Aby sprawdzić końcówkę drążka trzeba ją złapać ręką i robić krótkie ruchy kierownicą jeżeli czujesz stukanie to jest zła wiadomość, osobiście poradzisz sobie aby sprawdzić od strony kierowcy a z drugiej strony już nie dosięgniesz więc musisz kogoś poprosić by powachlował kierownicą. U mnie poleciała końcówa po dwóch miechach tak jak wcześniej napisałem, prawa przeżyła (obie wymieniane w tym samym czasie na TWR). Pojechałem do hurtowni aby spytać jak z reklamacją, przyjmą ale trzeba ją przynieść a wiec trzeba uszkodzoną wymontować założyć sobie nowa i jeździć czekając z nadzieją na pozytywne rozpatrzenie sprawy. Pewnie będzie tłumaczenie że mamy drogi jakie mamy itp.. Mechanik powiedział że ostatnio reklamowali wahacz od mercedesa, uznali, dali nowy ale trwało to 4 miesiące!!!
Wymiana końcówki może do końca nie rozwiązać sprawy bo pozostały jeszcze wahacze, dobrym rozwiązaniem jest stacja diagnostyczna i szarpaki, ręcznie szarpiąc za koło nie zawsze uda się zlokalizować usterkę.
Przerabiam te stuki od trzech miesięcy, po wymianie końcówek (wyżej opisanych) nadal były delikatne stuki na małych nierównościach a na stacji diagnostycznej kolega nie wykrył mi żadnych usterek z zawieszeniem wszystko było sztywne a jednak delikatnie pukało, nakazał jeździć i teraz po czasie wykrył że zrobił się mały luz na sworzniu lewym górnym wahaczu co wiąże się z wymianą całego wahacza (wymieniałem go ok 10 tys temu na febi).
Sam już nie wiem jakiej firmy mam kupować..