Tak jak pisałem wcześniej - z autem nic się nie działo. Świeciła upierdliwie kontrolka silnika aż postanowiłem w końcu wymienić sondę.
Kupiłem Boscha za 500zł wymieniłem, skasowałem błąd i wszystko jest w porządku.
Panowie,
Odkopię temat - wczoraj po podpięciu kabelka wyrzuciło mi ten sam błąd tj:
Znaleziono 1 błąd:
5120 - Sonda lambda 1; zespół 1
P2196 00 [101] - sygnał mieszanki za bogatej
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Nie zauważyłem żadnych zmian związanych z dynamiką auta/pracą silnika i na dobrą sprawę nawet nie orientuję się od jakiego czasu występuje problem.
Podpowiedzcie czy wymagana jest natychmiastowa wymiana czy można jeździć z tym błędem (jakie niesie on skutki).
Panowie,
Podpowiedzcie proszę w co celować/wymienić.
Po włączeniu świateł (bixy) jedna strona świeci czasami około 5 - 20min i gaśnie. Problem będzie w żarniku czy przetwornicy?
Nie miałem kiedy zamienić stronami - liczę, że podpowiecie.
Panowie,
Fabrycznie mam Lane Assist i standardową 4-ramienną kierownicę.
Dziś założyłem kierownicę 3-ramienną z polifta i niestety nie mogę uaktywnić asystenta.
Podpowiecie co trzeba zrobić żeby ponownie wszystko działało?
Prosze: https://a4-klub.pl/topic/151384-wymiana-żarówki-światła-przeciwmgielnego-i-demontaż-kratki-w-przednim-zderzaku/?page=1 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Już nie pamiętam ile ale nie było to jakoś specjalnie długo (3-4tygodnie). Wkładałem od strony nadkola - jest na forum instrukcja jak to zrobić. Montaż schodzi 5min. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Grzegorz - możesz napisać jak sytuacja wygląda obecnie?
Nadal trzyma 90 stopni?
Podpowiedzcie od czego zacząć zmagania ze wskaźnikiem temperatury silnika? Po przejechaniu 80km wskazówka ani drgnęła a komp pokazuje: