Skocz do zawartości

skorpion

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O skorpion

Osiągnięcia skorpion

0

Reputacja

  1. ja mam u siebie 250 000 + przynajmniej 100 000 przekręcone czyli będzie juz ponad 350 000 i jak na razie śmiga bez problemu
  2. skorpion

    Dobrzy chiptunerzy

    witam, a jakie są Wasze opinie o firmie AGMA z Torunia, zastanawiam się nad podjechaniem do nich na chipa bo w sumie są najbliżej pytanie tylko czy warto? za wszystkie opinie z góry dzięki ---------- Post dopisany at 12:02 ---------- Poprzedni post napisany at 12:02 ----------
  3. czesc , dołącze się do tematu, mam 1,8 ADR i gaz sekwencyjny i mam takie samo wrażenie, może ktoś ma jakąś dobrą radę??
  4. witam, mam pytanie: jakie znaczenie dla pracy silnika ma poprawny odczyt temperatury powietrza zasysanego do silnika, chodzi o to że mimo np 30 stopni na zewnątrz, vag odczytuje tę temperaturę na poziomie 17-19 stopni. jaki wpływ może mieć ta różnica na pracę silnika.
  5. ok, dzięki bardzo, rzedzwonie i się umówie, o rezultatach dam znać
  6. witam myśle iż z tego powodu że autko mam niedługo to wypada mi jeszcze pytac:)) a mianowicie: gdzie znajduje się czijnik temperatury silnika i zawór węgla aktywnego?? zachęcam do przeczytania regulaminu ponownie (2 punkt ) mam nadzieje że teraz będzie lepiej,
  7. a może kolega podać dokładnie do kogo się udać w lubiczu bo jak na razie to niewiele danych żeby tego fachowca odnaleźć, i przy okazji jaki był koszt takiego sprawdzenia właśnie u niego?
  8. witam, widze że grono specjalistów od Vag-a jest spore. moje pytanie jest następujące: czy znacie kogoś z torunia lub okolic kto potrafi odczytać i dobrze przeanalizować parametry silnika podczas jazdy? z góry dzięki za pomoc
  9. w takim razie zmagajmy sie z tym razem a może cos wymyślimy ) zastanawiam się jeszcze nad zmianą świec z NGK na Bosch, może to coś pomoże , bo zaczyna mi brakować pomysłów
  10. witam , po zmaganiach na razie nic nie pomogło, co kilka dni ( w zależności od pokonywanych tras) pojawia się błąd 0561 i odczuwam spadek mocy po nagrzaniu. tak się zastanawiam co zrobił mechanik u kolegi: "Kaziu_Wichura", może komuś jakiś mniej tajemniczy spec wyjaśnił co należy zrobić. czekam nadal na sugestie
  11. wszystko fajnie tylko czy kolega mógłby wpisać co tez naprzyjaźniony szpec zrobił że jest oki, bo sam borykam sie dokładnie z tym samym problemem od dłuższego czasu )
  12. dzięki za rade, myśle ze z niej skorzystam bo nie mam za duzego wyboru )
  13. witam, czy ktoś a Was wymieniał odme razem z tą drugą plastikową częścią ( chyba jakiś odstojnik czy coś takiego) jak się do tego zabrać bo z tego co widziałem to z góry tragedia. pytanie drugie to czy istnieją zamienniki tych elementów bo pytałem w jednym sklepie to mówieli że tylko orginały, koszt w ASO ok 150 zł za kawałek gumowej rurki i plastiku )
  14. właśnie, może ktoś mądrzejszy to wyjaśni zanim wydam niepotrzebnie kilka stówek na przepływkę, proszę o poradę....
  15. zamienimy , zobaczymy widze ze nie tylko ja mam z tym problemy, jak tylko mi się coś wyjaśni to napisze, wiem tylko że jak odepnę przepływkę to auto chodzi idealnie i wręca bez problemu....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...