Skocz do zawartości

DraCo27

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DraCo27

Osiągnięcia DraCo27

0

Reputacja

  1. a slyszal z was ktos o krzywej zbieznosci??? cyt. W samochodach z zawieszeniem wielowachaczowym dokładne ustawienie zbieżności to nie tylko regulacja na końcówce drążka kierowniczego ( tradycyjna zbieżność) ale również ustawienie tzw krzywej zbieżności. Samochód ustawia sie na specjalnej belce, podkłada sie ja pod sanki w określonym miejscu i i reguluje sie śrubą którą od góry przykręcany jest sworzeń końcówki drążka kierowniczego. zakres regulacji od 1 do 4 mm, nie wygląda to na skomplikowaną czynność ale bez tej belki tego się nie zrobi a złe ustawienie może być przyczyną nie trzymania stabilnego toru jazdy. slyszal was ktos o takim czyms i czy nasze b5 tez maja taka mozliwosc bo u mnie w miescie żaden magik nic nie wie. A moze ktos wie gdzie oprocz aso robia takie rzeczy w trojmiescie najlepiej gdynia ew gdansk i robia to naprawde dobrze?[br]Dopisany: 18 Październik 2010, 19:49_________________________________________________wiec moi drodzy tak w roli sprosotowania to rzeczywiscie jest taki parametr ustawialny natomiast wiedza naszych mechanikow czesto nie wykracza az w te rejony wiec pytajac sie u mnie w miescie mechanikow czy mi to ustawia i widza glupi wyraz ich bezradnych twarzy jeszcze slyszac czy krzywo panu zbieznosc ustawimy?? odpuscilem sobie i wzialem sie za telefonowaniem po serwisach. nr1 kulikowski gdynia tzw czlowiek od kontaktu serwisem na poczatku tez nie wie o co mi chodzi jednak ktorys z mechanikow cos slyszal ale oni takiej specjalnej belki nie maja prosze probowac gdzie indziej.koszt ustawienia zbieżności 160zl nr 2 skoda wejherowo i tu zdziwienie pytam sie czy ustawiaja krzywa zbieznosci na co slysze tak oczywiscie ale jakie auto no i tutaj sie pojawia problem gdyz maja ta specjala belke ale pod skode superb i moga nie pasowac mocowania pod sanki, koszt zbieznosci z krzywa okolo 200zl nr 3 audi groblewski gdansk mila pani odrazu pobiegla na serwis i zajelo jej to chwile po czym slysze oni tylko zbieznosc katy ustawiaja i to wszystko wiec wytlumaczylem jak sie to robi i czym i znow czekalem po czym zostalem przelaczony do kogos innego no i meski glos oswiadczyl ze tak maja belke pod a4 i moga mi to ustawic wiec w mojej duszy zajasnialo swiatlo nadziei i swiecilo mocno dopoki nie spytalem pana o przewidywany koszt ustawienia na co uslyszalem 1,5 rg przy stawce 300zl za rg na moja sugestie ze cena troche nieadekwatna do wartosci auta przezemnie posiadanego uslyszalem ze jezdze autem klasy premium nie wazne ze ma juz ono 10 latek. tak wiec koszt w audi 450zl i tak naprawde to napewno tyle nie wydam.
  2. koledzy a mi ta pompka lekko piszczy a dokladniej to z niej taki maly swierszcz pod maska jak popsikalem na sworzen na ktorym jest zamontowane kolo od paska to ucichlo na chwileczke a pozniej znow zaczelo. jest tam jakies lozysko czy tylko cala pompe sie wymienia. pln w zbiorniczku jest na min i ma zielony korek wiec mam dolac zielony plyn febiego??
  3. wlasnie nie sa asymetryczne dlatego bez problemu moglem je odwrocic i dzieki bogu ze nie byly bo tak musialbym kupic 2 nowe bo bym nerwowo nie wyrobil narazie jest tak jakby ok ale dziwnie sie troche zachowuje auto poczekam jeszcze jak sie przytra i co wtedy sie bedzie dzialo no chyba ze to nie tylko wina samych opon albo zawieszenia ktore bylo, ale wtedy to juz bede glupiutki zupelnie i chyba bede musial wymieniac sprezyny i amory choc szkoda bo sprezyny wizualnie wygladaja dobrze a amorki to sie okaze jak za tydzien pojade na badania, rok temu byly ok
  4. zmienialem je najpierw stronami jako cale kola a pozniej obracalem na felgach i za kazdym razem bylo inaczej tak jak pisalem. mysle ze cena za sztuke normalna nie wiem czy by to cos zmienilo jakbym zaplacil za nie po 40zl wiecej poprostu dobrze kupilem. chodzi glownie o to ze najpierw zawieszenie lekko popukiwalo cos tam sie juz dzialo na diagnostyce nie pokazywalo za wiele z tym ze jakies luzy wyczuli na gornych wahaczach, no i zbieralo lekko opony od zewnatrz teraz jest cala nowa zawiecha zostaly tylko amortyzatory i sprezyny ktore dobrze wygladaly i na diagnostyce tez nie pokazywaly zeby cos sie z nimi dzialo. Teraz po obroceniu opon na felgach auto zachowuje sie w miare poprawnie ale idealnie nie jest. i ciagle mnie zastanawia co to moze byc bo nie ma przeciez ustawianych katow wszystko na szytwno a wahacze wszystkie nowe.
  5. ale te opony kupilem w wulkanizacji i to takiej do ktorej zawsze jezdze i znam tam pare osob pozatym opony byly po 220szt i to pirelli wiec nie byl to jakis tam tani kapec made in china lub rpa[br]Dopisany: 11 Wrzesień 2010, 11:06_________________________________________________a tak jeszcze scislej rzecz ujmujac czy wywalone zawieszenie przednie tj wachacze ktore jeszcze byly oryginalne z 2000r mogly poprzez luzy itp itd mimo ustawianej zbieznosci spowodowac na tyle znaczace sciecie opon lub nierownomierne ich zebranie ze teraz sa z nimi takie cyrki??
  6. regularne pukanie czy moze jakies pojedyncze?? narazie to nic nie slychac jak sie skreca. ale warto by wiedziec czego szukac.
  7. Od poczatku... po zimie zakupilem nowy komplet opon pirelli cincurato 15" 195/65 ale zawiecha sobie juz popukiwala wiec w lipcu wymienilem cala na lema lacznie z koncowkami. na starym zawieszeniu mimo ze zbieznosc byla ustawiana auto jezdzilo sciagajac w prawa strone ale nieznacznie. Po wymianie na nowe ustawilem znow zbieżność ale opony byly lekko przytarte z zewnatrz roznica 1-2mm. dalej auto mi ciagnelo w prawo znow pojechalem na zbieznosc ale wyszlo ze jest idealnie, zaczalem szukac winy w oponach przelozylem kola przednie prawe na lewo, lewe na prawo i wtedy auto zaczelo ciagnac w lewo do osi jezdni. Na wulkanizacji obrocili na feldze mi lewa opone i wtedy tragicznie zaczelo sciagac w prawo do pobocza wiec obrocili tez prawa opone na feldze i teraz jest jak cie moge choc z tendencja do lecenia w prawo delikatnie. Jedyne czego nie probowalem jeszcze to zamienic z tylem. Oczywiscie cisnienie w oponach identyczne sprezyna nie peknieta dodatkowo rok temu nowe 2 przeguby i auto raczej tak samo zachowuje sie przy przyspieszaniu hamowaniu czy jezdzie na luzie, no i za mojej kadencji w tym aucie nie bylo zadnego kraweznika czy mega dziury a juz napewno nie po wymianie zawieszenia.Jedyne co jest troche nie tak to kat pochylenia prawego przedniego kola minimalnie wiekszy niz lewego ale niby w normie tzn prawe kolo stoi troche w ten sposob // I teraz pytanie co moze byc przyczyna tego stanu opona felga amortyzatory czy inne ustrojstwo bo juz mnie to draznic zaczyna. naprawde prosze o pomoc zanim zaczne bezsensu wszystko po kolei wymieniac. a dodam jeszcze ze zimowki komplet tez byl nowy i tam byl podobny problem mimo poprawnej geometrii, jednak wtedy nie kombinowalem bo myslalem ze to przez zawieche.
  8. a gabarytowo jakie radia sie tam mieszcza ? no i cos jakosciowo podobnego do harry 3
  9. czy do adi a4 b5 sedan po lifcie w poleczke pod kierownica wejdzie radio presidenta harry 3 asc i jaka antene do tego dokupic wolalbym nie za dluga, prosze o pomoc
  10. kolego jakie szczotki przychodza w srodek tego silnika?? chce je miec jak juz bede wybebeszal wszystko zeby je zmienic, narazie w moj popukalem i chodzi normalnie ale nie wiem jak dlugo jakbys mogl napisz jakies wymiary tych szczotek albo jakis nr w serwisie lub gdzie tam je kupowales
  11. Klima dziala chlodzi nawet dobrze ale jak stoje w korku na parkingu to potrafi sie jakby wylaczyc i dawac cieplym powietrzem po czym zalacza sie znowu jak sie jedzie i jest juz ok tylko postoje sa uciazliwe, jezeli natomiast wiatrak elektryczny ma sie zalaczyc zaraz po wlaczeniu klimy to chyba tak sie nie dzieje pozatym sprawdzilem komputer i wyszly mi takie bledy w dziale klimatyzacji.Na silniku nie ma zadnych bledow 1540 Nie znany kod błędu nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY 701 Test wskaźnika przegrzania silnika nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY 771 Czujnik poziomu paliwa-G brak sygnału 65034 Nie znany kod błędu nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY czy ktos moze wie o co w tym chodzi?? bylem przed chwila w garazu rzeczywiscie nie uruchamia sie wiatrak ale sprawdzilem bezpieczniki napiecie na wtyczce i wszystko gralo wiec popukalem go troche z 4 stron swiata gdzie sie tylko dalo dojsc i narazie startuje tak jak powinien sam zalacza sie nawet 2 bieg i jak narazie jest ok ale czy to objaw konca szczotek??teraz klima na postoju daje zimnym tylko co do tych bldow dlaczego czujnik poziomu paliwa wyskakiwal w zakladce klimy
  12. bylem na diagnostyce i o dziwo pan diagnosta stwierdzil ze pukaja 2 gorne z prawej i jeden gorny przedni z lewej a ze lacznik stabilizatora jest ok moze i nie puka ale naprawde nie wyglada on ciekawie i tak dochodze do wniosku ze jak mam wymienic 3 plus na wszelki wypadek 2 laczniki to juz i tak caly komplet lepiej zrobic i bedzie za jednym razem zrobione, powiedzcie mi tylko co byscie wybrali febi za 1090 swag za 1300 czy lemforda za 1500 dodam ze z autem zaprzyjaznie sie jeszcze i tak gora na 2 lata a rocznie lata kolo 20tys moze troszke wiecej no i przy okazji bede robil kompletny rozrzad i tarcze z klockami wiec uderzy mnie po kieszeni
  13. Mam taki problem audi sciagnalem pol roku temu z niemiec no i na poczatku moze idealnie nie bylo ale tez tak nie pukalo teraz po zimie zaczyna robic sie coraz glosniej szczegolnie na takich malych nierownosciach typu kocie lby dziury w drodze nie metaliczne ale takie gluche uderzenia i np na kocich lbach regularne i ciagle. Sciagnalem kolo lewe tam mocniej puka i widze ze lacznik stabilizatora juz sfatygowany widac po gumach ze zycie sie mu konczy i z prawej strony dolny wachacz jeden wymieniony na trw i lacznik tez inny reszta oryginal z 2000r mysalem ze zle patrze bo jak sie na czytalem na forum ze co 30kkm zawiecha do wymiany to sie zaczalem lekko obawiac a tu po 210000km ciagle oryginaly w zawieszniu wiec sciagam lewe kolo od kierowcy a tam jeszcze wiekszy szok tam jest wszystko oryginalne lacznik wszystkie wachacze z 2000r lema ze znaczkami audi i tak samo jak z prawej lacznik widac ze juz umiera ale reszta tak jakby nie najgorzej gumy cale z tym ze na tych laczeniach przy sprezynie jakby pojawialy sie rysy na tych gumach ale nie sa to glebokie pekniecia. Mam wielki dylemat chcialem odzalowac juz te 1500 i zmienic wszystko ale zastanawiam sie czy nie kupic dwoch lacznikow wydac te 160 zaryzykowac i zobaczyc czy ustanie pukanie czy nie, jak ie to wtedy zmienic wszystko i byc 160 w plecy. Mial ktos pobobny problem z pukaniem?? mozliwe ze to te laczniki stabilizatora to robia?? Prosze o jakies wskazowki jutro rano jade na szarpaki na stacje diagnostyczna jak nie beda wachacze pukac to chyba zaryzykuje zmiane samych lacznikow z tym ze dzisiaj probowalem je odkrecic i nie chcialy puscic za bardzo. Czy moze zmienic juz wszystko tyle lat juz 10 niedlugo bedzie i ciagle te same wachacze czy nie beda umieraly juz niedlugo?? Dodam tylko ze jestem 3 wlascicielem auta ale szok przezylem jaz zobaczylem tam 00
  14. dzisiaj sprawdzalem lacznie ze wskazaniami z klimy i wyszlo ze wskazowka na zegarach i w klimie ida zgodnie nawet bardzo zgodnie ale dochodzi tylko do 76*C tyle udalo mi sie osiagnac po takiej 5km jezdzie i stoi ale to przy wylaczonym ogrzewaniu a jak wlaczylem nawiew na 23*C to juz tylko spadalo dodam ze na dworze jest kolo -12 chyba to jednak termostat jest winny no moze ktos ma inne pomysly bo wedlug mnie to tak rzeczywiscie jakby sie silnik nie dogrzewal
  15. A ja ma taki problem caly czas odkad kupilem autko temp na wskazniku pokazywala tak 80 niepelne nie przemowalem sie tym ale teraz przyszly mrozy i w sobote w nocy jak wracalem a termometr w aucie pokazywal -23 zauwazylem ze mimo jazdy 100km/h i takich 2000rpm temp potrafila spadac wiem ze klima byla dosc mocno podkrecona ale chyba nie powinno sie tak dziac a teraz dzisiaj przy takim -15 z właczona klima na 23*C nie mogl sie za chiny ludowe dogrzac przyjechalem pod dom bylo ponizej 70 i spadlo szybko do 60 wylaczylem klimatronica i zaczela sie temp podnosic pojechalem sie przejechac i wskoczyla na te swoje 78* znow pod dom wlaczam klime i zaraz stojac na jalowym juz bylo spowrotem 60. Dodam ze latrm tez 90 nie osiagal czyzby puszczal ciagle termostat na duzy obieg?? w aucie jest cieplo w miare dobrze grzzeje ale chyba mogloby lepiej dmuchac cieplym szczegolnie ze b.wolno sie rozgrzewa, i jaki termostat wybrac mam silnik ajm 2000r a4 po lifcie, czy dostane w serwisie vw albo skody ten ori termostat?? czujnik temp chyba dobry ciagle taak samo pokazuje ie wariuje ani nie skacze jakos anormalnie temp na budziku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...