Skocz do zawartości

lolo111

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lolo111

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lolo111

0

Reputacja

  1. Witam, muszę wymienić tylne łożysko i zastanawiam się jakie mam kupić, słyszałem o marce BTA, wiem że to chinol ale nie wiem jak to się ma do jakości. Może ewentualnie ktoś mi poleci jakąś inną markę. Myślałem o SKF nie jest tani ale pewnie lepszy a mechanik mi powiedział że klient przednią zajechał po 50 tys.
  2. Mam ten sam problem. Zawieche wymienilem w tamtym roku. Przejechalem moze z 4tys i mam odczucie z w przednim prawym kole cos mi stuka przy dziurach. Wczesniej tak nie bylo. Kiera nie trzesie. Nie orientuje sie co tam jest na przodzie w zawieszeniu. Moze jakies gumy trzeba wymienic ? Czyli masz taką samą sytuacje jak ja miałem wszystko okej a puka, trzeba jeździć jak się bardziej wyrobi to będzie wiadomo co, zacytuje swojego kolegę diagnostę "podgłoś radio"
  3. Aby sprawdzić końcówkę drążka trzeba ją złapać ręką i robić krótkie ruchy kierownicą jeżeli czujesz stukanie to jest zła wiadomość, osobiście poradzisz sobie aby sprawdzić od strony kierowcy a z drugiej strony już nie dosięgniesz więc musisz kogoś poprosić by powachlował kierownicą. U mnie poleciała końcówa po dwóch miechach tak jak wcześniej napisałem, prawa przeżyła (obie wymieniane w tym samym czasie na TWR). Pojechałem do hurtowni aby spytać jak z reklamacją, przyjmą ale trzeba ją przynieść a wiec trzeba uszkodzoną wymontować założyć sobie nowa i jeździć czekając z nadzieją na pozytywne rozpatrzenie sprawy. Pewnie będzie tłumaczenie że mamy drogi jakie mamy itp.. Mechanik powiedział że ostatnio reklamowali wahacz od mercedesa, uznali, dali nowy ale trwało to 4 miesiące!!! Wymiana końcówki może do końca nie rozwiązać sprawy bo pozostały jeszcze wahacze, dobrym rozwiązaniem jest stacja diagnostyczna i szarpaki, ręcznie szarpiąc za koło nie zawsze uda się zlokalizować usterkę. Przerabiam te stuki od trzech miesięcy, po wymianie końcówek (wyżej opisanych) nadal były delikatne stuki na małych nierównościach a na stacji diagnostycznej kolega nie wykrył mi żadnych usterek z zawieszeniem wszystko było sztywne a jednak delikatnie pukało, nakazał jeździć i teraz po czasie wykrył że zrobił się mały luz na sworzniu lewym górnym wahaczu co wiąże się z wymianą całego wahacza (wymieniałem go ok 10 tys temu na febi). Sam już nie wiem jakiej firmy mam kupować..
  4. Witam kolegów. Od niedawna jestem posiadaczem b6 i też mnie nie ominęło stukanie. 5 miesięcy wytrzymała lewa końcówka drążka Febi to ok 6-8 tys, wymieniłem na TRW która się rozleciała raptem po 2 miesiącach! ręce mi opadły bo nie przejechałem więcej niż 2,5 tys.km. druga wytrzymała. Kupiłem je w hurtowni a nie z niewiadomego pochodzenia źródła. Jeżdżę spokojnie i ostrożnie. Czy to normalne? Nie wygłupie się jak pójdę to zareklamować? Dla mnie nie jest normalne żeby to się tak szybko zużywało...
  5. Witam wszystkich forumowiczow, zdradze wam tajemnice ze jak sie wsiada do audi to juz sie z niego nie chce wyjsc, jednym słowem musze je mieć *proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...