Skocz do zawartości

karol2984

Pasjonat
  • Postów

    638
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O karol2984

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Z lewej przed z prawej po zabiegu.
  2. Tak zrobiłem. Mam nadzieję że nie odpadnie za szybko.
  3. Zajrzałem do środka kamerą endoskopową i jednak klapy do regeneracji, prawie nie ma na nich gąbki. Da się może jakoś rozebrać ten tunel cały tylko połowicznie? Tu na tych małych blaszanych zatrzaskach po zdjęciu schowka i przez odkręcenie wentylatora może?
  4. To 1.8, cykają tak wtryski gazowe. No to prze płucze jakoś mocnej nagrzewnicę. Jeszcze coś wyczytałem o jakichś gąbkach w nawiewach a u mnie jakiś czas temu zaczęły kawałki gąbki wylatywać z kratek.
  5. Silnik chodził z 15 minut i termostat się nawet nie otworzył. Na wlocie do nagrzewnicy było 80 a ze środkowego nawiewu pod szybą około 45. Nie wiem czy wiatrak chłodnicy powinien tak szybko chodzić na zimnym, bo na oko za mocno się kręci. 20241024_110907.mp4
  6. Popatrzę na dniach, może będzie dobrze widać kamerą kiedy się otwiera.
  7. Przeszło mi to przez myśl. Dodaje foto w termowizji.
  8. Cześć, zaznaczam że nie mam klimy tylko nawiewy same. Jakiś czas temu zauważyłem że z nawiewów leci ledwo ciepłe powietrze. Płyn jest, na zegarze 90, nawet sprawdzałem temperatury wejścia i wyjścia do nagrzewnicy i też jak by ok. Może ktoś miał podobnie i coś doradzić gdzie szukać?
  9. Przełożyłem spowrotem starą. Nowej szkoda zniszczyć i chyba trzeba się pogodzić i tak jeździć.
  10. To jest tarczo piasta. Na starej ma identyczne bicie.
  11. Cześć, czy takie bicie nowej tarczy to może być wina trzpienia ?
  12. Czyli wychodzi że klocek się zablokował.
  13. Ok. Dzięki. Tylko zastanawia mnie co się stało że tylko od wewnątrz wcale nie bierze.
  14. W lewym kole mam zamiennik zacisku to musiałem linkę od ręcznego popuścić bo dzwignia była inaczej wyprofilowana.
  15. Czyli lepiej kupić zestaw naprawczy, w sumie z ręcznego nie cieknie to może by jeszcze dało się go uratować. A który jest najlepszy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...