Skocz do zawartości

gofer667

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O gofer667

  1. A więc mój problem polega na tym że jak jadę chodzby na 1 na wolnych obrotach to klima działa jak należy ale jak tylko stanę w korku czy coś to załancza się i wyłancza non stop. Straszna hujnia Proszę o jakieś wypowiedzi na ten temat co może być przyczyną takiego działania i gdzie szukać przyczyny ??
  2. Witam ja kolego stawiał bym raczej na czujnik cieczy jak sie niemyle "g62" miałem taki sam problem i wymiana tego czujnika pomogła w 100% I jest to w bardzo prosty sposób sprawdzić ściągasz fajkę ze świecy i podpinasz żarówke włączasz zapłon i liczysz ile czasu świeci i w tedy wiesz czy w ogóle i ile czasu grzeją ci świece. oczywiście próba na zimnym silniku tak jak pisałem mi pomogło bo raczej motyw z nieszczelnym układem odpada bo przez te 8 godz. też by dało rade się rozszczelnić. Pozdrawiam i sukcesu życzę
  3. po stoczeniu dosyć ostrej walki słownej z tymi "PARTACZAMI" przecież trudno ich nazwać mechanikami udało mi się wydrzeć od nich 1600 plnów własnie jadę teraz na wpięcie do vaga i będę wiedział wiedział o co chodzi z tą kontrolką pozdro wszystkim
  4. heh koledzy już wszystko wiadome obydwie pompy są sprawne a powód niepalenia autka to był taki ze po prostu "zaśniedziały" piny we wtyczce do kompa. i po prostu po podpięciu vaga pokazywał błąd sterownika pompy po dokładnym wyczyszczeniu i "spryskaniu " preparatem który poprawia przewodność autko pali od kopa. przyczyna delikatnie pęknięty dekielek zasłaniający kompa zbierająca się woda pomogła w szybszym utlenianiu się miedzi :> :> tylko teraz po zapaleniu mruga mi kontrolka od świec żarowych. czy wystarczy go wpiąć pod vaga i problem zniknie?? dzienki wszystkim za porady
  5. wielkie dzięki kolego właśnie zamówiłem lawetę bo autko stoi 180 km od mojego domku a gościu z warsztatu widzę że coś kręci . tylko jeszcze jedno czy bez podpinania pok kompa jest jakaś szansa na uruchomienie??
  6. właśnie w tym problem że nic sie nie świeci. wszystko na zegarach wygląda normalnie.
  7. dokładnie niewiem powiedział mi tak że jest to "błąd sterownika pompy" i powiedział że trzeba wymienić lub zregenerować nastawnik. Ale po założeniu nowej pompy dalej ni hu hu. dochodzę raczej do takiego samego wniosku
  8. Koledzy potrzebuje pomocy. Kilka dni temu jadąc sobie normalnie jak gdyby nigdy nic w pewnym momencie szarpnęło raz silnikiem i zgasł. Po zaholowaniu do warsztatu mechanik stwierdził że padł nastawnik pompy. Załatwiłem na 100 proc. DZIAŁAJĄCĄ pompę po jej wymianie autko dalej niepali . mechanik powiedział ze nie daje paliwa na wtryski tylko ładuje prosto na powrót. Możecie mi coś podpowiedzieć co to kur...... może być ?!
  9. pozdrowionka dla wszystkich klubowiczów :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...