Skocz do zawartości

rob555

Pasjonat
  • Postów

    437
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

2 obserwujących

O rob555

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    3miasto

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cudów nie ma...albo oringi na pompkach przepuszczaja (ale wtedy raczej by kulal) albo pompa tandemowa miesza Ew...czeste procedury dopalania DPF to samo powoduja
  2. Mysle ze juz na poczatku lutego normalnie bedzie pracowac (jeszcze ostatnie szlify i maly remoncik pomieszczenia). A przed kamera czuje sie spoko Super ! Przypomnij sie ze z a4 jestes
  3. Osobiscie w rejonie południowo wschodniej Polski moge smialo polecic Gregora. Marcin4x4 - 3 lata to oficjalna firma...a wczesniej ....no wiesz jak jest. Grzeska poznalem osobiscie wiedze zwłaszcza w t.benzynach ma ogromna. Nie ma co sie spinac. Znam WIELU swietnych tunerów w PL i generalnie dobrze jest by klient w przypadku standartowej modyfikacji jechał tam gdzie bedzie dobrze i blisko. A ze jeden lubi tego a drugi tamtego....jeden woli swieta Wielkiej nocy a drugi Bozenarodzeniowe...kazdy ma prawo wyboru. Kolega z Gilbert55 z TDI zapraszam do mnie cos tam z cena powalczymy ale teraz juz wsadzona pełnowymiarowa hamownia 4x4 wiec tez oblezenie spore sie szykuje
  4. Dawny kolego...dawny Teraz zupełnie inaczej jakosc u nas leci. Natomiast co do quattro to we wrzesniu planowany jest montaz pelnej hamowni 4x4 ze spieciem miedzyosiowym... zapraszam jak cos
  5. rob555

    Chiptuning 2.0TDI CR

    Za mojej kadencji soft nie był robiony Jak dla mnie to limitery EGT tna dawke. Albo ktos ich nie ruszył (rozmyslnie albo i nie) albo jest tak cieplo w wydechach bo doladowanie seria i jeszcze przytkany ciut DPF. Sprawdziłbym to bo generalnie CR powinno sie wysoko ladnie zakrecic. Intercooler od 3.0 TDI jest zdecydowanie grubszy i lepiej chłodzi...nie ma co dyskutowac.
  6. Bez przesady....dla B8 210KM/420Nm to nie jest problem to na asfalt przeniesc. To nie golf 2 na trójkatnych wachaczach.... A sprzegło daje rade jak nie zrobi sie Kilimandzaro z momentu tylko poda łagodnie na ok 2500obr
  7. Inny restryktor oleju (ta przejscówka od gory co zasilanie w nia sie wkreca) i troche zabawy z flansza od strony wydechu. Turbo lepiej reaguje z dołu niz CAHA i ma min. wiekszy potencjał. Dla mnie gra warta swieczki jak jeszcze cooler od 3.0 sie zapakuje to i 210KM z lekkim dymkiem mozna robic
  8. Gregor10 tak jak kolega wyzej napisal wal smialo
  9. Pakiet na 250 + (turbo pasujace P&P) mam. Brak czasu na montage i ogranicza tak jak Marcin napisal liche sprzeglo i dwumas oraz skrzynia w ktorej na serii lozyska padaja.... Narazie zadowolilem sie turbo od CGLC i mam 206/430 (dwumas juz zaczyna protestowac...)
  10. Hmm mysle ze mozemy sie umawiac natomiast dzwon wczesniej bo wiesz jak u nas jest z miejscem. Wtryski narazie moge porzyczyc Ci na probe...sa swiezynki do mojego projektu
  11. Dzieki Marcin za miłę słowa Kolega do mojego bylego wspolnika pojechal... Tam sa wg. mnie dwa problemy ktore sie nakładaja. Po pierwsze multitroniki na hamowni wychodza gorzej (chodzi wyliczenie strat po "zluzowaniu") po drugie układ wtryskowy w CR siada z wydajnoscia i ostatnimi czasy mialem kilka szt co serie ledwo lapaly (a zazwyczaj bonusy spore byly). Jak cos to w poniedzialek nowa hamownie obciazeniowa Dynoproject mi montuja wiec bedzie jeszcze dokladniej a wtryski mam po przebiegu 30tys km wiec jak cos bedzie mozna dla testu przerzucic...i sprawa sie powinna rozwiazac sama
  12. Zapraszam do TUNE-UP Poprawie dawki i cos wymodeluje w sofcie. Ale powyzej 140KM to juz ciezko zrobic bez zmian mechanicznych. Tylko nieliczne egz przebijaja sie przez te bariere bez problemu.
  13. rob555

    Chiptuning 2.0TDI CR

    W tamtych rejonach wal do Gregor10 Sprawdzony tuner !
  14. Shamowanie bedzie problematyczne zwlaszcza ze dopiero mniej wiecej powyzej 3000 obr wszystko sie zepnie i pomiar bedzie w miare prawidłowy (o ile straty da sie poprawnie wyliczyc) natomiast moment bedzie niewiarygodny bo ponizej 3000 jak mocno sie gaz depnie zawsze zrobi kickdown
  15. rob555

    Chiptuning 2.0TDI CR

    Jedz do Aligatora...nie pozalujesz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...