Skocz do zawartości

norberth

Pasjonat
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O norberth

Informacje

  • Imię
    Norbert
  • Miasto
    Kłodzko

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia norberth

0

Reputacja

  1. norberth

    C7 Resident

    Orientuje się ktoś czym różni się zawieszenie 2MB (pneumatyka s-line) od 1BK (pneumatyka standard) Chodzi o to, że po obniżeniu auta przestawia się kąt pochylenia kół. Z tylu nie ma problemu bo jest regulacja ale gorzej z przodem. Doszły mnie słuchy, że mogą być inne któreś z wahaczy lub zwrotnice. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Pewnie padają ledy w lusterku Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Kierunek w lusterku Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Nie wiem co "miałeś w ręku" ale ja ma oba radary na półce obok siebie i są tej samej wielkości. No ale skoro "miałeś w ręku"... Wysłane z iPhone
  6. Panowie, po co piszecie takie bzdury ("radar z polifta jest mniejszy")? Radar z lifta jest dokładnie tych samych rozmiarów! Różni się wyłącznie zciętymi narożnikami dlatego mają troszkę inne ramki. Wysłane z iPhone
  7. Zasilanie możesz wziąć z bezpiecznikow w konsoli (strona pasażera). Znajdź te na których masz prąd tylko na zapłonie. Jak podłaczysz stały "plus" to radar bedzie łapał błędy. Wysłane z iPhone Zasilanie możesz wziąć z bezpiecznikow w konsoli (strona pasażera). Znajdź te na których masz prąd tylko na zapłonie. Jak podłaczysz stały "plus" to radar bedzie łapał błędy. Wysłane z iPhone
  8. Zrobiłem jeszcze raz kalibrację i teraz jest już ok. Podsumowując: 8K0907561B - ACC3 - działa w "przedlifcie" !!! A5 3.0TDI quattro / manual ACC - kodowanie - 0079C0 ( paudib8 - oryginalny licznik z ACC nie ma zielonej diody od tradycyjnego tempomatu )
  9. No i działa ale po kilku km wywala błąd 03263 - ograniczenie działania. W tym momencie na liczniku wyświetla sie: ACC: sensor blocked. Gdy chcemy go ponownie włączyć to wypisuje coś typu: brak widocznych czujników. Po kolejnych kilku km ponownie można go odpalić. Wysłane z iPhone
  10. Na 8K0907561B zrobiłem kalibrację i został tylko błąd CP Jutro dzwonię do serwisu umówić się na wizytę i zobaczymy...
  11. Niestety przyczyna musi tkwić w czymś innym. W przypadku auta które robiłem przekaźniki i całą instalację dot. rozrusznika wnikliwie sprawdziłem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. tak właśnie napisałem kilka postów wyżej
  13. Nie zapatrzeni tylko po coś ona jest... Chodzi o to, że nawet przy -30*C jak wciśniesz kluczyk lub start to rozrusznik od razu zaczyna kręcić a do uruchomienia silnika niezbędne jest wcześniejsze podgrzanie świec.
  14. Koledze raczej chodziło o to, że po wciśnięciu kluczyka rozrusznik od razu zaczyna kręcić pomimo tego, że świece grzeją. A powinien zacząć kręcić dopiero gdy świece zgasną. Nie wiem czy tak ma być ale u mnie jest tak samo. Czyli rano włączam zapłon bez sprzęgła, czekam aż zgasną świece i wówczas wciskam sprzęgło i startuje rozrusznik.
  15. robiłem testy na 3szt. acc3 8K0907561B - H09 0090 8K0907561B - H09 0100 8R0907561A - H11 0100 na wszystkich brak błędów w liczniku i ECU
×
×
  • Dodaj nową pozycję...