Bez MMI nie ma trybu Individual, w którym można każdy parametr osobno ustawić, jak kolega napisał.
Mam takie urządzenie (właśnie bez MMI).
W trybie Dynamic jest inna reakcja na pedał gazu (wrażliwy), mało wspomagana kierownica i twarde zawieszenie. W trybie Comfort na odwrót. BTW tryb Comfort w Audi, to trochę bardziej sztywne zawieszenie niż w typowym francuzie, nie mówiąc już o brykach z USA.
Jest tryb Auto, który teoretycznie ma dostosowywać się do jazdy ale raczej przypomina średnią z obu trybów.
Efekt jest np. taki, że jak pod światłami zmienisz z Comfort na Dynamic, i zapomnisz o reakcji pedału gazu to zrywasz asfalt, ew. całujesz w zderzak samochód przed Tobą.
Jest jeszcze osobny układ, który nazywa się Dynamic Driving i on w powoduje, że zmienia się przełożenie układu kierowniczego, zależnie od prędkości. Ja tego nie mam, to się ni wypowiem.
pozdro