Skocz do zawartości

Szybki_Lopez

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szybki_Lopez

Osiągnięcia Szybki_Lopez

0

Reputacja

  1. Bez MMI nie ma trybu Individual, w którym można każdy parametr osobno ustawić, jak kolega napisał. Mam takie urządzenie (właśnie bez MMI). W trybie Dynamic jest inna reakcja na pedał gazu (wrażliwy), mało wspomagana kierownica i twarde zawieszenie. W trybie Comfort na odwrót. BTW tryb Comfort w Audi, to trochę bardziej sztywne zawieszenie niż w typowym francuzie, nie mówiąc już o brykach z USA. Jest tryb Auto, który teoretycznie ma dostosowywać się do jazdy ale raczej przypomina średnią z obu trybów. Efekt jest np. taki, że jak pod światłami zmienisz z Comfort na Dynamic, i zapomnisz o reakcji pedału gazu to zrywasz asfalt, ew. całujesz w zderzak samochód przed Tobą. Jest jeszcze osobny układ, który nazywa się Dynamic Driving i on w powoduje, że zmienia się przełożenie układu kierowniczego, zależnie od prędkości. Ja tego nie mam, to się ni wypowiem. pozdro
  2. Mam 2.0 TFSI 211PS. podobne te silniki maja prawo trochę (!) brać. Zwiększone ilości jak u Ciebie, tłumaczone są przez pracownika amerykańskiego ASO: The late generation 2006 to current models of the 2.0T A3's and A4's have lately been coming back with excessive oil consumption issues. The common cause for this problem is the Intake Flap Runner being stuck open, which causes oil to leak in and burn off. This is not bad for the enigne, however your oil level will decrease dramatically. Audi has sent out Technical Bulletins regarding this problem. pozdrawiam
  3. Ten typ tak ma. Tryb auto nie ma tu nic rzeczy. W książce jest to opisane (o ile pamiętam) im bliżej ustawisz aktualnej temperatury we wnętrzu, tym mniej będzie wiał. Ja sobie poradziłem tak: ustawiłem najbardziej odległą temperaturę od tej we wnętrzu (np. Hi albo Lo). Wtedy wskaźnik automatu (trójkącik/strzałeczka) pokazywał max (12?) a następnie skręciłem nawiew na poziom 3. I odtąd nigdy mi nie przekracza 3-ki. Jak muszę przywiać, bo paruje, to odpowiedni przycisk i cześć. pozdrawiam Szybki Lopez
  4. BTW: Przyznam, że mam podobne spostrzeżenia. Nie zawsze jednak czuje przy tych 110-130 km drgania (czasem tak a czasem nie - na tej samej trasie). Dlatego być może jest to rezonans niewielkich drgań układu kierowniczego poza kołami. Zastanawiam się na taką opcją: Może trzeba "doważyć" koła na samochodzie (jeżeli źródłem nie jest felga z oponą, to może inne elementy układu kierowniczego). Robią to w autobalans: Warszawa ul. Puławska 437 - stacja SHELL (Cena za doważenie jednego koła - 15 zł. ) Być może też jest to kwestia wspomagania elektrohydraulicznego, które trochę "pulsuje". pozdrawiam
  5. samochód: B8, 2.0 211KM (350 Nm), quattro, 6-G, Audi drive select, limo, ksenony od: jesień 2008 usterki: spryskiwacz lewego przedniego reflektora - najpierw popuszczał/moczył się (płyn), po naprawie się nie chowa. BTW: dla posiadaczy B8 z aktywnym zawieszeniem - jest akcja serwisowa (soft). pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...