skorpion
Pasjonat-
Postów
26 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O skorpion
Osiągnięcia skorpion
0
Reputacja
-
ja mam u siebie 250 000 + przynajmniej 100 000 przekręcone czyli będzie juz ponad 350 000 i jak na razie śmiga bez problemu
-
witam, a jakie są Wasze opinie o firmie AGMA z Torunia, zastanawiam się nad podjechaniem do nich na chipa bo w sumie są najbliżej pytanie tylko czy warto? za wszystkie opinie z góry dzięki ---------- Post dopisany at 12:02 ---------- Poprzedni post napisany at 12:02 ----------
-
czesc , dołącze się do tematu, mam 1,8 ADR i gaz sekwencyjny i mam takie samo wrażenie, może ktoś ma jakąś dobrą radę??
-
witam, mam pytanie: jakie znaczenie dla pracy silnika ma poprawny odczyt temperatury powietrza zasysanego do silnika, chodzi o to że mimo np 30 stopni na zewnątrz, vag odczytuje tę temperaturę na poziomie 17-19 stopni. jaki wpływ może mieć ta różnica na pracę silnika.
-
ok, dzięki bardzo, rzedzwonie i się umówie, o rezultatach dam znać
-
witam myśle iż z tego powodu że autko mam niedługo to wypada mi jeszcze pytac:)) a mianowicie: gdzie znajduje się czijnik temperatury silnika i zawór węgla aktywnego?? zachęcam do przeczytania regulaminu ponownie (2 punkt ) mam nadzieje że teraz będzie lepiej,
-
a może kolega podać dokładnie do kogo się udać w lubiczu bo jak na razie to niewiele danych żeby tego fachowca odnaleźć, i przy okazji jaki był koszt takiego sprawdzenia właśnie u niego?
-
witam, widze że grono specjalistów od Vag-a jest spore. moje pytanie jest następujące: czy znacie kogoś z torunia lub okolic kto potrafi odczytać i dobrze przeanalizować parametry silnika podczas jazdy? z góry dzięki za pomoc
-
w takim razie zmagajmy sie z tym razem a może cos wymyślimy ) zastanawiam się jeszcze nad zmianą świec z NGK na Bosch, może to coś pomoże , bo zaczyna mi brakować pomysłów
-
witam , po zmaganiach na razie nic nie pomogło, co kilka dni ( w zależności od pokonywanych tras) pojawia się błąd 0561 i odczuwam spadek mocy po nagrzaniu. tak się zastanawiam co zrobił mechanik u kolegi: "Kaziu_Wichura", może komuś jakiś mniej tajemniczy spec wyjaśnił co należy zrobić. czekam nadal na sugestie
-
wszystko fajnie tylko czy kolega mógłby wpisać co tez naprzyjaźniony szpec zrobił że jest oki, bo sam borykam sie dokładnie z tym samym problemem od dłuższego czasu )
-
dzięki za rade, myśle ze z niej skorzystam bo nie mam za duzego wyboru )
-
witam, czy ktoś a Was wymieniał odme razem z tą drugą plastikową częścią ( chyba jakiś odstojnik czy coś takiego) jak się do tego zabrać bo z tego co widziałem to z góry tragedia. pytanie drugie to czy istnieją zamienniki tych elementów bo pytałem w jednym sklepie to mówieli że tylko orginały, koszt w ASO ok 150 zł za kawałek gumowej rurki i plastiku )
-
właśnie, może ktoś mądrzejszy to wyjaśni zanim wydam niepotrzebnie kilka stówek na przepływkę, proszę o poradę....
-
zamienimy , zobaczymy widze ze nie tylko ja mam z tym problemy, jak tylko mi się coś wyjaśni to napisze, wiem tylko że jak odepnę przepływkę to auto chodzi idealnie i wręca bez problemu....