Skocz do zawartości

keikan

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O keikan

Osiągnięcia keikan

1

Reputacja

  1. Moze przy tych 3.500 miałem wiecej na zegarze..w sumie nie chodzi mi o osiągi tylko o opisanie przypadku (czyli nie chodzi o to przy jakiej prędkości przerywa tylko przy ilu obrotach)...teraz nawet mi przerywa poniżej 3.500...właściwie jak juz mam 3,300 to zaczynam nerwowo czekać, kiedy odetnie mi moc... Ostatnio nawet zdarzył sie cud i nie odcięło wcale...pojechałem sobie koło 200 km/h.. ach juz zapomniałem jak to jest fajnie :-(
  2. Witam ponownie. Chyba niedługo skorzystam z pomocy "stramiana" bo mnie już trafia! Z logów wykonanych na zlocie (jeszcze raz dzięki za pomoc) wynikało, że przy niskich obrotach turbina nie doładowuje a przy wysokich przeładowuje i wtedy auto wpada w tryb awaryjny. Wczoraj wymieniłem turbinę (sprawna z auta kumpla)...i nic.. w tryb awaryjny na razie nie przeszedł, ale mocy nie ma. to, że wchodzi na obroty czuć dopiero po 3000 - 3500 obrotów. czyli tak samo jak przy mojej turbinie..juz nie wiem co robić.. N-75 wymieniony, wężyki posprawdzane...na VAG żadne inne błędy nie wyszły (przepływka i wtryski wyszły, że ok)[br]Dopisany: 24 Czerwiec 2008, 08:03 _________________________________________________A jednak turbo!!! Okazało się, że kumpel też miał turbo zapyziałe i dlatego nie czułem różnicy... Meches rozkręcił turbine..wiertarką zaopatrzoną w szczotkę wyczyścił sadzę i coś zrobił z tymi żaluzjami czy kierownicami, że zaczęły się poruszać... Skręcił..włożył..i...przypomniałem sobie jaka to frajda mieć na 3 biegu 120 km/h :-) przedtem ledwo 80 mogłem osiągnąc... Nie chcę zapeszać....jak pojeżdże z tydzień i nie będzie "trybu awaryjnego" to ozłocę tego mechanika... Jednak diagnoza VAG nie kłamała - szcuneczek :-)[br]Dopisany: 26 Czerwiec 2008, 08:36 _________________________________________________No i niestety.. parę tygodni było ok...ale jezdziłem tylko po mieście..wczoraj wypadłem w trasę i okazało się, że na biegach od 1 do 3 jest super i mozna kręcić obroty powyżej 4000...ale na 4 i na 5 moge mieć tylko do 3,500 obrotów..bo potem..jak zawsze - lekkie szarpniecię i po mocy :-( już z sił opadam..na biegach od 1 do 3 auto rwie sie do przdu jak wariat (czyli tak jak powinien)...a na 4 i 5 biegu kicha...znowu pomaga tylko restart silnika.. Juz nawet kombinbowalem, że na 4 biegu dochodziłem tylko do 3000 obrotów i wrzucałem 5...no ale co z tego jak na 5 doszedłem do 3500 obrotów (czyli miałem na zegarze tak koło 140 km/h ) i koniec jazdy..więcej nie wyciągnie.. Tak samo jak się kiedyś cieszyłem z tego Audi to teraz mam go dosyć... (przypomina się dowcip o właścicelach Alfy Romeo: "Ile razy sie cieszy włascicel Alfy Romeo? 2 razy.. 1 raz jak sobie kupi Alfę 2 raz jak uda mu się ją sprzedać...")
  3. ok..dzięki..przynajmniej nie popełnie tego błędu :-) a tak dla pewności : żarówki mają być 1,2 W R5 czy T5 (bo są takie z oprawkami i takie bez) ? (auto jak w opisie AFN, 1996 , wersja z FIS )
  4. Hej..podłączę się do tematu.. A czemu nie LED? ma na to wpływ możliwość regulacji nasilenia podświetlenia deski? Pytam, bo własnie chciałem kupić białe LEDy na deskę.Tylko z tego powodu, że przez ostatnie 6 miesięcy przepaliło mi się 4 żarówki :-( najpierw jednocześnie :temp., oleju i ładowanie a teraz temp. cieczy chłodzącej i paliwa...dziwne, że przepalają się parami a nie pojedyńczo...a może mam coś nie tak w instalacji?
  5. hmm.. Galeria Kazimierz czy Krakowska? Bo to chyba Krakowska ma parking na dachu...Kazimierz ma chy ba tylko podziemny...
  6. odp. nr 1 - eee.no nigdy nie daje czadu na zminym silniku. chodziło o to, że podczas rozpoczynania jazdy i delikatnego przyspieszania i przy obrotach około 2000 - 2500 rpm też raz na jakiś czas wpada mi w tryb awaryjny.nie wiem czy to notlauf, ale rezultat ten sam- brak mocy i zero przyspieszania..trzeba wyłączyć silnik i włączyć żeby wróciło do normy.. odp. nr 2 - a kiedy i gdzie najbliższy spot okolic krakowskich?
  7. Witam Od około roku mam problem z przechodzeniem auta w tryb awaryjny (znany temat- nagła utrata mocy, max predkosc ok. 120 km/h, auto przyspiesza jak żółw (albo zwykły diesel) pomimo, ze turbo "gwiżdze" a obroty idą w górę). Zdarzało się to różnie (raz na 500 km, raz na 20 km, (czasem 3 razy dziennie, czasem raz na miesiąc) przy różnych prędkościach i obciązeniu silnika -tzn. czasem po przekroczeniu 4000 rpm, i 160 km/h a czasem po 2500 rpm przy predkości 90 km/h...czasem na zimnym silniku, czasem po przejechaniu 300 km) Generalnie - nie mam juz siły.... niby wszytko ok,ale boje sie, że kiedys podczas wyprzedzania trafi sie notlauf i ...brrrr... lepiej nie myslec... - turbina wyczyszona - wymieniłem N75 (pieniądze poszły jak się okazało w błoto, bo tydzień po wyminaie znowu to samo) - w logach VAG pojawia sie komunikat " za duże ciśnienie w kolektorze dolotowym". - podejrzenie czujnika G71 ale nie chce znowu wymieniac bez sensu Mój mechanik jest naprawdę dobry (wiele razy mi pomógł w ciężkich chwilach z autem) ale tym razem..chyba sie gubi... Proszę o informacje, czy jest ktoś w Krakowie lub okolicy, kto mógłby mi pomóc raz na zawsze zdiagnozować co z moim autem (i ewentualnie mi pomóc naprawić - choć sama jednoznaczna diagnoza też mnie ratuje) z góry dzięki za pomoc...
  8. Hej .Podłączę się do wątku.. Reasumując- do mojego Audi A4 1,9 Tdi (AFN) z 1996 roku pasować będzie na 100% ten: 1H0 906 627A ?? Bo sprzedawcy pytają czy ma być z jakimś szarym czy białym zakończeniem..a ja nie wiem o co biega..(bo mają jeszcze ten sam numer tylko bez żadnej litery na końcu lub z literą "B") i czy cena za NOWY zawór 1H0 906 627A Pierburga 270 PLN to dobra cena? Bo jak widzę z terści postów to chyba taniej nie kupię.
  9. hej.. a tu ciekawy artykul o aspektach homologacyjnych dotyczacych lamp.. w sumie sprawdzalem oznaczenia na swoich soczwekach ..okazalo sie, ze mam je homologowane do ksenonow...a jezdze na halogenach H7..wiec jak nie zaloze ksenonow to znaczy,ze jezdze nielegalnie :-) (mam na swoich lampach oznaczenia DC i HR - wiec jak rozumiem - mijania ksenony i halogeny dlugie): http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=74878 ogolnie fajne do poczytania..
  10. cieszę się, że mogłem w czymś pomóc.. Fajne to forum ;-)
  11. nom.. jak masz autko z FIS to masz prze....ane. Pompka z czujnikiem poziomu płynu kosztuje coś koło 250 PLN w IC...
  12. ja kupiłem na allegro po 2,5 PLN sztuka (przesyłka wyszła drożej niż diody). kupiłem białe, ale mają super błękitnawą poświatę. Poprzednio miałem zwykłe W5W philipsa Blue vision (czyli niezłe) ale w porównianiu z moimi soczewami wypadały beznadziejnie (tzn, świeciły na blado-żółto). Miałem też niebieskie diody zamiast postojówek, ale na przeglądzie się czepiali a pozatym wtedy miałem je w lampach starego typu więc gdy świeciły światła mijania to niebieskiego nie było tak dużo widać. Jak założyłem lampy soczewkowe to ten niebieski aż raził po oczach a nie uśmiecha mi się co chwilę być zatrzymywany do kontroli z tego powdu i sie tłumaczyć. Więc reasumując - białe diody do soczewek wypadają SUPER. Niebieskie są po prostu za niebieskie :-)
  13. hmm. a może zrobić listę z linkami do aukcji, gdzie kupiliscie zestawy HID (bo podejrzewam, że w większości będzie to allegro) z opisem, czy macie FIS czy nie, czy zakłóca Wam coś czy nie, jaki typ (4300, 5000, 6000 K itp) i ogólne wrażenie na temat użytkowania . No i jaki był kontakt ze sprzedawcą (zwłaszcza w przypadkach reklamacji)..Wiem, że może się narzucam, ale myśle, że takie informacje byłyby pomocne dla następnych kupujacych, żeby nie wpaść w niepotrzebne koszty. W każdym razie będę "dźwięczny" za polecenie jakiegoś konkretnego (sprawdzonego!) zestawu, bo mysle powaznie o zakupie (z tym, że raczej te max do 6000K ). z góry dziękuję i mam nadzieję, że nie uza tego nikt za spam ;-)
  14. dzieki.. a jeszcze jedno pytanie "laika w temacie HID" - co się stanie z akumulatorem jeśli zapalę przypadkiem światła mijania zanim włączę silnik? (bo w instrukcji pisze, że nie wolno tak robić) nie mówię tu o sobie, bo ja o tym będę pamiętał..ale jeśli ktoś inny siądzie za kółkiem i zrobi taki numer.. akumulator trafi? czy nie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...