Skocz do zawartości

kamilo22

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamilo22

Osiągnięcia kamilo22

0

Reputacja

  1. tu n75 mam pierburga stary zawór wogóle nie sterował auto wogóle nie jeździło było chwile ok a teraz przeładowuje:/. Może najpierw podjade gdzies kata wyciąć a potem spróbuje go przegonić i zrobię logi jeszcze raz
  2. myślicie że to przeładowanie to przez kierowniczki na turbo P.S a katalizator moze zakłocac pracę czy raczej nie brac go wogóle pod uwage
  3. silnik to ahf a przepływka to nie bedzie do wymiany ?? czy raczej turbo do czyszczenia ??
  4. witam proszę o ocenę logów najbardziej mnie zastanawia przepływomierz czy jest ok czy nie. Przewody podciśnieniowe jak i sam zawór n75(z pierburga) są nowe
  5. sorry:( też mi sie to nie podoba wiec na te 1 logi proszę nie patrzec na następne wrzuciłem pod linkiem screna z exela żeby jakoś to wyglądało bo mi tabele sie nie chcą cos formatować lub źle robie znalazłem 1 przyczyne zawór n75 jest walnięty w poniedziałek ma przyjść nowy zobacze co bedzie dalej:)
  6. powiem tak mam auto od czerwca przy zakupie autko miodzio palił na zimnym i na gorącym idealnie, turbinka też ładnie chodziła po dwóch tyg wymieniłem olej i filtry w tym samym dniu jeszcze jakby auto lepiej chodziło ale od następnego dnia auto chodziło coraz gorzej i gorzej wkońcu padła turbina gość ją wyczyścił i było by ok ale auto tylko jeździło gdy się turbina włanczała to było tylko ją czuć że się włancza ale szczerze to nic specjalnego a powinno się odczuć dużą róznice jak auto chodzi z turbiną a bez niej, po wyczyszceniu turbo przejechałem jakies 3-4tys i znowu tak jakby wogóle nie pompowała i znów chyba z 3 razy złapał notlauf`a. tu są logi ale proszę orientacyjnie popatrzec mi na nie bo je zrobiłem na 80%źle i musze jeszcze raz i wtedy poproszę was o sprawdzenie konkretne teraz tak jak wspomniałem wcześniej tylko orientacyjnie: logi zmieniłem na screna żeby były bardziej czytelne są tu pod linkiem: http://zapodaj.net/67fc19f27942.jpg.html
  7. jakbym wyciął kata to nie szedł by niej i nie kopcił ?? A pozatym dlaczego się wycina kata - jakbym miał wycietego to turbina by sie znów nie zaczeła zapiekac
  8. tzn ze jednak turbina znowu ale czyscić raz na 3 miesiace to znów bez sensu odcina przeważnie na 3 bieg powyżej 3tys obrotów i jak się zdarzy to przeważnie jak jade pod górke wieksza lub 4 bieg i 3tys. Ale powiedzcie czy ten znawca co czyścił mi turbine mógł źle wyczyścić ze wtedy to auto nie przyśpieszało tak jak trzeba?? i drugie pytanie czy jest to możliwe żeby tak czesto kierownice sie blokowały jak mu nie żałowałem dać po gazie często a i dodam że zawsze jak "kończe jazde" czekam jescze jakies 30-60sekund aż wyłącze silnik
  9. a co do tej przepływki to jest ona też odpowiedzialna za moc czy tylko mierzy ilość powietrza -w dobrym myśle kierunku czy nie
  10. no tak chodziło mi że w tych zakresach zmieniam a tak to przeważnie utrzymuje bieg granicach 2200 -2400. A powiedzcie mi czy jeżeli wyczyścił mi w tedy mechanior ta turbine ale ona nie ciagła tak jak powinna (tak jakby dawała nie to ciśnienie co powinno) to może być też wina przepływki czy raczej to nie ma nic wspólnego. Logi zrobie jak tylko bede miał kabelek, ale pytam tak orientacyjnie
  11. a ten kąt jest dobry ?? tak ogólnie a co do logów to musze poczekać na kabel:/
  12. witam 3miesiace temu wyczyściłem kierownice W turbinie auto dalej miało jakieś dolegliwości pojechałem do goleszowa do servisu tdi gosc podpiął komputer przejechał się i powiedział że komputer nic nie wykazuje, ale ja twierdze że auto nie ma tej mocy co powinno miec przepływke podmieniłem i żadnej poprawy nie było. co to może być za przyczyna a i dodam że ostatnio znów chyba zaczynają się kierownice zapiekać bo nie dość że nie ciągnie tak jak ma ciagnąć to znów odcina paliwo. (przez te 3 miesiące auto dość czesto przeciągałem tzn przeważnie biegi zmieniałem w przedziale 2,5-3,5) P.S oleju nie bierze czasem przy zapaleniu pusci czarnego dymka (ale to chyba przez to że zwiekszyłem dawke rozruchu bo długo kręcił na ciepłym jak i czasem na zimnym silniku) no i przy zmianie biegów jak dam mu buta to potrafi puscić czarnego dyma. zapomniałem dodać że węże od turbiny na luzie dopiero twardnieją przy około 3500obr i dwa w grupie 000 pozycja druga to kąt wtrysku?? ja tam mam 62 czy to nie za duzo?? doradźcie coś bo mechanicy chca pół silnika mi wymienić
  13. Pozdrawiam Wszystkich Klubowiczów wstąpiłem na Wasze forum celem zapoznania się o awaryjności i ogolnie eksploatacji pojazdów grupy vag śmigam czasem a4w quattro a tak na codzień to vw 4 tdi 110 jestem świeżym użytkownikiem i mam nadzieje że wrazie czego pomożecie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...