
jazz_27
Pasjonat-
Postów
30 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O jazz_27

-
[B5 AFN] Wskaźnik temperatury - start początkowy od 2 kreski
jazz_27 odpowiedział(a) na faster temat w Audi A4 B5
http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t35657.0.html;highlight=wskaz%C3%B3wki+paliwa -
wejść w VAG-u w instruments puścić test i chyba przy drugim wskazówki powinny się ustawić pionowo czyli na godz. 12 jak są dalej albo bliżej to znaczy że są przesunięte. Na upartego można je ściągnąć i ustawić podczas takiego testu tak jak powinny być. Robiłem tak ze 3 razy ale po pewnym czasie przesuwają się o tą 1/4 dalej niż powinny (u mnie jeszcze od temp. silnika). Do tej pory nie wiem jak to opanować
-
Ja obstawiam przesunięte wskazówki na wałeczkach, można sprawdzić VAG-iem.
-
Ja mam identiko tapicerkę tylko skóry są kremowe ... fajnie to wygląda
-
Niestety też przerabiałem taki problem http://www.a4-klub.pl/smf/b5_avg_odp_b5_avg_problem_ze_wskaznikami_stanu_paliwa_i_temp_cieczy_chlodzacej-t35657.0.html;msg432484#msg432484 i jak do tej pory oprócz przestawiania wskazówek nie znalazłem lekarstwa. Może jednak ktoś wie jak to naprawić?
-
[ALL B5] Elektryczne lusterka - grzeja od razu po przekręceniu stacyjki
jazz_27 odpowiedział(a) na rojbert temat w Audi A4 B5
Chyba jednak nie egzotycznym bo u mnie też to działa w ten sposób i częściej spotykam się że podgrzewane lusterka włączają się po zapłonie niż wraz ogrzewaniem tylnej szyby. A dlaczego jakiś helmut wpadł na taki patent to już pozostanie chyba tajemnicą -
tak myślałem ale jeden ori (w aso skody 450 zł) to przy dobrych wiatrach 4 zamienniki a swoją drogą jakiej firmy są oryginalne czujniki? Jak stary wygrzebałem to było napisane coś jak VDO. A tak na marginesie to w aso tuleja, w której siedzi czujnik (parę gram złomu) kosztuje niecałe 50 zł pewnie zamiennik kosztował by 3 zł tylko nigdzie nie można dostać.
-
Witam! muszę wymienić czujnik ABS i mam pytanie czy może być zamiennik bo te kosztują 100 - 150 zł czy raczej powinien być ori (tak jak np. termostat)? Pozdrawiam.
-
[B5 AVG] Problem ze wskaźnikami stanu paliwa i temp. cieczy chłodzącej
jazz_27 odpowiedział(a) na jazz_27 temat w Audi A4 B5
Zrobiłem taki myk, że jakieś 3 tygodnie temu wyciągnąłem jeszcze raz wskazówki i przy teście vagiem nie wsadziłem ich pionowo tzn na godzinę 12 tylko cofnąłem je o tą 1/4, o którą zawyżały. Wynik tego jest taki, że wskaźnik paliwa minimalnie zaniża a wskaźnik temperatury przy 90 OC (sprawdzone vagiem i na klimatroniku - kanał 49) pokazuje 110 i swoją drogą to trzeba będzie się do tego przyzwyczaić albo licznik zmienić. U was pewnie jest to samo tylko wskazówki są bardziej przestawione. -
Najprostszym i najtańszym rozwiązaniem jest zakup pasa bezpieczeństwa dla psa tzn ten pas powinno się normalnie wpiąć w zapinacz do pasa na tylnym siedzeniu a z drugiej strony zainstalować psa ale jak się wybierze odpowiednio mały karabińczyk to przejdzie on przez to mocowanie do siatki w bagażniku a wpięcie do uchwytu pasa już nie czyli szybko łatwo i przyjemnie i kosztuje to parę złotych (sam wożę tak psa). Można zniszczyć też smycz i obciąć ją na odpowiednią długość i zawiązać ją też za ten uchwyt do siatki. We wszystkich rozwiązaniach pies dojdzie tak daleko jak chcemy. I oczywiście pies w szelkach a nie w obroży. Pozdrawiam
-
[B5 AVG] Problem ze wskaźnikami stanu paliwa i temp. cieczy chłodzącej
jazz_27 odpowiedział(a) na jazz_27 temat w Audi A4 B5
Robiłem test no i właśnie znowu się przesunęły i chyba pozostaje kropelka hahaha. Czy jest możliwe żeby to ośki źle działały a nie wskazówki się przesuwały na nich? I dziwne jest to, że przesunięcie robi się po pewnym czasie dokładnie o 1/4 skali w górę. -
[B5 AVG] Problem ze wskaźnikami stanu paliwa i temp. cieczy chłodzącej
jazz_27 opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam! mam problem ze wskaźnikami stanu paliwa i temp. cieczy chłodzącej a dokładniej zaczęły zawyżać o ok 1/4 skali. Na forum wyczytałem, że można przestawić wskazówki i też tak zrobiłem czyli ściągnąłem je potem VAG i test, na którym wskazówki ustawiają się pionowo tzn. na godzinę 12 i wsadziłem je z powrotem. Wszystko fajnie pięknie ale po jakichś dwóch tygodniach wróciło wszystko do normy czyli o 1/4 skali za dużo. Czy można to jeszcze jakoś inaczej rozwiązać bo wyjmowanie licznika co 2 tygodnie to raczej średnie rozwiązanie. Pozdrawiam[br]Dopisany: 24 Czerwiec 2008, 08:49:20_________________________________________________Fotki z demontażu licznika mam w razie czego -
Ja tylko używam w specyfików sprayu potem chusteczki idą w ruch no i wszystko błyszczy się jak dupcia niemowlaka chusteczki maja alantoinę czy coś takiego a to dobrze nawilża i konserwuje skóry.
-
Nad kodami wyposażenia mam kod N1B / BL a nad nim DMX, czy to o to chodzi ?[br]Dopisany: 06 Luty 2008, 12:27:56_________________________________________________ :naughty:to na pewno nie to bo to są skórzane siedzenia.[br]Dopisany: 06 Luty 2008, 12:48:27_________________________________________________Chyba jedynym oznaczeniem jest DMX czyli 4+1.
-
jak tak to tak :> tylko nie wiem po co helmuty robią w konia z tymi kodami wyposażenia, naklejają co im z drukarki wyskoczy