Skocz do zawartości

przemekmil

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O przemekmil

  1. gizmus2006 płynu nie zmieniłem, paski są i wyglądają ok. Spróbuję od początku. Dzięki za zainteresowanie ---------- Post dopisany 04-12-2013 at 15:28 ---------- Poprzedni post napisany 17-11-2013 at 08:58 ---------- podczas odpowietrzania ze zbiorniczka z płynem wyleciało parę bąbli powietrza, musiałem dość długo trzymać na obrotach, żeby z powrotu z nagrzewnicy mocno sikał płyn. Po kilku minutach (trzymając około 2000 obr.) ze zbiorniczka zaczęła wydobywać się piana. Ciepło trochę wróciło ale nie jest tak mocne jak powinno. Czy myślicie, że nagrzewnica jest zapchana tak, że pomoże tylko jej wymiana? Czy może układ jakoś się zapowietrza?
  2. zdjąłem przewód powrotu z nagrzewnicy i poczekałem aż zacznie lecieć płyn. Poleciał gdy dodałem gazu do 2 tyś obrotów. Płyn był jakby spieniony. Na moment pojawiło się ciepło ale teraz znowu nie ma. Źle coś robię? Powiedzcie jeszcze do czego jest taka cienka rurka obok przewodów nagrzewnicy, która jest nasunięta na wystający plastik akumulatora
  3. jacek70 co to jest napadnięty termostat, maciucha512 możesz mieć rację z zapowietrzeniem bo wcześniej słyszałem jakieś bulgotanie jakby pod kokpitem ale to było z rok temu zimą. Jaka jest metoda na odpowietrzenie nagrzewnicy? poszukam...
  4. co znaczy, że zerwał Ci się regulator z wyborem nawiewu(klimatronik)? Połamałeś plastikowe cięgna czy coś innego? Chciałem się podpiąć pod temat bo mam problem z ogrzewaniem. Tzn. temperatura silnika 90*C osiąga, oba węże( wchodzący i wychodzący z nagrzewnicy) ciepłe. Na klimatroniku nie pokazuje błędów. Jakie mogą być jeszcze przyczyny braku ogrzewania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...