Skocz do zawartości

motyll

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O motyll

Osiągnięcia motyll

0

Reputacja

  1. ok, ale chyba nie do końca zrozumieliśmy się - ten powyższy tekst po angielsku nie sprawia mi problemu - problem tkwi w tym że ta metoda zadziałała w 90% a inne podobne metody wcale nie zadziałały. Pytanie brzmi dlaczego tylko w 90% i dlaczego nie do końca skutecznie? Może coś pominąłem ale raczej w to wątpię. Pozostaje chyba już tylko kodowanie przez VAG... ale temat pozostawiam dalej otwarty, w czym jest problem? _________________________________________________ Panowie wczoraj dokonał się cud wychodzę z domu i od niechcenia naciskam pilot i auto otworzyło się - słowem reaguje na pilot (zauważyłem tylko że przy zamknięciu nie miga kierunkowskazami 2 razy tak jak było poprzednio, przy otwarciu miga raz). Moja radość nie trwała długo ponieważ po powrocie do domu autem próbuje je zamknąć pilotem a tu nic, cisza - przestał reagować na pilota. Dziś rano auto znowu reaguje na pilot. Zgłupiałem w tym momencie. Czy zna ktoś przyczynę takiego zachowania? (przypomnę że baterie w pilotach są OK). Najpierw kłopoty w zakodowaniu pilotów z rezultatem zerowym a teraz taka historia. Nie mogę tego zrozumieć.
  2. Witam wszystkich. Problemem jaki mam jest oczywiście synchronizacja/programowanie pilotów. Na wstępie nadmienię że pragnę podsumować wszystkie podobne wątki które już były na forum i które wnikliwie przestudiowałem. Wymieniłem starą pompkę od zamka centralnego, którą trafił szlak na nową (czyt. używaną) o identycznym oznaczeniu. Wszystko działa OK tylko teraz muszę jedynie zsynchronizować moje 2 piloty (na każdym 2 przyciski zamknij i otwórz - przed wymianą pompki oba piloty działały idealnie więc nie jest to wina baterii). Człowiek który sprzedał mi tą pompkę, telefonicznie wytłumaczył mi jak to zrobić. Sposób ten był już tu kilkakrotnie przytoczony na forum: Sposób ten nie zadziałał. Szukałem więc innych sposobów na naszym forum, przegrzebałem liczne wątki i posty i żaden z innych podobnych sposobów nie pomaga (np. opisany w instrukcji po angielsku w tym wątku i inne polegające na otwieraniu i zamykaniu kluczykiem drzwi z jednoczesnym przytrzymywaniem przycisków i kilka innych). Generalnie to wszystkie te "inne" sposoby nie dały żadnego skutku. Jedynie ten pierwszy (który zacytowałem - czyli dokładnie to co opisuje angielska instrukcja) po części zadziałał tzn. po zamknięciu drzwi i pierwszym krótkim kliknięciu OPEN samochód mignął kierunkowskazami - czyli przyjął zadanie. Później po kolejnym przytrzymaniu OPEN (po 5 sek.) czyli z pilota samochód otwiera się i wg instrukcji jest to koniec programowania. Zgodnie z opisem wyjmuje drugi kluczyk ze stacyjki (wyłączam zapłon) i od tej pory pilot który programowałem powinien działać a tu nic. Drugi pilot też nic (nawet gdy tą samą procedurę przeprowadzę dla niego - dwukrotne kliknięcie - auto przyjmuje zadanie a później po otwarciu z pilota i wyłączeniu zapłonu nic). Próbowałem różnych kombinacji i też ten sam efekt. Spróbowałem nawet wg instrukcji angielskiej wyczyścić pamięć (5 kliknięć) i dopiero później programować - bez rezultatu. Po waszych postach wnioskuje więc że pozostało mi jedynie VAGowanie (a propo polecicie kogoś z Białegostoku?). Dziwi mnie jedynie że procedura którą wykonywałem działała prawie do końca ale w ostatnim kroku okazywało się że nic nie działa. Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem i jak mu zaradzić? Proszę o pomoc. Pozdrawiam
  3. Dzięki wielkie za pomoc Mając taką bazę punktów gdzie mogę to znaleźć na pewno się uda. Napiszę jakie były rezultaty poszukiwań.
  4. Witam. Proszę o pomoc, wie ktoś gdzie można kupić te żarówki W5/1.2-12V2.3W (N 900 510 02) do avanta '98? Jak one wyglądają? Z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...