Skocz do zawartości

Puzon

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Puzon

Osiągnięcia Puzon

0

Reputacja

  1. Dzięki panowie, już jest jakiś podgląd na ten temat, wiadomo, że stan auta ważniejszy od rodzaju skrzyni, jednak myślałem, że są jakieś mega wielkie różnice np w awaryjności
  2. Jak w temacie, rozglądam się za jakimś liftem w 1.9tdi z automatem, widzę, że występują na pewno 2 rodzaje skrzyń tzn. tiptronic z możliwością przełączania biegów oraz druga skrzynia bez tipronica. Ktoś może przybliżyć mniej więcej te dwie skrzynie, którą lepiej brać, jak się zachowują, czym się różnią jak z awaryjnością ?
  3. Puzon

    Nowe zycie AFN

    Koszty dłubania w VP porównując do PD nie mają sensu, miałem kilka lat temu ASVa zrobionego na 200ps/400nm, jak dla mnie najrozsądniejsze mody w VP to tak to 170-180 ps, później robią się duże koszty i jest dość awaryjnie
  4. Puzon

    Nowe zycie AFN

    Rzeźbienie w gównie, krótko mówiąc
  5. Pewnie, że za dużo leciałem teraz w trasę ponad 600km, klima non stop, 130-140km/h na tempomacie, spalanie 5,5l
  6. Puzon

    FIS - naprawa/wymiana

    Mam sprawny czerwony wyswietlacz z b6/b7, wymiana bezinwazyjna tzn. zadnego lutowania itd
  7. Ale nic nie wskazuje na dwumasa, jutro postaram się ogarnąć logi to wrzucę i zobaczymy czy coś widać
  8. Oczywiście, że potrafi ja napisałem, że się nie nadaje
  9. Auto pali 5-6l, na fisie z 2000km srednia 5,6 tez tak myslalem ze rsw 0,740 jest prawidlowe odbojnik ustawiony prawidłowo - na środku nie puszcza żadnego dyma rozrzad na znakach poduszki nowe ori podczas przyspieszania nic nie drży drgania wystepuja tylko niekiedy podczas postoju od razu po zatrzymaniu sie lub jesli przytrzymam go na jałowym tak na 950rpm w zadnym innym zakresie tego nie ma ani strzelania ze sprzegla ani palenia gumy nigdy ode mnie to auto nie dostalo - raczej seria AFN sie do tego nie nadaje zrobie logi to wrzuce
  10. Box'a ani programu nie ma, błędów brak, motor seria ponad 340tkm przelotu, jak dobrać się i ustawić rsw ? ---------- Post dopisany at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany at 16:28 ---------- RSW sprawdzałem przed chwilą, na zimnym na samym zapłonie 0,740 po odpaleniu 1,740
  11. Jak w temacie, widzę, że to częsty problem w AFNie więc z góry powiem, że poduszki silnika i skrzyni wszystkie nowe, odbojnik również, plecionka + wieszaki wydechu nowe, po wciśnięciu sprzęgła żadnej reakcji, drgania występuje na zimnym jak i na ciepłym silniku podczas postoju po delikatnym wciśnięciu gazu i podwyższeniu obrotów tak do 960rpm lub po zatrzymaniu auta np. na światłach silnik wpada w wibracje, w obu wypadkach wystarczy przegazować aby drgania ustąpiły, będę wdzięczny jak ktoś zerknąłby na logi - może po nich uda się ustalić przyczynę Statyczne: Grupy: 000,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 014,018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS : Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  12. U mnie w mieście latają przynajmniej 2 sztuki
  13. Pewnie taki jak Twój, LY1B
×
×
  • Dodaj nową pozycję...