Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B6] Sterownik do multitronic


demolka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. A4 1,9 tdi 02/04r. przebieg 188tys AVF GJA. Sprawa jest taka. Po przejechaniu około 20-30 km skrzynia przechodzi w stan awaryjny, zaczyna mrugać kontrolka na FIS-ie i z ledwością się rozpędza. Zawiozłem auto do mechanika. Podobno przelutował połączenia i usunął błędy. Po przejechaniu 15 km znowu to samo. Twierdzi, że niestety trzeba wymienić sterownik. I teraz pytanie? Ile może kosztować taka usługa wymiany i adaptacji sterownika. Chodzi o to żeby mnie nie oskubał jak za zboże. Oczywiście chodzi o orientacyjną cenę.

No i pytanie drugie. Czy ktoś miał do czynienia z tym Panem

http://www.allegro.pl/item917082875_naprawa_skrzynia_multitronic_multitronik_12mc_gwa.html

Jestem z Zielonej Góry i znalazłem to ogłoszenie na allegro i zastanawiam się aby zawieźć auto właśnie do tego warsztatu. Może jakieś sugestie i opinie. Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez miłem problem z multi ze sterownikem sprawe zalatwiłem u gościa w Ozorkowie koło Łodzi ( teoretycznie moge polecić ponieważ musilem dwa razy rozbierać skrzynię i wyciagać sterownik ponieważ za pierwszym razem nie udało mu sie naprawic)

na początku podepnij VAG zobacz jakie błędy wywala

musisz znaleźć kogośc kto wie co to za skrzynia i jak sie za nią zabrać bo reszta to moze ci popsuc bardziej niz jest ( mysle ze ten mechanik u którego byłes nawet nie otwieral sterownika)

za naprawy płaci sie około 700 - 800 zł plus wyjecie ( ja wyjmowalem sam - operacja precyzyjna ale do zrobienia)

nowy sterownik to koszt około 3-4 tys tak słyszlem ale nie jestem pewnien

mysle ze skoro auto odpala i jedzie to sterownik sie nadaje do naprawy ale musi sie zabrac sie za to ktoś kto wie co robi

powodzenia w naprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach