Skocz do zawartości

GSOWIEC

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O GSOWIEC

Osiągnięcia GSOWIEC

0

Reputacja

  1. Ja natomiast wolę nie inwestować w auto za wczasu. I OK - reprezentujemy dwa odmienne punkty widzenia na użytkowanie samochodu, więc nie ma sensu bić dalej piany. Jeśli Cię uraziłem w dyskusji - przepraszam. Trzymaj się ciepło.
  2. Kończę z Tobą dyskusję, bo widzę, że dyskusja na argumenty to dla Ciebie rzecz nieznana, byleby wyszło na Twoje. Widzę, że jesteś jednym z tych użytkowników samochodów, którzy darzą je miłością. Pamiętaj, że jest to miłość zawsze nieodwzajemniona. Reasumując - z Twoich wypowiedzi wniosek dla kolegi, który założył temat i prosił o poradę płynie jeden: Dla pewności przy wymianie rozrządu zmień auto, bo a nuż po wymianie paska przepali się żarówka.
  3. Przestań z wyliczaniem statystyk postów, bo to jest argument dobry dla dzieci z forum muminków, wiesz o mnie dokładnie tyle samo ile ja wiem o Tobie. Człowiek pyta w temacie o dobór części do wymiany rozrządu, a Ty się wpierdzielasz ze swoimi mądrościami co do wszystkiego. Poinformowałem kolegę, że pompę wody może wymienić nie ruszając rozrządu w tym motorze, bo podejrzewam, że czytał w innych wątkach, że pompa to konieczność przy wymianie paska zębatego i wziął to za pewnik także do sojego auta, tymczasem u niego nie ma takiej konieczności. Dla pewności przy okazji wymiany rozrządu wymienił bym jeszcze zawory powietrza w felgach które kosztują 7 zł za szt., oczywiście z zablokowaniem wszystkiego tak jak w książce pisze, żeby potem z trasy na sznurku nie wracać. mechanik profesjonalista 100% - wymienić wszystko co dobre, bo kiedyś i tak by się zepsuło.
  4. Nie wpadłeś na pomysł ze kolega chce wymienić żeby nie wracać z trasy na sznurku? 150zl za wymine rozrzadu?Powiedz gdzie masz takich mechaników a sam pojade. Wszystkie rozumy pozjadałeś? Jak kolega nie chce wracać na sznurku, to niech jeszcze pół silnika wymieni, chociaż wszystko działa bez zarzutu. 150 zł za robociznę przy wymianie rozrządu w 1Z to uczciwa cena, jeśli uważasz, że za 300 zł wymieniają lepiej, żyj długo i szczęśliwie.
  5. Kolego, nie wiem po co wymieniasz pompę wody? Cieknie z niej, wyje, piszczy? W twoim silniku nie jest napędzana paskiem rozrządu, a i żeby ją zdemontować wcale nie musisz demontować rozrządu. Co do rozrządu, popatrz na przykładowe aukcje: http://moto.allegro.pl/rozrzad-seat-cordoba-1-9-tdi-90-km-1z-ahu-afn-oryg-i1291223716.html http://moto.allegro.pl/rozrzad-audi-vw-seat-1-9-tdi-afn-ahu-1z-hit-i1288370319.html#gallery Sprawny mechanik, powinien policzyc ci za wzmiane 150 zl max
  6. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=166532.0 Popatrz w tym temacie, podałem tam link do porady z forum VW GOLFA
  7. Kolego, jeśli cieknie ci spod pokrywy nastawnika, poczytaj sobie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=135193 Sam wymieniałem wg tej porady, objawy miałem podbne, był wyciek, a auto jeździło jak gdyby nigdy nic. Koszt wymiany wyniósł jakieś 8 zł + 0,5 godziny w garażu. Co ciekawe w intercarsie gość sam się zdziwił, że mają taką uszczelkę, więc gdyby Tobie mówił, że nie ma czegoś takiego, każ mu sprawdzić po numerze boscha podanym w tej poradzie. Ważną sprawą jest też klucz do pompy (trójkąt), ja miałem oryginalny, inaczej namęczysz się próbując odkręcać tą śrubę.
  8. O sobie: Mechanik amator. Kolekcjoner narzędzi PROXXONA Póki co jeżdżę Golfiną w 1Z, ale czas na zmiany, możliwe że rozejżę się za A4, zawitałem więc na forum aby poczytać o tym i o owym...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...