Skocz do zawartości

Pocztowiec

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pocztowiec

Osiągnięcia Pocztowiec

0

Reputacja

  1. Witam panowie, Podłączę się do tematu ponieważ ja również mam podobny problem, mianowicie na postoju zarówno przy odpalonym silniku jak również na zgaszonym kręcąc kierownicą słychać dziwne stuki, a tak pozatym to jaką dokładnie funkcję pełni ten wieloklin ?
  2. Kolego być może masz rację, też rozważałem taką możliwość, tylko że na szarpakach gumy są OK, a rozkręcać belkę to jakoś mi się nie uśmiecha, poza tym nie czuć żeby tył się dziwnie zachowywał,
  3. Rozumiem przez to że są z pewnością krótsze i obniżaja auto,
  4. Panowie a co sądzicie o amorkach sportowych CUPLINE, so to amory które można montować zarówno ze sprężynami sportowymi jak i seryjnymi.
  5. Autko kupiłem dwa lata temu i od początku były takie objawy, zarówno przed jaki po regeneracji amora, co do sprawdzania zawieszenia na stacjach diagnostycznych to mam mieszane uczucia, mam sąsiada diagnostę i jestem u niego bardzo często na szarpakach które i tak nic nie wykrywają, uważam że najlepsze sprawdzanie to rozkręcenie i sprawdzanie ręczne.............
  6. Dzięki kolego , masz oczywiście rację i na pewno tak zrobię, zastanawia mnie jednak czy amory mają aż taki wpływ na boczny wiatr i powodują że auto ucieka na boki.
  7. Witam kolegów, Panowie mimo że przeczytałem chyba cała literaturę na temat zawieszenia i problemów z nim związanych nadal nie znalazłem odpowiedzi na moją dolegliwość, mianowicie chodzi o to że moje autko zachowuje się na drodze bardzo nie pewnie, powyżej setki naprawdę czasami można się spocić jest to bardziej odczuwalne w czasie wiatru, dodam może że nie boję się rozkręcania i skręcania mojego autka dlatego bardzo dużo czasu spędzam w garażu przerabiając i sprawdzając poszczególne elementy - i nic, geometria ustawiona na naprawdę porządnych maszynach. Mam w związku z tym pytanie czy amory mimo że na standardowe sprawdzanie niby są OK mogą powodować że autko tak dziwnie się zachowuje, jeden z nich był regenerowany natomiast drugi nie bo ponoć był dobry, wiem że powinno się robić to parami ale wyszło jak wyszło, poza tym zarówno przed jak i po regeneracji tego amora nie ma żadnej różnicy. Co w związku z tym sprawdzić, czy zacząć od amorów które po wciśnięciu odbiją i nie mają żadnego bujania czy szukać czegoś innego ?
  8. Pewnie w tym przypadku łożysko, ale nie jest to reguła ponieważ u mnie buczało, wymieniłem łożysko i nic nie pomogło, ustało dopiero po wymianie opon
  9. Poducha jest, tylko koleś kupił na allegro za 70 PLN, w dodatku nie pasowały kable coś było przerabiane i może jest źle podłączona w skutek czego komp zachowuje sie tak jak by jej nie widział - czy taka opcja jest możliwa ?
  10. Witam, Pomimo poszukiwań nie znalazłem postu z odpowiedzią na mój problem, chodzi mianowicie że nie można wykasować błędu 01226 - Crash Data Stored side Air Bag - Driver Side, nie znalazłem nigdzie opisu tego błędu, kontrolka cały czas świeci i nic nie można zrobić, poza tym były jeszcze błędy 18010 i 00588 - po wykasowaniu na razie nie wracają. Co może być przyczyną ?
  11. Witam ponowie, Jestem z Konina i mogę pomóc koledze, z podpięciem do kompa nie ma problemu z czyszczeniem styków także - u mnie pomogło - proszę o kontakt najlepiej na GG
  12. Witam, Panowie podczepie się do waszego tematu ponieważ mam pytanie czy czujnik z przedniego koła będzie pasował na tył, wizualnie jest chyba taki sam ?
  13. 500 złotych za takie małe badziewie - gdzie można taniej , pomocy !!!!
  14. Panowie podczepię się pod ten wątek ponieważ mam podobny problem z kontrolkami, mianowicie czasami się włączają i po jakimś czasie gasną, podłączyłem kompa i pokazuje lewy tył - brak sygnału prędkości, wymontowałem czujnik, wyczyściłem (był zabrudzony mocno) ale nadal od czasu do czasu problem powraca - co to może byc ?
  15. Panowie, amory że nowe to wcale nie znaczy że dobre, ja też kupiłem monrou i po tygodniu oddałem bo była tragedia !!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...