Skocz do zawartości

BUTCH

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BUTCH

Informacje

  • Imię
    Sławek
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia BUTCH

0

Reputacja

  1. Gdyby ktoś się zastanawiał jak prezentuje się ta dokładka w kolorze nadwozia to u mnie wygląda tak:
  2. Co do pisków to niech ktoś Ci zerknie na alternator i jego pasek/sprzęgiełko. Z tego co widzę na forach to standardowy objaw po 200kkm. Uważaj z tym olejem ponad stan. Jeżeli go przybywa to może być to objaw zdychającego DPF'a (VAG deklaruje coś około 170kkm średniej trwałości filtra). Dużo jeździsz po mieście albo robisz krótkie trasy? Jeżeli tak to nie dopala naddatków paliwa i resztki spływają do miski olejowej. Nie jest problemem jeżeli jest go ciut więcej ale mocno rozrzedza olej, a stąd prosta droga do większych wydatków.
  3. Witaj, Kolego a sprawdzałeś łączniki stabilizatora? U mnie też hałasował przy max skręcie kierownicą i lekkie wibracje przy 130 były. Wrzuć auto na szarpaki niech sprawdzą, Pozdrawiam! Dzisiaj po wizycie w firmie "Harp" w Krakowie wszystko się wyjaśniło. Chłopaki mają wypasioną maszynę do tzw. "Testu Drogowego". Właściwie sekundę po ściągnięciu z auta felgi zostały zdiagnozowane i natychmiast 3szt. poleciały na maszynę do prostowania. Po prostowaniu wystarczyło ok 15-25gr amelinium, żeby je odpowiednio wyważyć. Cała operacja zajęła ok 40min (wyważanie,przekładanie opon,prostowanie, ściąganie, zakładanie, itd). Pierwsza jazda i... bajka! Felgi wyglądają jak nowe - żadnych śladów. Problem z głowy.
  4. W ostatni weekend eliminowałem te same objawy - tzn. piszczenie przy maksymalnym skręcie. Skończyło się na grzebaniu przy alternatorze - wymiana sprzęgiełka, łożyska i paska. Teraz jest lux. Niestety mam też drżenie kierownicy, które zaczyna się 130/140km/h, a ponieważ zmieniałem też tuleje wahaczy z przodu nie wiem czy jest to spowodowane kiepskim ustawieniem zbieżności czy czym innym... Koła zmienione na letnie 2 tyg temu z wyważaniem. Jakieś sugestie?
  5. Cześć, Sprawa wymiany tego czujnika jest prosta. Ja niestety musiałem wymienić w ASO i skasowali mnie za to (po upustach) 1100zł Czujnik sam w sobie może być sprawny. Zobacz sobie czy nie masz poharatanych przewodów - teraz jest sezon na kuny. Mnie właśnie taka ślicznotka załatwiła.
  6. Chciałbym odświeżyć wątek. Czy może ktoś polecić (aktualnie) dobrego lakiernika w Krakowie ? Doczytałem w innym wątku: AUTO MARKOWSKI ADRES: ul. Centralna 85, 31 - 586 Kraków Michał Markowski: 606-95-24-91 Czy może ktoś jeszcze kogoś polecić?
  7. Cześć. Mam ten sam problem na błotniku przednim-prawym. Znalazłem na allegro firmę sprzedającą tę część w wersji ocynkowanej i już w kolorze nadwozia za ok 380zł. (wersja nieocynkowana jest tańsza o ok 50zł). Czy ktoś korzystał już z takiej opcji wymiany i mógłby podzielić się wrażeniami? Wstępnie, za używkę trzeba dać ok 200zł i to przeważnie jest zrysowane na potęgę...
  8. Niestety nie jest to problem z dyszą, bo bez dyszy też nie pryska. Zebrałem się i chciałem odkręcić plastikową obudowę słupka przy nodze kierowcy, żeby odkryć wiązki przewodów wraz z (prawdopodobnie) rozłączonym wężykiem, tak jak przedstawione to było w innym wątku: http://img224.imageshack.us/img224/6273/1ho1.jpg http://img123.imageshack.us/img123/3879/2rg2.jpg http://img123.imageshack.us/img123/6886/5ew4.jpg Problem w tym, że te zdjęcia pochodzą z B6, a w B7 nie ma widocznych z góry śrubek i łączenia, żeby zdjąć jedynie plastikową obudowę słupka (w kształcie litery L). Czy może mi ktoś doradzić jak zdjąć obudowę słupka, która u mnie jest jednym elementem wraz z progiem?
  9. No właśnie nic a nic... wszędzie sucho. Ostatnio psikałem i psikałem po oczyszczeniu dyszy i nic, aż mi się zrobiło szkoda pompki. Nie wiem czy płynu coś ubyło. Oczytałem się właśnie forum i zacznę od rozkręcenia słupka przy kierowcy - czy tam się wężyk nie rozłączył (np. przez usilne próby psiknięcia płynem letnim w zimie). Jeśli to nie to, to aż mi skóra cierpnie na myśl o rozbieraniu tylnej klapy albo łączenia przy zawiasie i podsufitki.
  10. Cześć, Rozwiązałeś może ten problem? Ja mam te same objawy w B7, tzn. silniczek pracuje, płyn nie leci i nigdzie nie robi się mokro. Nie chce się zabierać za rozbieranie boczków/tapicerki, żeby żadnych zaczepów nie połamać. Dyszę przedmuchałem i nadal nic.
  11. Zatkało kakao to sie czepiasz SDHC. Miałem na myśli modele typu Navia np.35 ('07-'09), nie te z ostatnich gazetek. Wysłane ze starego Asusa.
  12. Nie chce mi się skanować i mam po niemiecku. Bardzo proszę str40 tu: http://www.allroadfaq.com/downloads/reference/navplus/rnse_manual_.pdf The maximum number per medium is limited to 400 files and 256 file folders. - może dlatego miałem wrażenie "losowo" widzianych mp3 Navigacje z biedronki też mają w specyfikacji, że wspierają max 2GB, a spokojnie wchodzi Kingston 4GB.
  13. Tak. Pioneer 115D 50zł na alledrogo
  14. Wgranie najnowszych mapek do RNS-E to żaden wysiłek i znikomy koszt. Wszystko jest opisane tutaj: http://peb.pl/inne-systemy-nawigacyjne/294935-mapy-audi-rns-e-62.html
  15. Stoi jak byk w instrukcji, że RNS-E (przynajmniej w moim B7) czyta karty 192MB. Mam takie dwie i wszystko śmiga Przy większych pojemnościach pokazuje losowo "widziane" mp3-ki. Poprawka: 256MB
×
×
  • Dodaj nową pozycję...