Skocz do zawartości

Bastek

Pasjonat
  • Postów

    90
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bastek

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Wien

Auto

  • Model
    A6 C7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CRKB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Bastek

1

Reputacja

  1. Bastek

    Chłodnica spalin

    Pytanie dotyczy podłączenia zaworka sterującego włączaniem chłodnicy spalin a dokładniej podłączeniem wężyków z podciśnieniem. Problem polega na tym że gdy wężyki podepnę zgodnie z schematem z etki to silnik a w zasadzie turbina nie pracuje tak jak powinna (nie pompuje na maxa) i wyskakuje błąd że nie została osiągnięta dolna granica doładowania a co z tym idzie tryb awaryjny i spiralka mruga. Natomiast jak podepnę wężyki odwrotnie niż pokazuje schemat z etki wszytko jest ok, turbina pracuje błędów brak. I tu nasuwa się pytanie dlaczego tak jest i czy można tak jeździć? Dodam także że pozostałe węże podciśnienia ok i zaworek n18 także.
  2. Najwidoczniej turbo źle zrobione, u mnie po przejechaniu 800 km całe się rozleciało.
  3. A czy operacja usunięcia dpf-a została dobrze zrobiona. Może tu tkwi problem.
  4. Bastek

    Dziwne zachowanie

    Witam Problem dotyczy motoru 2,0 tdi 140km i jego zachowaniu tzn zdarza się tak że stojąc na postoju i wciskając pedał gazu obroty dochodzą tylko do 3 tyś obrotów a przedtem dochodziły do czerwonego pola a po jakimś czasie wszystko wraca do normy. Wszystko już sprawdziłem dolot, zaworki n70, układ podciśnienia, przepływkę, turbinę i już brak pomysłów co to może być. Gdyby ktoś miał jakieś propozycje to proszę pisać.
  5. A próbowałeś skasować te błędy? Bo wygląda na uszkodzenie Ecu.
  6. Bastek

    Pompa oleju

    Cały element jest taki sam jak fabryczny tylko gniazdo jest przerobione na grubszy imbus.
  7. Kolego vag ci prawdę powie na pewno jakiś błąd się zapisał w sterowniku.
  8. A nie prościej było zamienić wtryski miejscami i wtedy byś miał pewność, że to wtrysk a nie coś innego. Korekcje na wtryskach nie zawsze w 100% odzwierciedlają stan wtrysku bo np w twoim przypadku może 4 cylinder być słabszy i dlatego wtrysk go podlewa aby wyrównać. Skoro mechanik go zregenerował to powinien ci pokazać wykres z maszyny jak wtrysk pracuje. A może tylko go przeregulował a wciska kita że regenerował? Ile zapłaciłeś za regeneracje?
  9. Bastek

    Gmp

    Tak jak wcześniej pisałem rozrząd się przestawił na górnym kole. Temat zamknięty.
  10. Bastek

    Gmp

    Okazalo sie ze rorząd się przestwaił ale nic się nie stało.
  11. Bastek

    Gmp

    Witam Interesuje mnie gdzie w silniku 2,0 tdi (8v) jest górny martwy punkt tłoka, czy jest on dokładnie u samej góry ,czy troszkę niżej? Pytam bo w moim przypadku po ustawieniu rozrządu gmp jest o jakieś 7mm poniżej górnej granicy cylindara. Pozdrawiam
  12. Bastek

    Czy to padnięty wtrysk?

    Bez podpięcia pod komputer trudno będzie coś powiedzieć , być może któryś z czujników podaje złe informacje do sterownika silnika np o temperaturze ale bez podpięcia to takie szukanie na ślepo.
  13. Powodem mojego posta był błąd p2196 z którym wprawdzie się uporałem wymieniając sonde na inna,ale po wymianie sondy silnik z dynamicznego zmienił się na muła. A co jeszcze jest ciekawe korekcje z inną sondą (oczywiście numer taki sam) wynoszą 1cylinder 0,00 2cylinder 0,00 3 -0,12 4 +0,12 lecztak jak wczesniej napisałem silnik jest mułowaty a w sterowniku brak jakikolwiek błędów. Więc postanowiłem wrócić do starej sondy aby móc normalnie jeździć tylko obawiałem się że z pompkami może być coś nie tak. Tak więc wracam do punktu wyjścia z moim błędem p2196.Pozdrowionka
  14. Witam Co sądzicie o tych korekcjach (kanał13) cylinder 1-0,12 cylinder2 0,07 cylinder3 -0,40 cylinder4 0,45 Mam już myśleć o wymianie?
  15. Bastek

    Powracający błąd nr 08598

    Jak narazie problem rozwiązany sonda 1 wymieniona na inną i brak błędu . Zobaczymy jak trochę pogonię kobyłke po trasie co się będzie działo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...