Skocz do zawartości

Wojtek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wojtek

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wojtek

0

Reputacja

  1. Dzięki, obok stacyjki wystaje również jakiś przewód z dwoma wejściami nie wiem czy sobie z tym poradzę. A czy mógłbym jeszcze dowiedzieć się jakiego orientacyjnie kosztu mogę się spodziewać. Pozdrawiam.
  2. Witam wszystkich serdecznie jestem właścicielem Audi A-4 rok 97. Dziś w nocy włamano mi się do autka. Zamek w drzwiach nie uszkodzony wyłamana stacyjka i świeci się immobilajzer. Proszę powiedzcie Mi bo niemogę znaleźć albo źle szukam czy muszę wymienić wszystkie zamki i ewentualnie jaki jest koszt. Policjant powiedział abym kupił sobie Japońca bo te samochody prawie w ogóle nie kradną, a Niemcy to bardzo chodliwy towar. Odkryte miałem wejście do komputera bo chyba w ten sposób chcieli wyłączyć immobilaiser. Ratujcie proszę z jakimi kosztami muszę się zmierzyć bo bardzo się martwię. Pozdrawiam Wojtek
  3. Wtam serdecznie. Czytam wiele na temat kodu błędu 16 487 (P0103) i tak naprawdę niewiem co robić. Od początku kiedy kupiłem moją A-4 mam problem z falującymi obrotami. Czyściłem przeopustnicę wymieniałem filtry, a nawet ostatnio wyciągłem część elektryczną od przepływki delikatnie czyszcząć ją benzynką. Nic nie pomaga w dalszym ciągu skaczą obroty. Zastanawiam się czy muszę kupywać nowy czujnik masy powietrza czy ktoś ma jakiś pomysł w jaki sposób mi pomóc. Dziękuje i pozdrawiam. Wojtek. stosuj drugi punkt regulaminu !
  4. Dziś byłem u mechanika. Rozebraliśmy czujnik ABS - okazuje się, że jest to zwykły cieniutki nawinięty drucik z magnesem. Sprawdził w jakiś swoich książkach i stwierdził, że powinien on mieć odpowiednią oporność w danym przedziale. Nie pisze dokładnie gdyż może zawierać się w odpowiednim przedziale w zależności od liczby zwojów.
  5. A czy ktoś orientuje się w jaki sposób przemierzyć czujnik czy jest sprawny bez WAGA VAGa.
  6. Mam problem z wyciągnięciem czujnika ABS. Próbowałem wyciągnąć i uszkodziłem bo mi świeci. Napisał ktoś z was, że jest on zwyczajnie wcisnięty ale niestety na boki można nim ruszać i nic poza tym. Pomużcie jak go wyciągnąć dodatkowo proszę abyscie mi powiedzieli gdy już go wyciągne, a mam go uszkodzonego czy mam go w jakiś sposób adaptować, czy znajdzie on połączony obwód i sam sgaśnie. Dziękuje i pozdrawiam serdecznie
  7. Dzięki serdecznie krg1. Właśnie wracam z garażu okropnie się napracowałem metodą prób i błędów aby ten czujnik zgasł. Od niedawna posługuję się vagiem i myślałem, że straciło się łącze między czujnikiem a komputerem. Instrukcję Vaga mam po angielsku a z tym nie do końca dobrze. Myśałem, że trzeba odczytać numer sterownika i poprostu go zaadaptować ale niestety lipa. Jestem cienki bolek bez większych informacji. Proszę powiedzcie jak zdemontować ten czujnik, czy on ma gwint i czy naprawdę wystarczy go podłązyć, a wszystko będzie dobrze. Pozdrawiam wszystkich klubowiczów Wojtek.
  8. Czyli u góry jest dziura zaślepiona gumką i ją powinno się wyjąć a następnie rozłączyć tą kostke dobrze rozumiem?. A co z tym ABS -em czy mogłem go zruszyć i co teraz zrobić. Pozdrawiam i dziękuje Wojtek.[br]Dopisany: 27 Lipiec 2007, 05:30 _________________________________________________Proszę mi jeszcze powiedzieć w jaki sposób zdemontować ten czujnik przy wahaczu gdyż próbowałem kręcić na boki, pukać i nic. Pozdrawiam.
  9. Dzięki po wielu miesiącach batali, w końcu dostałem się do elektryka. Głowił się mierzył, wykasowywał błędy (podobno jest dobry) stwierdził ale nie na pewno że to małe urządzenie na rurze z powietrzem firmy Hitachi. Powiedział że mam to kupić ciekawe ile to kosztuje. Pozdrawiam i dziękuje Wojtek
  10. Witam wszystkich serdecznie. Dzisiaj wziąłem się za wymianę łożyska przedniego w A4 avant rok 97. Wcześniej miałem Audi 80, które to nie posiadało ABS. Podczas wymiany natrafiłem na przymocowany przewód w okolicy tarczy. Doszedłem do wniosku, że trzeba go zdemontować. zacząłem klupać młotkiem kręcić nim w różne strony i nic - nie wyszedł. Wzwiązku z utrzejszym wyjazdem na urlop stwierdziłem, że podaruję sobie i poskładam go spowrotem. Przy wyjeździe z garażu zapalił mi się wkrzyknik i ABS. jutro jadę przed wyjazdem idę go przeskanować WW tool-em. Szukałem na forum ale nie mogę spotkać nic. Piszą że może zła odległość ale tak naprawdę co mam teraz zrobić dobić go bardziej. Nie wiem proszę o pomoc. Pozdrawiam wszystkich Wojtek.
  11. Serdecznie dziękuje i pozdrawiam.
  12. Mam ten sam problem i mam już dosyć pozdrawiam
  13. Proszę o pomoc ponieważ nie mogę sobie poradzić. Od kilku tygodni odkąd zrobiło się ciepło-ale tylko wtedy gdy temperatura silnika dochodzi do około 90 stopni spadają mi obroty i falują. Wymieniłem filtr powietrza i czyściłem przepustnicę ale nie rozbierając jej. Wyczyściłem ją od strony plastikowej rury. Proszę o pomoc bo nie wiem co robić. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...