Skocz do zawartości

dandek90

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dandek90

Osiągnięcia dandek90

0

Reputacja

  1. chciałbym trochę odświeżyć i zapytać co sądzicie o czymś takim jako alternatywie do rns-e 3G NAWIGACJA AUDI A4 TV CYFROWA INTERNET DVD RNS-E (4018750758) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. tutaj filmik jak wyglada w samochodzie warto się ładować w coś takiego?
  2. mnie juz fabryczne 140 koni nie wystarcza poza tym slyszę powoli pojękiwanie turbiny wiec myślę nad wymianą kiedy juz padnie a przy okazji warto dołożyć parę koni
  3. Moja opinia o tych silnikach dość drastycznie sie zmieniła po wydatkach jakie mi zagwarantowała moja niunia. Najpierw stanąłem na drodze z całkowicie zapchanym dpfem ( ktoś już pisał jazda po mieście ) usunąłem go całkowicie miesiąc później poleciała szklanka wymieniłem wszystkie 8 i do tego wałek rozrządu bo jedna krzywka była wytarta. Dodam że samochód szanowałem ale obecne audi to juz nie to samo co kiedys. Komfort jazdy trzymanie sie drogi wykonczenie audio itp genialna sprawa ale mechanika to bardziej wadliwa sprawa. Obecnie pojawia się problem cieknącego uszczelniacza skrzyni biegów i buczenie turbiny na zimnym silniku przy zmianie z drugiego biegu na trzeci.... Przebieg 235k km wczesniej nie miałem żanych problemów dodam jeszcze ze naprawy oraz wymiany płynów są dokonywane przeze mnie i mojego brata który jest mechanikiem wiec nikt mnie nie oszukuje ze coś było robione a w rzeczywistości jest inaczej... gdybym wiedział że bedą takie problemy to pewnie bym nie kupił silnika 2.0 obecnie najchetniej bym zmienil na 2.4 v6 benzynke bo podobno najlepsze silniki albo 2.8 quattro pozdrawiam
  4. Witam mam pytanko czy turbinka od 3.0 tdi podejdzie do 2.0 tdi BPW bez większych modyfikacji czy należy coś przerabiać oraz czy wgl jest możliwość jej montażu w tym silniku dzięki za odpowiedzi
  5. Ja kupilem lobro zakladalem w lutym chyba i juz napier... gorzej niz przed wymiana stuka tak ze wstyd jezdzic. Kupowalem od kolegow z forum ze Szczecina tylko nie mam paragonu juz bo bym reklamowal 255zl sztuka i poszlo sie walic tyle kasy. Co najsmieszniejsze przeguby nie maja grama luzow na półosi a tak glosno stukaja
  6. Po wymianie walka były kasowane błędy i tylko byl przeplywomierz dzisiaj rano blad zniknal sam ale przy predkosci ok 150 km/h znow wlaczyl sie tryb serwisowy po ponownym uruchomieniu silnika bylo wszystko ok... sam nie wiem. Jesli chodzi o dpf to wszystko bylo ok bo jezdzilem ponad miesiac i zero objawow ze cos jest nie tak. Wiec problem tkwi gdzies indziej. Jest moze ktos z okolic katowic dabrowy górniczej kto ma kabelek diagnostyczny i moze mi pomoc?
  7. Witam mam problem ze swoją niunią. wszystko zaczęło się od usunięcia dpf chwilę później poszedł popychacz zaworów na 3 cylindrze wiec do wymiany poszły wszystkie szklanki (8 sztuk) oraz nowy wałek rozrządu i panewki wałka oraz nowy olej i uszczelka pod dekiel. wszystko złożone błędy skasowane teraz samochód dymi na biało zaraz po odpaleniu i podczas powolnej jazdy na wstecznym dzisiaj rano pojawił się problem z odpaleniem. samochód trzeba kręcić chwilke wcześniej palil na dotyk. Wczoraj podczas jazdy znów wywaliło check i auto straciło moc po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika wszystko wraca do normy ale check świeci cały czas zauważyłem że włacza się tryb serwisowy przy obrotach powyżej 3 tys wcześniej jest ok.. ktoś ma jakiś pomysl na to co się dzieje mnie już rece opadają i mam serdecznie dość tego samochodu... błagam pomocy
  8. No to widzę że ciężki temat ogólnie chyba lepiej sprzedać i kupić już na cr. ale mimo wszystko dzięki za podpowiedzi
  9. Witam chciałbym zapytać czy jest możliwy swap silnika na ten nowszy na cr z audi a4 b8. Jesli tak to jak od strony technicznej skrzynia mocowanie itd Może ktoś coś wie w tym temacie
  10. Witam wszystkich trochę odświeże temat: Właśnie dzisiaj moja niunia odmówiła mi posłuszeństwa w najmniej odpowiednim momencie. Wszystko zaczęło się od ciepłych dni kiedy to pierwszy raz w tym roku (przez zime nic się nie działo) zapalił mi sie DPF wiec jak zwykle wieczorem wsiadłem wyskoczyłem na trase 4 bieg prędkość ok 75km/h i filterek przepalony kontrolka zgasła wiec zadowolony wróciłem do domku na drugi dzień znów to samo więc powtórzyłem operacje 3 dni później czytaj dzisiaj zaświecił sie po raz kolejny ale że było to rano a Lublin jest mocno zakorkowany i ja jechałem do pracy nie miałem możliwości go przepalić chwilę później zaświeciła sie i zaczęła migać kontrolka od świec żarowych po czym zapaliła się dioda silnika i auto zostało odcięte od turbiny zamulił się strasznie.... dojechałem do pracy po czym wyskoczyłem na trase żeby go przepalić jechałem ponad 30 min ze stałą prędkością jak zwykle i nic kontrolka nie gaśniej po czym samochód stracił zupełnie moc i zgasł. Odpaliłem go i po chwili potelepało nim troche i znów zgasł niestety do mechanika juz trafił po holowaniu prawdopodobnie filtr zatkał się na amen i chyba jedynym wyjściem z tej sytuacji jest całkowite usunięcie go z samochodu.... no chyba że ktoś może mi pomóc może przyczyna leży gdzieś indziej może to coś z turbiną albo zawór ERG??? ktoś z was drodzy forumowicze mial juz taka przygodę? jestem trochę w dołku i odechciało mi sie już diesla .... pozdrawiam Damian
  11. witam odkopuje temat dzisiaj wymienialem rozrzad w niuni i od razu zabralem sie za spryski lamp okazalo sie ze napiecie na wtyczce podajacej prad do pompki to 1.4V czy ktos wie co moze byc tego przyczyna?
  12. u mnie juz lusterka dzialaja po chwili ruszyly z tym ze jak sa zaparowane to bardzo szybko jest to usuwane a jezeli jest woda na lusterkach to juz jest kiepsko i lusterka nie sa w stanie jej wysuszyc nie wiem czy tylko chodzi o maty ze za slabe czy jak
  13. Panowie chciałem odświeżyć trochę temat ja również nie mam ogrzewania lusterek wyciągnąłem wklady okazało sie ze nie ma mat grzewczych więc zamówiłem na alledrogo zapłaciłem po 40 zł za sztukę. Dzisiaj zamontowałem te nowe z matami i nadal nic. Moje pytanie czy trzeba coś zmieniać w VAGU czy coś pokrętło od stereowania jest na pozycji 0 nawet włączyłem ogrzewanie tylnej szyby nadal nic czy ktoś może wie w czym tkwi problem? Czy jest możliwe ze te kable które są w lusterkach nie zostały podłączone pod żaden włacznik ogrzewania?
  14. dziekuje za podpowiedzi postaram sie cos znalesc zima idzie spryski by sie przydaly szukalem metody mniej inwazyjnej wiec najpierw sprobuje podpiac pod kompa i sprawdzic to moze poprostu jest wylaczone a ja sie mecze i kombinuje. pozdrawiam wszystkich
  15. nie da sie nia regulowac poniewaz ja mam samopoziomujace reflektory odkrecilem dwie i wyraznie trzyma na tej jednej[br]Dopisany: 25 Wrzesień 2011, 10:51_________________________________________________hmm jeszcze jedno pytanko orientuje sie ktos moze czy na VAG jest mozliwosc wlaczenia badz wylaczenia mycia reflektorow?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...