Skocz do zawartości

bartolomei

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bartolomei

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Legnica

Auto

  • Model
    BMW
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    Inny
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia bartolomei

0

Reputacja

  1. Ja posiadam Ta-Technix w swojej A4 i wcale nie jest twardy, jeździ się nawet "komfortowo", natomiast TA w Golfie IV to inna bajka - tam jest po prostu mega twardo, dlatego rozważając zakup TA do Audi nie należy się sugerować tym, że w Golfie jest twardo, bo w Audi będzie zupełnie inaczej ( jeździłem trzema audi na Technixie i dwoma Golfami też na zawieszeniu tej marki )
  2. Nawet jak jest taki to w przypadku B5 nie założysz felgi później z racji tego że pierścień centrujący na piaście będzie za mało wystawał i felgi dobrze nie wycentrujesz. Sprawdziłem u siebie z dystansem 8mm i felga latała jak na mimośrodzie. Przy dystansie 5mm nie było problemu.
  3. Daj dystans tylko 5mm aby opona "odeszła" od sprężyny, bo lepiej jak koło lekko schowane niż jak przyciera co rusz o błotnik - wiem z doświadczenia
  4. PiterA4, ciężko będzie Ci rozkleić kierunkowskaz. Ja u siebie też miałem takie lampy DEPO i z kierunkiem jakaś masakra była, próbowałem kilku metod rozklejania i efekt był żaden. Jednego omal nie połamałem i odpuściłem temat.
  5. Bez gleby powinno być w porządku, u mnie po obniżeniu auta opona tarła o sprężynę przy tylnym kole.
  6. Tu masz linka do aukcji (mojej) gdzie są takie felgi, tylko mają oryginalne dekielki , a nie jak te co pokazałeś od sline http://allegro.pl/speedline-z-a8-17-audi-5x112-a4-a6-passat-i1575817726.html
  7. Ja próbowałem zrobić z mojej ex B5 wersję US czyli coś na pozór culta. Parę odpowiednio dobranych modów i auto wyróżniało się na tle bezpłciowych poliftów. Niestety auto sprzedane i tylko pełna bra mi została. A tak auto wyglądało:
  8. Jak zakładać Bre to tylko taką przywiezioną z USA, czy to z salonu czy jakiejś porządnej firmy. Podobnie jak kolega !Tommy mam Bre z za oceanu i jej wykonanie jak i materiał w porównaniu z tym co się w Polsce oferuje to niebo a ziemia ( miałem dwie robione u różnych osób i na różne auta ).
  9. 280 zł razem z przesyłką. Jak założę to dam foty
  10. Miałem bre na golfie III i po pół roku wożenia się z tym wynalazkiem nie było śladu na masce, ani rys ani syfu. Bra była spasowana idealnie. Mój brat miał jednak inaczej w golfie IV, tam było gorzej z dopasowaniem i bra przez taki sam okres użytkowania pozostawiła wyraźny ślad, a maskę trzeba było lakierować. Wydaje mi się , że to kwestia spasowania. PS. Pochwalę się, że leci do mnie paczuszka z za wody , w której jest FullBra czyli cały przód razem ze zderzakiem . Jest to tak brzydkie, że musiałem to mieć
  11. zmieniłem jeszcze kilka szczegółów, chyba na plus -polerowany rant -lusterka w kolor nadwozia -wyrzucony chrom Teraz to jest kozak , Robert ściągaj te chromy!
  12. Może nie burza, ale prawie . Moje A4 (też z afn-em) obecnie też ma osiemnastki 8J obute w opony 235/40 i nie narzekam na brak dynamiki. Może osiągi są troche gorsze, ale w połączeniu z gwintem na zakrętach jestem kozak
  13. Będzie wypas jak dasz 19" , tylko wtedy moje bbs-y całkiem zbledną ;( .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...