Skocz do zawartości

Aga

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Aga

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Aga

0

Reputacja

  1. Po raz kolejny proszę forumowiczów o pomoc. Tym razem moje pytanie dotyczy kierownicy powietrza w kolektorze dolotowym nr części z ETKI 058 133 356D. Wewnątrz tej części znajduje się taka mała gumowa membrana. Chciałabym wiedzieć czy trzeba wymieniać całą kierownicę czy też możliwe jest gdzieś kupienie tylko tej gumowej części bo tak naprawdę to tylko ona jest u mnie zniszczona z racji wieku. Z góry dziękuje za odpowiedź. Przeszukałam całe forum ale niestety nic nie znalazłam na ten temat. Jak tylko mi się uda to spróbuję załadować zdjęcia aby było widać o co tak dokładnie mi chodzi.
  2. http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t11405.0.html;highlight=napinacz ( nie wiem czy dobrze wkleilam linka - jeśli nie to prosze wpisać napinacz łańcuszka rozrządu i znajdzie ten odnośnik). W moim przypadku było podobnie ale po wymianie napinacza i popychaczy wszystko wróciło do normy i autko chodzi że aż milo posłuchać.
  3. Polecam lekturę http://www.a4-klub.iq.pl/smf/index.php/topic,11405.0.html . Przerobiłam ten problem na własnej skórze i wtedy ja korzystałam z Waszych porad. Mam nadzieję że ten link przyda się teraz innym. Wiem tylko, ze wymiana napinacza i łańcucha zakończyła wszystkie dziwne "stukania" z tylnej części silnika (na wolnych obrotach auto chodziło jak diesel). Koszt był straszny ze względu na fakt, że ten cholerny napinacz był elektroniczny. Ale było warto.
  4. Wymieniłam napinacz łańcuszka i aż przyjemnie slucha się silnika. Żadnych stuków, szumów ani innych nieznanych dżwięków. W końcu można jeździć. Mam jeszcze 2 pytania - czy ktos ma może dostep do schematu hydraulicznego napinacza paska rozrzadu i ile litrów benzyny zostaje w baku gdy zapala sie rezerwa. Pytania nie w temacie ale nie chce zakładac nowego wątku. Z góry dziekuje za odpowiedź.
  5. Niestety ten napinacz jest dostepny tylko w oryginale (sprawdzałam wczesniej w 6 sklepach). Ściagali mi go z Niemiec i czekałam 5 dni. Byłam bardzo chętna na zamiennik ale do tego modelu silnika nie robią. Pocieszyli mnie, ze np. Bora i jeszcze pare innych modeli aut ma taki sam problem i tyle samo ten napinacz kosztuje.
  6. kupiłam ten diabelny elektroniczny napinacz za 1600 zł ( w moim modelu taka jest akurat jego cena). Ma on gwarancje producenta tylko na 100 tys. km. Wiec juz jakos nie jestem zdziwiona ze musiałam mu go wymieniac po 148 tys. Częsc ta ma prowadnice łańcuszka z jakiegoś tworzywa, więc doszliśmy z mechanikiem do wniosku ze chyba miała prawo sie powycierac. Ja tez pytałam w innych warsztatach czy ta część często pada. Mi odpowiedziano, że wymieniają to często i wtedy "klekotanie" czy jakies "rzęrzenie" w tylnej częsci silnika ustaje jak reka odjął. Normalny napinacz kosztuje ok 450 zł wiec to jest jeszcze do przeżycia, niestetety mi trafił się elektroniczny i tylko dlatego musiałam tyle za niego zapłacić.
  7. maciekg: Gdy kupiłam było 127000 - teraz 148000. Auto ma książkę serwisowa ale z tym różnie bywa. Środek super zadbany ale gdy pierwszy raz zmieniali olej to jego kolor był masakryczny. Nie wiem ile trwała wymiana popychaczy bo auto podrzuciłam o 10:00 a odebralam kolo 15:00. To jest dobry znajomy i tylko dlatego policzył mi 50 zł. Inne serwisy chciały ode mnie 200 zł za robocizne + zakup cześci.
  8. W odpowiedzi na pytania maciekg: 1. Klekotało głównie na zimnym silniku i czasami na biegu jałowym gdy stałam w korkach. 2. Olej na niewiele się zdał. Wsumie to przed wymianą klekotało nawet mniej. 3. W ADR ponoć sa dwa rodzaje. Tak powiedziano mi w sklepie. Do któregoś miesiaca montowano zwykłe napinacze a potem te cholerne (chodzi mi o cenę) elektroniczne. 4. Po wymianie szklanek było lepiej i klekotał juz tylko przez jakies 10 sekund po odpaleniu. Jednak cos mnie podkusiło i poprosiłam mechanika aby sprawdził mi łańcuszek i napinacz. Po rozkręceniu okazało sie ze łańcuszekjest już "wytarty" i o jakiś 1mm dłuższy od kupionego oryginału. Napinacz zaś też ma wyrobione już prowadnice i ponoć już za słabo napina. 5. Szklanki kosztowały mnie "tylko" 700 zł bo znajomy mechanik policzył mi tylko 50 zł za robocizne. Ogólnie rzecz biorąc: autko super ale na razie strasznie bije po kieszeni. Licze ze juz wkrótce przyjdzie mi sie nim już tylko cieszyc, lać benzynę, wymieniać olej i JEŹDZIć!!!! Jeszcze raz dziekuję wszystkim za pomocne rady.
  9. Wole nawet nie myśleć, ale wyjścia faktycznie nie mam. Tak to juz bywa. Chciało sie mieć auto to są tez i wydatki. Mam nadzieję ze to będzie ostatnia część która boli moje autko. Już i tak troche mnie kosztowało: nowy rozrzad, szklanki, wymiana filtrów, zmiana oleju. Mam nadzieję ze to juz koniec. Jeszcze raz dziekuje za pomoc i tak szybki odzew.
  10. Dziekuje za namiar sklepu. Juz dzwoniłam. Niestety koszt 1580 zł bo ponoć już od ktoregos miesiaca robili tylko elektroniczne. I taki ponoć właśnie mam wg nr nadwozia. Dziękuję jeszcze raz. To zawsze 200 zł w kieszeni.
  11. No własnie. Klekotal. Wymienilam wczesniej popychacze i troche pomoglo. Koszt ok. 700 zł (rouville). Niestety klekot znów zaczał sie pojawiać i z przewrazliwienia podjechałam do mechanika. Rozebrał i stwierdział po docisnieciu że niestety trzeba to wymienić bo jak tak dalej bede jeździć to może strzelic łańcuszek i wtedy bedzie dopiero problem.
  12. Niestety ponoć ten silnik tak ma. Sprawdzałam w 4 sklepach. Cena kształtowała sie od 1800 do 2200. Na poczatku tez w sklepie mi mówili ze to koszt ok. 500 zł ale po sprawdzeniu nr nadwozia i silnika niestety cena drastycznie sie zmieniała. Z chęcią przyjmę jednak namiar na kolejny sklep. Zadryndam i a nuz bedzie troche taniej. Wrocław faktycznei jej niedaleko wiec z góry dziekuję za namiary.
  13. Mechanik stwierdził że padł mi napinacz hydrauliczny do łańcuszka wałka rozrzadu. Koszt samej częsci 1800 zł+100 zł łańcuch . Na część muszę czekać 2 tyg. Czy ktoś może sie orientuje gdzie można to szybciej kupić i choć troche taniej??? Mój nr silnika: ADR 491564.Z góry dziekuje za pomoc.
  14. Witam wszystkich posiadaczy Audi A4. Moje autko: Audi A4 1.8 benzyna, 1999, ADR. Ja jestem Agnieszka. Śledzę to forum od dawna i przydały mi sie Wasze rady niejednokrotnie. Ucze sie też na Waszych błędach i myslę ze nadal bedę tu czesto zagladać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...