Skocz do zawartości

looka81

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O looka81

Osiągnięcia looka81

0

Reputacja

  1. Zgadzam się z zdaniem Bart-S!!! Jedź do Sopy, tez miałem problem ze skrzynią Multi, gdzie indziej chcieli po 3500 zł za naprawe. Pojechałem do Sopy zapłaciłem 800 zł. Przejechałem 10 tyś km a skrzynia dalej śmiga bez zarzutu... Tak przy okazji Bart-S - dziękuję
  2. podpiołem kompa i wyszły błędy 1) silnik - błąd zawieszenia silnika (czyli poduszki do wymiany) 2) skrzynia (17090 czujnik trybu pracy p0706 nieznana przyczyna) Jak to jest czy poduszki pod silnikiem jesli są do wymiany, rozrząd w sumie też, i piasta w prawym kole (być może przegub do wymiany) czy to może wpływać na kompa w skrzyni biegów, która załancza tryb awaryjny??? pomożecie???
  3. po weekendzie wrzucę na pewno, wielki dzięki za zainteresowanie zauważyłem że tryb awaryjny wskakuje po wbiciu wstecznego biegu
  4. fv - jakiś zawias myślowy mnie dopadł sam z siebie ryje....
  5. po weekendzie jadę do tego typa co wymieniał mi olej, wezmę od niego dane i napisze Wam, to dacie znać co o tym myślicie Bart-s mozesz mi wyjaśnić co oznacza FV??? jestem laikiem więc sorki jeśli zadaje głupie pytania Kumpel sprawdził mi VAG-iem i podobno skrzynia nie odczytywała niskich obrotów... ale szczegóły podam po weekendzie
  6. KUBSON - trochę optymizmu wprowadziłeś mam jeszcze jedną sprawę, całe to zamieszanie z trybem awarynjnym pojawiło się krótko po wyminie oleju w skrzyni biegów!!! czy może to być błąd mechanika który mi to wymieniał???
  7. a co może być przyczyną tego trybu awaryjnego???
  8. Witam, mam problem ze automatyczną skrzynią w B6 silnik 2,5 tdi a mianowicie zdarza się ze na wyświetlaczu literki oznaczające biegi w skrzyni czyli P R N D zaczynają być podświetlane na czerwonym pulsującym pasku. przewaznie zdarza się to po uruchomieniu silnika i czasem ustępuje po zgaszeniu stacyjki i zapaleniu ponownie. Dodam że w momencie gdy pulsują te oznaczenia samochód nie ma przełożenia na napęd (minimalnie da się nim ruszyć i wogóle nie ma mocy) Pomóżcie!!! co to może być???
  9. mam automat wiec mówisz że na zimnym silnik zostanie uruchomiony???
  10. mi timer działa ustawiam godzine i date i faktycznie nawiew się załacza. sprawdzałem to na ciepłym silniku, system silnika nie załączył, sprawdze jak to działa na zimnym i dam znac. u mnie includ engine da się zaznaczyć ale tak jak pisałem na ciepłym silniku nie załączył go. zobacze później jak na zimnym[br]Dopisany: 03 Listopad 2009, 19:03_________________________________________________pilota nie mam
  11. http://www.postimage.org/image.php?v=TsBcuxr wchodzisz do aux heating/aux ventilat. i masz menu http://www.postimage.org/image.php?v=TsBbF9r heating on - grzanie (to gdy chcesz zagrzać???) ventilat. on - wentylacja (to gdy chcesz schłodzić wnętrze???) timer 123 - to jest jasne includ engine - i z tym potrzebowałbym waszej pomocy co z tą opcją to pewnie jest menu webasto a nie navi [br]Dopisany: 03 Listopad 2009, 18:51_________________________________________________superdziki widze ze wkońcu jest ktoś kto ma to samo, nie bardzo kumam tą funkcje includ. engine
  12. tak lepiej, widzę że jednak śląsk zobowiązuje[br]Dopisany: 03 Listopad 2009, 16:59_________________________________________________letallec - ulżyło mi, jednak są tu też normalni ludzie na poziomie, wieczorkiem załącze fotki
  13. no i kilku z was (właściciele B7) pokazało że jest typowym przykładem wieśniaka - niestety tacy tez muszą być dobrze że są z mazowieckiego i dalej... nie jest to navi i nie chodzi mi o kolorowy fis między zegarami (ale przynajmniej odpowiedziałeś na normalnym poziomie nie to co ci wcześniej) może zrobię foty tego menu i wkleję to co po nie którym zamknę gęby
×
×
  • Dodaj nową pozycję...