Skocz do zawartości

Sakul

Pasjonat
  • Postów

    87
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sakul

Osiągnięcia Sakul

0

Reputacja

  1. Wiem że to nie dział ogłoszeń, ale nie wiem czemu nie moge wstawić ogłoszenia do działu sprzedam. Jeśli odezwie się jakiś moderator to niech mnie nakieruje co i jak trzeba zrobić. Panowie z wielkim żalem jestem zmuszony sprzedać swoją A4. Z powodu powiększenia rodziny szukam czegoś większego, na pewno też Audi. Cena to 26.900 zł do negocjacji w granicach rozsądku. Do wozu dodaje koła które widać na zdjęciach + komplet zimówek po jednym sezonie. Szczegóły na temat samochodu w rozmowie telefonicznej. Tel. Kont. +48 609 617 053.
  2. A czy nikt nie pomyślał, że linka może być zatarta. W styczniu uszkodziłem tak sobie hamulce w Zakopanem. Jeśli to linka, to nie ma bata reanimacja jej nie pomoże. Tylko wymiana, najtańszy komplet 140 zeta.
  3. Sakul

    Pompa paliwa

    Mylisz się spawacz. Jak ja sprawdzałem u siebie ciśnienie pompy to nie odpalałem auta tylko włączasz sam zapłon i pompa już robi ciśnienie. Gdyby tego nie robiła dłużej rozrusznikiem trzeba by było kręcić. A co do kuki, to pompa się sama odpowietrzy, nic nie trzeba robić. Teoetycznie to jest tak jak plug and play (podłączasz, składasz, odpalasz, reszte puzli poskładać i już jeździsz). Nie jestem jednak mechanikiem, jeśli pompa jest sprawna to bryka powinna od razu zaskoczyć. Jeśli nie chce to stawiałbym na przekaźnik, ale ja ci nie powiem który bo najzwyczajniej w świecie nie wiem. Najlepiej, jakiś elektryk by ci pomógł.
  4. Sakul

    Pompa paliwa

    Czasem przekaźnik lubi się wysrać. Po przekręceniu kluczyka od razu powinna zrobić ciśnienie w układzie.
  5. Jeszcze nie jestem pewien, ale może ja wpadne. Zależy czy żona czegoś nie wymyśli. Jak już to będę tuż po 18.00
  6. Jeśli, jak mówiłeś kupiłeś używki możesz mieć wyząbkowane opony, i jak to określasz masz bicie. Spróbuj też podjechać do warsztatu, który ma maszynę wyważającą z możliwościa wykonania testu drogowego, droższa impreza, ale warto. Jeśli mam rację co do wyząbkowania to nic nie poradzisz, albo tak jeździć lub kupić inne. I sprawdza się powiedzenie, oszczędny kupuje dwa razy.
  7. od kogo takie info dostałeś bo ja byłem przekonany, że co 90 tyś lub 5 lat(przynajmniej tak mi znajomy mechanik z aso skody powiedział) Słuchaj dalej tych mechaników, ja uważam że 90 tyś km dla diesla w polskich warunkach to i tak za dużo. Nawet na oryginalnych częściach. Weź poprawkę na to, że na zachodzie, większość samochodów jeździ po autostradach, tam mimo nawet bardzo szybkiej jazdy silnik nie dostaje tak po garach jak u nas. Dlaczego? Poprzez jednostajną jazdę, a u nas? Gaz, hamulec i tak w kółko. Gdzie się nie rozpędzisz juz zwalniasz bo ograniczenie. A po drugie diesel ma bardzo duży stopień sprężania, duże naprężenia i opory przenosi !TYLKO! gumowo-lniany pasek zębaty, kóry zużywa się i z biegiem czasu traci swoje właściwości. Uwierz mi, około 80 tyś km, juz nie trzeba dużo, żeby przeskoczył albo się zerwał powodując niezły bajzel w silniku.
  8. Gratuluję wam, jak robicie rozrząd co 120 tyś., nawet jeśli tak przewiduje producent. Ja w każdym samochodzie wymieniałem co 80 tyś maks (mimo że łożyska i rolki zawsze było SKF), lub co trzy lata i spałem spokojnie. Nawet moim zdaniem 90 tyś km jak mówi klaczek to za dużo.
  9. Czy ma ktoś z forumowiczów możliwość sprawdzenia po VIN-ie kodów wyposażenia samochodu? Chodzi mi o oznaczenie zawieszenia i inne takie. Jak sprawdzałem po VIN w serwisie to zapomniałem zapytać o listę wyposażenia.
  10. Hm, a o której tak naprawde się spotykacie, byłem o godzinie punkt 19.00 i nikogo nie było na tym placyku koło AZ serwisu. Chyba, że trzeba wjechać centralnie do tego zakładu?
  11. Sakul

    Amortyzatory KRAFT

    Daj se spokój z tanimi gównami, kuupisz tanie a za pół roku z nowu. Poszukaj TRW lub Monroe.
  12. Chyba pędzlem po kartce bristolu. ---------- Post dopisany at 22:32 ---------- Poprzedni post napisany at 22:32 ---------- Chyba pędzlem po kartce bristolu.
  13. Sakul

    Padające łożysko

    Czasem hałasują też zużyte rolki rozrządu.
  14. Jako, że malowałem proszkiem przez 7 lat wypowiem się i ja. Jak piaskować to tylko przez szkiełkowanie, a jak nie masz możliwości to drobniutkim piaskiem. Niektórzy używają metalowych kuleczek lub śrutu, a to pozostawia głębokie pory. Potem pory te, ciężko pokryć. Ważne, żeby usunąć stary lakier i podkład do gołego aluminium. Nie maluj felgi podkładem żadnym, dla pewności przeszlifuj papierem ściernym, dobre odtłuść bo tłuscz to wróg dla każdej powłoki. Niektórzy, myślą że proszkiem łatwo się maluje ale nie może robic tego byle kto bo mozna łatwo zepsuć felgę tym bardziej jak zażyczysz sobie pomalowanie feli półmatem. Na gładkim półmacie widać wszystkie narzuty i przeładowania farby. Na połysku nie powinno być nic widać, a jak juz pomalujesz fele to daj je sobie pomalowac jeszcze lakierem proszkowym, mówie ci efekt jest zabójczy. Tylko jeden warunek, nie może tego robić partacz. Gwarantuje, ci że takie felgi długo ci wytrzymają, powłoka lakiernicza utwardzana jest w zależności od proszku 150-185 do 190 stopni przez 15-25 minut. Farba naprawdę robi się twarda jak kamień. W razie pytań służe radą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...