Skocz do zawartości

ic3ek

Pasjonat
  • Postów

    245
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ic3ek

Informacje

  • Imię
    Dariusz
  • Miasto
    Wielkopolska

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ic3ek

0

Reputacja

  1. To poprosimy o rozwiązanie . Przydało by sie pozostałych forumowiczów dokształcić
  2. ic3ek

    Ręczny a ESP

    Witam panowie. Może wydać się moje pytanie dla Wszystkich banalne , ale mam problem. Chciałbym sobie moja b8 polatac trochę bokiem, ale to wcale nie jest takie proste. W pierwszej kolejności wyłączam ASR potem ESP No i wszytko byłoby ok, bo systemy się wyłączają, ale ... No właśnie ale jest takie że po wciśnięciu elektryka ręcznego systemy automatycznie włączają się ESP I ASR. Jak mam ją oszukać żeby chciała ze mną trochę polatać bokiem. Nie piszcie mi że wyciągnąć bezpiecznik bo to wiadomo można na stałe wyłączyć. Ale chodzi mi czy jest jakaś inna procedura/możliwość obejścia takiej sytuacji ?
  3. ic3ek

    2.0 BPW 8V nie odpala

    No i masz racje. Winowajca okazal się 4 pompowtrysk. Który zapewne lal . A ze znajduje się na najblizej pompy tandem to nie pozwolił reszcie się napełnić ropa. Po odlaczenu auto odpaliło. No i wiadomo pompka do wymiany. Dzięki za pomocną dłoń.
  4. ic3ek

    2.0 BPW 8V nie odpala

    Witam panowie . Wiem ze tematów pełno na forum o nie odpalaniu . Ale ja mam trochę dziwny przypadek wiec zanim wszystko dogłębnie rozbiore i posprawdzam pytam najpierw tu. Pacjent jak w opisie B7 BPW czyli pompowtryski , silnik jak 1.9 Otóż sprawa wygląda tak. Auto podjechało pod dom. Zostało wyłączone. Po kilkugodzinnym postoju auto nie odpaliło. Ale objaw wygląda następująco. Kreci rozrusznik i słychać jakby chciał odpalic na jeden cylinder. Ale nie odpala. W kompie brak błędów czujnik walka i wału poprawnie podają obroty na vag. Synchro ok. Pompa w baku ok paliwo podaje. Ktoś będzie miał pomysł co może go trapic. Dzisiaj będę sprawdzał tandema ile podaje. Ale tu też nie wiem ile powinno być podczas startu ' krecenia rozrusznikiem ' ciśnienia na pompie tandemowej. Ktoś ma jakieś pomysły? Lub miał podobny przypadek?
  5. Witam. Panowie czytając prawie cały temat z montażem lusterek nigdzie nie jest dokładnie wytłumaczone jak one działają. Czy ktoś odpowie kiedy załącza sie grzanie lusterek ??? W poprzednich b7 b5 miałem ponizej 5 st załączane ogrzewanie lusterek. Jak jest w B8 ??? Po szybie tylnej czy też poniżej temperatury ???
  6. ic3ek

    VCDS 17.1.3 problem

    Ktoś panowie poradził sobie z tym problemem.
  7. ic3ek

    Bluetooth kasowanie

    Powiem tak. Przy vag-com 311 bo tylko ten pozwala wejść do telefonu za pomocą lini k , nie ma opcji wprowadzenia 1. Robisz tylko test i save i wraca do ustawień fabrycznych. Chyba że sie myle to mnie popraw , jeszcze raz. Vag com 409 już nie pozwala wejść do modułu telefonu "too many comunications errors"
  8. ic3ek

    Bluetooth kasowanie

    Hm. Opcje które przedstawiasz zostały wykonane na samym początku. 77 Telephone adaption 10 -> 00 test i na to save. ---- po tym zabiegu telefon i tak łaczy sie z zestawem Druga opcja kasowania na telefonie też została przeprowadzona i to nawet kilka razy, też to nic nie pomogło. Ponowne parowanie też nie daje pożadanego rezultatu, telefon Samsung A5 łaczy sie z opóźnieniem dochodzącym do kilku minut. A telefon siweżo sparowany "stary" S3 Mini łaczy sie prawie natychmiast. Tak jak powinno być, no i oczywiście dodam że przed zmianą kodowania wszystko było ok. nawet rnse cofnołem do ustaień fabrycznych z poziomu menu rns, nie kasowałem tylko danych rnse , bo mam kilknascie pozycji zapisanych i nie chciałbym ich ponownie wpisywać dodam tylko ze z telefonem łacze sie po lini k i to starym vag kkl Już mi normalnie ręce opadają.
  9. ic3ek

    Bluetooth kasowanie

    Witam. Panowie mam pewien problem. Otóż mój Bluetooth zaczął się dziwnie zachowywać. Otóż łączy się z moim telefonem z pewnym opóźnieniem , sięgający nawet ok 3 min od załączenia stacyjki. Na początku było wszystko ok zaraz po stacyjce łączył się z zestawem. Sprawa zaczęła się od momentu przekodowania modułu bluetooth na język angielski, bo strasznie mnie irytowal język niemiecki. Po przekodowaniu telefon łączy się z opóźnieniem. W module brak błędów. Mam do tego rns^e . I najlepsza sprawa jest taka że biorąc starszy telefon który nie był wcześniej zapamiętany działa prawidłowo. Po załączeniu stacyjki łączy się od razu. A mój który był wpisany wcześniej nie chce łączyć się od razu. Jak wykasować wszystkie telefony z modułu. Tak żeby był pusty nie chciał się łączyć z jakimkolwiek telefonem. Poradzić sobie z tym fantem nie mogę. Pomóżcie bo już mam go dosyć.
  10. No to i ja sie podepne . U mnie też występuje taki przypadek. Mrugnięcia z żarnika występują nieregularnie, zapłon wyłączony wszystkie drzwi zamknięte , pozycja świateł AUTO. Za pierwszym razem myślałem że ktoś mi robi jakieś zdjęcia Nawet go szukałem. Ale fotograf się nie znalazł.
  11. Zainteresowanie tematem naprawde na wysokim poziomie. Panowie pomóżcie proszę odpowiedzieć jak zrobić SDS z polskim menu ???
  12. Witam panowie. Otóż przestudiowałem cały wątek , i mam kilka niejasności co do wszystkich informacji. Chciałbym je wyjasnić. Otóż nie mam softu 650 mam już 750 z pl menu. Czy ten soft posiada już wgrany SDS czy musze zrobić najpierw downgarde do 650 z SDS i potem update do PL. Chyba że jest prostszy myk aby mieć SDS "angielski" + polskie menu na rns-e Czy poprostu moge edytować obraz mapy z 2017 r nagraną na niego SDS HACK , wrzucić tak zmodyfikowaną mape do navi i powinna sie uaktualnić, i bedzie wtedy SDS z PL menu. Bo w obrazie mapy jest SDS widoczne. Teraz w sofcie 750 nie ma SDS bo nie ma możliwości zmiany języka SDS. Więc funkcja nieaktywna. Oczywiście pomijam wszystkie podłączenia, które trzeba wykonać, mic kiery i BT bo to wszystko jest jasne i zrozumiałe.
  13. Ja montowałem wyjolem stara 2X i podpiolem w jej miejsce 4x i wsyztsko dziala !!! Ja robiłem tak jak poprzednik napisał wymontowałem 2x zamontowałem 4x popodpinałem wtyczki i wszystko musi działac. Plus od "te grube kable z bezpiecznikami" szyb jest podłaczony pod stały ponieważ sterowana cała wiazka jest z kostek.
  14. Ja jak sie zagłębiałem w ten temat to wyczytałem ze szyby tylne z przedlifta nie maja opcji domykania szyb. czyli może byc tak ze silniczki od szyb sa od przedlifta i dlatego nie działa to . U mnie po wcisnieciu przycisku blokady szyb tylnich nadal z panela kierowcy.
  15. tak, ale pamietaj ze czeka cie jeszcze zakup do tego wtyczek aby je podłaczyc oraz CIAGNIECIE KABLI .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...