
ic3ek
Pasjonat-
Postów
246 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O ic3ek

Informacje
-
Imię
Dariusz
-
Miasto
Wielkopolska
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wymiana licznika monochromatycznego na kolorowy w Audi A4 B8
ic3ek odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Cześć wszystkim. No i ja sie przymierzam do wymiany na poliftowy licznik , ale oczywiście zrobiłem sobie pod górke. Obecnie mam licznik kolor ale bez polskiego "przedlift" + MMI 2G High , i strasznie zalezy mi na polskim fisie. Kupiłem Anglika i chce go przekodować , ale nie sądziłęm że będą z tym takie problemy. Poszukuje jakichkolwiek plików ODIS-E ".sgo" , " .frf" który bedzie pasował do poliftowego licznika kolorowego , który będzie miał w swoim sofcie polski język, kupiłem 8K0920982E , ale w swoim sofcie nie posiada polskiego , pozatym to anglia, Chce zamienić soft w nim tak aby przestawić skalowanie prędkościomierza , oraz uruchomić Polskie znaki na FIS, ale szukając po necie, jakichkolwiek plików zawierających oprogramowanie , jest ciężko. Są pliki od 8P0920931 , 8P0920932 nic innego , ale przypuszczam że to nie przejdzie . Oczywiście w środku siedzi MF91xxx + 95320 wiec idzie spoko przeprogramować go, już wiele razy wgrywałęm inne oprogramowanie do całkiem innego sterownika , i to wszystko ze spokojem działa poprawnie, więc tu pewnie też zadziała, ale największy problem jest z samymi plikami do ODIS-E. Posiada któś takowe pliki , byłbym wdzęczny , lub też posiada info skąd je moge wziąść ??? -
To poprosimy o rozwiązanie . Przydało by sie pozostałych forumowiczów dokształcić
-
ic3ek obserwuje zawartość Ręczny a ESP
-
Witam panowie. Może wydać się moje pytanie dla Wszystkich banalne , ale mam problem. Chciałbym sobie moja b8 polatac trochę bokiem, ale to wcale nie jest takie proste. W pierwszej kolejności wyłączam ASR potem ESP No i wszytko byłoby ok, bo systemy się wyłączają, ale ... No właśnie ale jest takie że po wciśnięciu elektryka ręcznego systemy automatycznie włączają się ESP I ASR. Jak mam ją oszukać żeby chciała ze mną trochę polatać bokiem. Nie piszcie mi że wyciągnąć bezpiecznik bo to wiadomo można na stałe wyłączyć. Ale chodzi mi czy jest jakaś inna procedura/możliwość obejścia takiej sytuacji ?
-
No i masz racje. Winowajca okazal się 4 pompowtrysk. Który zapewne lal . A ze znajduje się na najblizej pompy tandem to nie pozwolił reszcie się napełnić ropa. Po odlaczenu auto odpaliło. No i wiadomo pompka do wymiany. Dzięki za pomocną dłoń.
-
Witam panowie . Wiem ze tematów pełno na forum o nie odpalaniu . Ale ja mam trochę dziwny przypadek wiec zanim wszystko dogłębnie rozbiore i posprawdzam pytam najpierw tu. Pacjent jak w opisie B7 BPW czyli pompowtryski , silnik jak 1.9 Otóż sprawa wygląda tak. Auto podjechało pod dom. Zostało wyłączone. Po kilkugodzinnym postoju auto nie odpaliło. Ale objaw wygląda następująco. Kreci rozrusznik i słychać jakby chciał odpalic na jeden cylinder. Ale nie odpala. W kompie brak błędów czujnik walka i wału poprawnie podają obroty na vag. Synchro ok. Pompa w baku ok paliwo podaje. Ktoś będzie miał pomysł co może go trapic. Dzisiaj będę sprawdzał tandema ile podaje. Ale tu też nie wiem ile powinno być podczas startu ' krecenia rozrusznikiem ' ciśnienia na pompie tandemowej. Ktoś ma jakieś pomysły? Lub miał podobny przypadek?
-
Montaż składanych i podgrzewanych lusterek w A4 B8
ic3ek odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Witam. Panowie czytając prawie cały temat z montażem lusterek nigdzie nie jest dokładnie wytłumaczone jak one działają. Czy ktoś odpowie kiedy załącza sie grzanie lusterek ??? W poprzednich b7 b5 miałem ponizej 5 st załączane ogrzewanie lusterek. Jak jest w B8 ??? Po szybie tylnej czy też poniżej temperatury ??? -
Ktoś panowie poradził sobie z tym problemem.
-
Powiem tak. Przy vag-com 311 bo tylko ten pozwala wejść do telefonu za pomocą lini k , nie ma opcji wprowadzenia 1. Robisz tylko test i save i wraca do ustawień fabrycznych. Chyba że sie myle to mnie popraw , jeszcze raz. Vag com 409 już nie pozwala wejść do modułu telefonu "too many comunications errors"
-
Hm. Opcje które przedstawiasz zostały wykonane na samym początku. 77 Telephone adaption 10 -> 00 test i na to save. ---- po tym zabiegu telefon i tak łaczy sie z zestawem Druga opcja kasowania na telefonie też została przeprowadzona i to nawet kilka razy, też to nic nie pomogło. Ponowne parowanie też nie daje pożadanego rezultatu, telefon Samsung A5 łaczy sie z opóźnieniem dochodzącym do kilku minut. A telefon siweżo sparowany "stary" S3 Mini łaczy sie prawie natychmiast. Tak jak powinno być, no i oczywiście dodam że przed zmianą kodowania wszystko było ok. nawet rnse cofnołem do ustaień fabrycznych z poziomu menu rns, nie kasowałem tylko danych rnse , bo mam kilknascie pozycji zapisanych i nie chciałbym ich ponownie wpisywać dodam tylko ze z telefonem łacze sie po lini k i to starym vag kkl Już mi normalnie ręce opadają.
-
Witam. Panowie mam pewien problem. Otóż mój Bluetooth zaczął się dziwnie zachowywać. Otóż łączy się z moim telefonem z pewnym opóźnieniem , sięgający nawet ok 3 min od załączenia stacyjki. Na początku było wszystko ok zaraz po stacyjce łączył się z zestawem. Sprawa zaczęła się od momentu przekodowania modułu bluetooth na język angielski, bo strasznie mnie irytowal język niemiecki. Po przekodowaniu telefon łączy się z opóźnieniem. W module brak błędów. Mam do tego rns^e . I najlepsza sprawa jest taka że biorąc starszy telefon który nie był wcześniej zapamiętany działa prawidłowo. Po załączeniu stacyjki łączy się od razu. A mój który był wpisany wcześniej nie chce łączyć się od razu. Jak wykasować wszystkie telefony z modułu. Tak żeby był pusty nie chciał się łączyć z jakimkolwiek telefonem. Poradzić sobie z tym fantem nie mogę. Pomóżcie bo już mam go dosyć.
-
No to i ja sie podepne . U mnie też występuje taki przypadek. Mrugnięcia z żarnika występują nieregularnie, zapłon wyłączony wszystkie drzwi zamknięte , pozycja świateł AUTO. Za pierwszym razem myślałem że ktoś mi robi jakieś zdjęcia Nawet go szukałem. Ale fotograf się nie znalazł.
-
Zainteresowanie tematem naprawde na wysokim poziomie. Panowie pomóżcie proszę odpowiedzieć jak zrobić SDS z polskim menu ???
-
Witam panowie. Otóż przestudiowałem cały wątek , i mam kilka niejasności co do wszystkich informacji. Chciałbym je wyjasnić. Otóż nie mam softu 650 mam już 750 z pl menu. Czy ten soft posiada już wgrany SDS czy musze zrobić najpierw downgarde do 650 z SDS i potem update do PL. Chyba że jest prostszy myk aby mieć SDS "angielski" + polskie menu na rns-e Czy poprostu moge edytować obraz mapy z 2017 r nagraną na niego SDS HACK , wrzucić tak zmodyfikowaną mape do navi i powinna sie uaktualnić, i bedzie wtedy SDS z PL menu. Bo w obrazie mapy jest SDS widoczne. Teraz w sofcie 750 nie ma SDS bo nie ma możliwości zmiany języka SDS. Więc funkcja nieaktywna. Oczywiście pomijam wszystkie podłączenia, które trzeba wykonać, mic kiery i BT bo to wszystko jest jasne i zrozumiałe.
-
Ja montowałem wyjolem stara 2X i podpiolem w jej miejsce 4x i wsyztsko dziala !!! Ja robiłem tak jak poprzednik napisał wymontowałem 2x zamontowałem 4x popodpinałem wtyczki i wszystko musi działac. Plus od "te grube kable z bezpiecznikami" szyb jest podłaczony pod stały ponieważ sterowana cała wiazka jest z kostek.
-
Ja jak sie zagłębiałem w ten temat to wyczytałem ze szyby tylne z przedlifta nie maja opcji domykania szyb. czyli może byc tak ze silniczki od szyb sa od przedlifta i dlatego nie działa to . U mnie po wcisnieciu przycisku blokady szyb tylnich nadal z panela kierowcy.