Skocz do zawartości

piotras1976

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piotras1976

Osiągnięcia piotras1976

0

Reputacja

  1. Witam Widze odzew na ten temacik , a pytanie moge dostać ten procesor sam troche lutuje ostro nie ten układ chciałem wymienić :> chyba sobie kupie jakąś sonówke za 190 z Mp3 i bedzie spokój Pozdrawiam
  2. Witam Posiadam radio concert blaupunkta który w momecie regulacjii głośności zaczyna grać pełną mocą.Naczytałem się tu na forum że to normalka i procesor do wymiany.Chciałbym się upewnić czy to napewno ten procesor poniżej zdjęcia http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8450a7f179df303e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/21329c1d3898e9cb.html Pozdrawiam
  3. Witam Od pewnego okresu musze dolewać olej do zbiorniczka leje taki Zlokalizowałem przeciek cieknie z pompy Teraz pytanie czy ktoś to już przerabiał i mozliwe że jest uszczelka do wymiany jezeli wogóle tam jest uszczelka ? Czy poprostu czeka mnie wymiana tej pompy, no i jeszcze czy ten febi nr 06162 daje rade? Pozdrawiam
  4. Witam Ja moze jestem głuchy :>ale róznicy nie zauważyłem
  5. Witam Kurde ciężko powiedzieć, mi znawcy mechanicy cały tumnik tylni wymienili i chcieli przedni wymieniać niepotrzebnie zresztą. Trzeba się wsłuchać na kanale pod autem.Ale moze być kat masz tak jak by metal w rurce latał?.Najgorsze że po rurze wszędzie niesie ale ja miałem najgorszy stukot na tej przedniej co sie łączy z katem. Powodzwenia Pozdrawiam
  6. Witam Więc mój problem polega na metalicznym ,że tak powiem wpadaniem w rezonans rury wylotowej przedniej. Słychać tak jakby była tam jakaś metalowa część śrubka czy coś metalowego. Co dziwne dzwięk ten wydobywa się tylko po nagrzaniu silnika do 90 stopni i gdy mam na drive i stoje czyli pedał hamulca wciśnięty puszczam auto sie zaczyna toczyć i już nic nie słychać. Pojechałem na kanał zdemontowałem tumik przedni tumik tylni no i dostałem sie do środka rury wylotowej przedniej do której mogłem wsadzić drucik z magnesem aby przedmiot obcy wyciągnąć niestety nic sie nie chcało złapać w moją pułapke. Tej nieszczęśliwej przedniej rury nie chciałem odkręcać od katalizatora gdyż nie miałem uszczelki która musi między nimi być. Moje audi 210 tys ma najechne i się zaczynam zastanawiać czy winowajcą nie jest katalizator który moze coś wydmuchał ceramicznego?? Kto wie gdzie dostane taką uszczelke w szczecinie? A może ktoś miał podobny problem? Pozdrawiam wszystkich Forumowiczów :> [br]Dopisany: 16 Sierpień 2010, 20:19_________________________________________________Witam Szkoda że sam odpowiadam na swoje zapytania ale pal licho :> Otóż doszedłem (nie sam) co było powodem tego nieszczęsnego przydzwięku dzwonienia jak to zwał metalicznego dudnienia. Katalizator. Po wyjęciu go z auta a było ostro (trudno palniki poszły w ruch ) z auta okazało sie że jak go ruszałem to pukało, cały wkład latał w środku i odbijało się to echem na rurze która idzie za katalizatorem . Kat szlifierą wyciełem do okoła wyjełem wkład który wygląda jak plaster miodu nie popękany cały nawet niepozatykany tylko pier... latał w środku.Jak bym wiedział , myśle że wystarczyłoby ostry szczał młotkiem w bok i by było ok :>. Puche zaspawałem bez żadnej rurki w środku no i teraz jest ok :> Turbo ciut głośniej świszczy żona nie zauważyła Co do wzostu mocy w sumie ni nie zauważyłem (może ciut ) Nic nie wali teraz, co ciekawe wcześniej jak byłem u mechaników to kazali na te moje dudnienie wymienić tylni wydech
  7. Dzięki za odpowieć. Oleju w skrzyni nie zmieniałem jeszcze mam zamiar dopiero to zrobić, ale najpierw na VaGA Będe tam prawdopodobnie w poniedziałek , takze poinformuje jak poszło. Pozdrowienia[br]Dopisany: 17 Październik 2009, 19:55_________________________________________________Witam No i problem rozwiązany na vagu pokazał się błąd napięcia alternatora, który niedawno był zmieniany (orginalny boscha 160pln) Po prostu mechanik nie wpioł jednego kabla masakra i stąd problem ze skrzynią.
  8. Witam wszystkich ! Otóż w kwietniu tego roku rozpoczełem swoja przygodę z piękną audi 1,9tdi avant 115KM z 2000 roku. Taką właśnie chciałem z takim silnikiem i automatem (wcześniej jezdziłem VW golf 2 1,8 w automacie Problemy zaczeły się od tego że spryskiwacze ksenonów nie działały pózniej stuki przy hamowaniu i przyspieszaniu następnie aku, zresztą odbiegam od tematu. Teraz do setna sprawy, otóż ostatnio zauważyłem niepokojące zmiany w działaniu skrzyni biegów. Rano odpalam wszystko ok , skrzynia chodzi dobrze to znaczy nie szarpie po wrzuceniu w pozycje D, po przejechaniu 15 km gdy się zatrzymam, wrzuce na P a nastepnie na D szarpie autem , czasami 5 bieg wchodzi z szarpnięciem i tak cały czas do póki nie zgasze auta. Po ponownym uruchomieniu objaw zanika, znowu do pewnego czasu. I teraz pytanie czy to jest elektronika czy co bo sam normalnie zwariowałem? Czy teraz najlepszym rozwiązaniem będzie podłączenie pod VAG tam cos wykaże ? Bo przeciez olej pewnie ok? Pozdrowienia! i proszę o jakąś podpowiedż
  9. Od kwietnia 2009 roku stałem sie szcześliwym nabywcą audi A4 avant z 2000 roku. No i właśnie dlatego postanowiłem sie do Was dołaczyć aby pobierać wiedze i dzielić się nią na przykład z zakresu naprawy danych usterek :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...