 80km/h redukcja na 4bieg i but, to samo widze ze dymi z tylu... druga sprawa to zalaczyla mi sie lampka otrzegawcza niskiego poziomu oleju - autem zrobilem 8000 tys. czy ten silnik ma prawo brac olejke? aha na wolnych troszke jakby bujal buda, kumpel od ktorego kupowalem przekonany ze to leje jakis pompowtrysk... ogolne odczucia bardzo pozytywne, auto sie ladnie zbiera, na trasie 140 do 180 ladnie przyspiesza, bujnac do 200 to juz dluzsza bajka.
  3. Witam, Poszukuje fajnego diesla i trafilem tutaj w poszukiwaniu A4 B7 2.0 140PS jednakze juz wyczytalem zeby sie wystrzegac jak ognia silnikow BLB ktore to byly produkowane w 2005 lecz cenowo ciezko dorwac 2006 z BKD z moim przedzialem finansowym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...