Skocz do zawartości

striker9999

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O striker9999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia striker9999

0

Reputacja

  1. Uszkodzenie układu kompensacji temperatury miernika masy powietrza można w jakiś sposób zweryfikować?
  2. ok, IC. Jakie czynniki awaryjne mogą ograniczyć jego wydajność? Może byc zabrudzony, zapchany? Sensowne jest przeprowadzenie jakiegoś czyszczenia? Pozdrawiam,
  3. Witam, temat brzmi trochę śmiesznie, ale zaobserwowałem takie zachowania autka. Jak temperatura zewnętrzna jest w granicy do 21-23 stopni, to autko jedzie bardzo fajnie, dynamicznie reaguje na pedał gazu. Jak temperatura zewnętrzna powyżej 24 stopni i postoi troche na słońcu, to robi się mułowaty. Na co może mieć taki drastyczny wpływ temperatura zewnętrzna? Pozdrawiam,
  4. Witam, mam podobny problem. Czeka mnie wymiana zegara temperatury silnika. Czy może ktoś kto to już robił, mniej więcej opisać jak to zrobić i jakich "niespodzianek" można się spodziewać. Pozdrawiam,
  5. Witam, czy tego rodzaju objaw, co opisany powyżej może również powodować ograniczone cofanie tłoczków po hamowaniu? Pozdrawiam,
  6. No cóż, grunt to doświadczenie. Dzięki za info. Pozdrawiam,
  7. Witam, trochę czasu minęło od pierwszego postu - trwały testy wyłącznika. Efekt zaskakujący, na włączonych pozycyjnych pali od strzału. W związku z powyższym czeka mnie wymiana wyłacznika świateł. Mozecie polecić jakieś miejsca gdzie takowy można nabyć (jakie koszty wchodzą w grę?). Występują wogóle zamienniki tego ustrojstwa czy trzeba kupić oryginał. Rozumiem, że ze względu na specyfikę problemu w grę wchodzi tylko nowy wyłącznik. Czy komuś udało się ustalić dlaczego wyłacznik świateł powoduje takie problemy? Pozdrawiam,
  8. Dzięki za info. Jak sprawdzić czy pompy te dają właściwe ciśnienie? Istnieje jakaś procedura diagnostyczna? trzeba podlaczyc manometr do ukladu paliwowego.... sprawdz co koledzy radza, zalatuje mi magia, no ale po glewbszym zastanowieniu, faktycznie jest to mozliwe..... Ok. Testy zaczne od wyłacznika. Możesz napisać co wywnioskowałeś, że uznałeś to (wyłącznik) za możliwą przyczynę problemów z odpalaniem?
  9. Dzięki za info. Jak sprawdzić czy pompy te dają właściwe ciśnienie? Istnieje jakaś procedura diagnostyczna?
  10. Witam, zdarzają mi się problemy z odpaleniem silnika tzn nie pali od strzału tylko czasami trzeba nim pokręcic 2-3 sekundy. Występowanie problemu nie jest zależene od temperatury silnika. Na forum wyczytałem, że problemy z odpalaniem może powodować źle ustawiony kąt synchronizacji wałka rozrządu. Sprawdziłem u siebie ten kąt (na zimnym silniku wacha się pomiędzy 0,6 a 1,1 - na ciepłym silniku stabilizuje się na wartości 0,6). Na forum piszecie, że powinien wynosić 0. Ponieważ nie lubię grzebać przy rzeczach które teoretycznie działają, chciałbym zapytać o Wasze doświadczenia w tym względzie, tzn. czy takie odchylenia kąta synchronizacji mogą powodować problemy z odpalaniem silnika? Czy warto (przy takich odchyleniach) próbować ten kąt skorygować? Pozdrawiam,
  11. Witam, problem rozwiązany, więc wątek do zamknięcia. Konektory pompek poprawione i silniczek hula już równiutko. Z pokrywą trochę zabawy, ale przy nowej uszczelce i drugim podejściu usunięcie wycieków zakończone sukcesem. Pozdrawiam,
  12. Dzięki za info. Czas brać sie do roboty. Co do zdjątek, to widziałem takie fotostory gdzieś w necie. Niestety, teraz nie mogę tego znaleźć. Pozdrawiam.
  13. Dzięki za info. Śruby pokrywy dokręcałeś w jakiejś konkretnej kolejności? Poprawienie kostek na pompowtryskach sprawia jakieś problemy? Pozdrawiam,
  14. Witam, od pewnego czasu obserwuję nierówną pracę silnika (chwilowe "zrywanie" na biegu jałowym). Problem pojawia się tylko na zimnym silniku i przeważnie w wilgotne dni. Wczoraj komputer wyrzucił błąd 18076 dotyczący pomopwtryskiwacza w 3 cylindrze, i silnik chodził tak jakby pracowały tylko 3 cylindry. Czytając forum, wydaje się że moga to być luźne kostki przy pompowtryskiwaczach. Jak zdjąć a potem ponownie zamontowac osłonę zaworów tzn. czy jest jakaś kolejność i moment dokręcania śrub? W których miejscach instalacji należałoby by sprawdzić jeszcze połączenia? Pozdrawiam,
  15. Witam, Presostat w moim audi to 8Z0 959 126. Jak można sprawdzić czy to on jest na pewno walnięty. WAG pokazuję błąd 819 (niski poziom sygnału) - ciśnienie i układ sprawdzone - ok, zasilanie do czujnika dochodzi, bezpieczniki ok. Czujnik jest trójpinowy. Jest po nim może jakiś stycznik którym on steruje? Pomimo odczytów z VAGA, mam wrażenie że to nie czujnik jest walnięty, ale coś za nim. Takie wnioski nasuwają mi się po fakcie że przed tym jak klima na stałe przełączyła się w tryb econo, ok 2 miesiące temu również wszedł tryb econo, ale po ponownym odpaleniu silnika wszystko wróciło do normy. Tak jakby coś nie łączyło. Będę wdzięczny za wszelkie informacje. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...